TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Brallor !
Pages (2): « 1 [2]
ass� precis som beamish s�ger s� spelar inte kl�derna s� j�ttestor roll egentligen, k�nns som det �r folket h�r i sverige som tycker att man M�STE ha dom orangea sj�lvlysande brallorna och den superspejsade tr�jan (iofs tycker man det �r snyggt s�) 
men folk borde l�gga mindre vikt p� kl�dseln � mer vikt p� sj�lva musiken 
jag tror att det �r m�nga som vill g� p� rave men som inte riktigt v�gar just f�r att dom tycker att dom inte har "r�tt" stil (fast de e klart som vanligt, jag kan ju ha fel)
| quote: |
| Originally posted by Vizay men folk borde l�gga mindre vikt p� kl�dseln � mer vikt p� sj�lva musiken ![]() |
| Originally posted by Aendy Jag brukar uppleva det s� att det oftast �r de mest sj�lvlysande folket som st�r still och f�rs�ker h�lla fortet medan J�ns som kommer i bl�jeans och en gammal Rabbit t-shirt �r de som verkligen g�r loss till musiken. Sj�lv hade jag tyckt det var pinsamt att dra p� mig uppm�rksamhet genom sin utstyrsel och sedan st� som en lyktstolpe l�ngs v�ggen eller, �nnu v�rre, mitt p� dansgolvet. Just my opinion. |
| Originally posted by reveal kanske sant men isf finns det undantag! |
Jaha, d� har man just lyckats grympa mitt andra par av Catch 23 byxan... (innefodret) �r det verkligen bara jag som lyckats med att g�ra detta?(snarare min mor men iaf, fruktar den dagen jag ska tv�tta :P)
heh jag f�rst�r inte hur hon lyckas, iofs har vi inte riktigt smama modell men dom e gjorda i samma material om jag inte minns fel 
min morsa tv�ttade dom i 38-40 grader, sen drog hon dom lite efter...dom har tom. blivit lite lite l�ngre 
tja, �r inte hennes fel snarare tllv�rkaren som inte f�rtv�ttat tyget innan. SIst jag var och bytte dem sa skillen p� saturn att jag inte var den f�rsta som okmmit tillbaka med ett par s�dana byxor (specielt den vita..) f�rs�kte �ven dra ut fodret s� mycket det gick n�r de var nytv�ttatde...