TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees Voetbal!!!!
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Joost008 on Sep-17-2002 20:52:

Pffff op het nippertje, maar ze hebben gewonnen,
ik moet wel zeggen dat ze de tweede helft een heel stuk minder hebben gespeeld dan de eerste helft. Dit kwam natuurlijk ook wel door het spel van Lyon, maar toch in de tweede helft veel te makkelijk balverlies en te slappe passes.

Posted by TimeportE on Sep-17-2002 20:52:

juistem, ajax na een geode 1ste helft.. toch nog gewonnen met 2-1!!
was nog erg spannend op het eind!

Posted by Jappio on Sep-17-2002 21:11:

quote:
Originally posted by Nook
ik wou as roma - real madrid kijken, maar geen enkele zender hier in rotterdam zend het uit. dus ga nu maar wat anders doen

morgen natuurlijk feyenoord!!!

Op de belg was Genk tegen AEK te zien

Heb wel ajakkes gekeken, niveau viel me nie eens tegen. Al was Lyon zeker in de eerste helft erg slecht. Maar goed voor het nederlandse voetbal dat ze gewonnen hebben. En die fransen mocht ik toch al nie zo

Jammer van vitesse (t zijn de homo's yes yes ) zeker omdat het in de laatste minuut gebeurde. Zit nu PiSVee te kijken, en tis maar goed dat die ten rouwenaar ze er allemaal uithaalt

Valt me sowieso mee trouwens het niveau van de keepers. Die stekelenburg is ook heel aardig keepertje en die van PSV keept ook wel aardig

Maar morgen de wedstrijd die ik zek0r ga kijken Jammer dat bosvelt waarschijnlijk nie meedoet, maar zelfs zonder bosvelt hebben ze nog een goed elftal Daarom wint Feyenoord niet alleen de Champions League, maar ook het landskampioenschap en de amstelcup

Later!

Posted by eieregooie on Sep-18-2002 02:55:

quote:
Originally posted by Gurian
Ik kijk alle wedstrijden waar Nederlandse clubs aan mee doen.
In de competitie ben ik voor Feyenoord maar in Europa heb ik geen favoriet en moeten alle Nederlandse clubs winnen van mij.

same here... maar ook in Europa ligt me hart voornamelijk bij de Rotterdammers hoor...

Posted by mr.marcello on Sep-18-2002 08:38:

quote:
Originally posted by Jappio
Jammer van vitesse (t zijn de homo's yes yes ) zeker omdat het in de laatste minuut gebeurde.

Ow, da's dat nummer wat afgeleid is van: Homo's lopen hand in hand??

Met vriendelijke groet.

Posted by Blik on Sep-18-2002 14:30:

gister naar de wedstrijd van Ajax geweest in de Arena, en het was echt supervet, na 35 minuten met 2-0 voorstaan door Zlatan, eerste helft was gewoon errug goed van Ajax, 2de helft was minder goed natuurlijk maar ze hebbben het gehaald.

die scheidsrechter was trouwens echt slecht, gele kaart voor yakubu en stekelenburg sloeg helemaal nergens op...

Posted by Gurian on Sep-18-2002 18:33:

En nu lekker feyenoord kijken. Alleen keek net naar die voorbeschouwing hebben ze die gullit weer van stal gehaald.
Das nie echt wat.
Maar hopen dat bosvelt meedoet dan komt het hoop ik wel goed

Posted by Jappio on Sep-18-2002 18:36:

quote:
Originally posted by Gurian
En nu lekker feyenoord kijken. Alleen keek net naar die voorbeschouwing hebben ze die gullit weer van stal gehaald.
Das nie echt wat.

alles beter dan die JONK whehe

Posted by Gurian on Sep-18-2002 18:38:

Oke daar geef ik je helemaal gelijk in maar geef mij maar Johan Cruijff dies toch altijd de beste geweest en zal het voorlopig ook wel blijven.

Posted by John on Sep-18-2002 19:47:

kut juventus:@

hope dat et de 2e helft beter gaat

Posted by Teknikol on Sep-18-2002 20:43:

2de helft was niet veel beter, blij dattet 1-1 is gebleven op het eind!

Tis natuurlijk ook niet zomaar een ploegie, meer zat er niet in

Posted by Jappio on Sep-18-2002 20:52:

leuke wedstrijd niet hoogstaand, mooi doelpunt weer van pi-air.. Ik denk dat ze met Bosvelt hadden gewonnen. Nou zag je een aantal x ballen op de rand van de 16 die anders nooit zo vrij waren geweest als paul had meegedaan. Maar goed. 1-1 is niet slecht tegen Juve

Posted by mr.marcello on Sep-18-2002 20:55:

Ach ja, het is een goed resultaat voor Feyenoord tegen ��n van de beste ploegen in de wereld op dit moment. Biedt genoeg zelfvertrouwen voor het verdere verloop van de Champions League!!!

Met vriendelijke groet.

Posted by eieregooie on Sep-18-2002 21:50:

Ik vond ut een spannende en vermakelijke wedstrijd met een mooi resultaat

Posted by mr.marcello on Sep-19-2002 11:00:

Wat verwachten we vanavond van onze andere 2 UEFA-Cup klanten: FC Utrecht en SC Heerenveen??

Met vriendelijke groet.

Posted by Dj Lex on Sep-19-2002 12:29:

Denk dat Utreg gaat winnen en Heerenveen gaat verliezen

Posted by mr.marcello on Sep-19-2002 13:20:

Ik ben eigenlijk bang dat ze allebei zullen verliezen. Legia Warschau is in de voorronde van de Champions League uitgeschakeld door Barcelona, maar heeft bij mij een hele sterke indruk achtergelaten. Dus ik hoop dat FC Utrecht ze op een gelijkspel kunnen houden (liever winnen natuurlijk, maarja).
En als dat National Boekarest net zo'n type ploeg is als Rapid Boekarest (waar Vitesse dinsdag tegen moest), dan vrees ik het dus voor SC Heerenveen.

Maar we blijven positief: HOLLAND HOLLAND!!

Met vriendelijke groet.

Posted by mr.marcello on Sep-19-2002 18:05:

Utrecht scoort!!!! YEAHHHH!!!!

Met vriendelijke groet.

Posted by mastah jc on Sep-19-2002 18:09:

kben niet egt heel erg feyenoord fan (meer dan ajax dat zeker) maar ik vind het toch heel knap wat v. hooijdonk iedere keer weer neer zet! tzijn er maar weinig die het zo goed kunnen als hem!

Posted by mr.marcello on Sep-19-2002 18:12:

quote:
Originally posted by mastah jc
kben niet egt heel erg feyenoord fan (meer dan ajax dat zeker) maar ik vind het toch heel knap wat v. hooijdonk iedere keer weer neer zet! tzijn er maar weinig die het zo goed kunnen als hem!

Ach tegenwoordig is het niks bijzonders meer als hij de bal erin trapt! Het zou me zelfs tegenvallen als hij niet uit een vrije trap zou scoren!!

Met vriendelijke groet.

Posted by Flipper01 on Sep-19-2002 18:14:

quote:
Originally posted by mr.marcello
Utrecht scoort!!!! YEAHHHH!!!!

Met vriendelijke groet.

DAMN, net te laat...
Ben benieuwd of ze nog gelijk komen.....

Ik hoop t wel, qua Champions Leage en UEFA cup hoop ik dat de Nederlandse ploeggies t ver zullen schoppen

Posted by mastah jc on Sep-19-2002 18:15:

quote:
Originally posted by mr.marcello

Ach tegenwoordig is het niks bijzonders meer als hij de bal erin trapt! Het zou me zelfs tegenvallen als hij niet uit een vrije trap zou scoren!!

Met vriendelijke groet.

tjaa maarja bij haast geen andere club gaan ze er zo vaak in als bij hem...

Posted by mr.marcello on Sep-19-2002 18:17:

GVD 3-1!!!

COME ON UTRECHT!!!!!

Met vriendelijke groet.

Posted by Flipper01 on Sep-19-2002 18:18:

Tja, weinig hoop meer voor Utrech

Kom op jongens VLAMMEN!!

Go Utrech, Go Utrech

Posted by mr.marcello on Sep-19-2002 18:20:

quote:
Originally posted by mastah jc
tjaa maarja bij haast geen andere club gaan ze er zo vaak in als bij hem...

Misschien Beckham bij Manchester United?

Met vriendelijke groet.

Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »