TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- help!! ik heb SMOEZEN nodig voor morgen!! :)
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Access Zeg ... nog nieuws ??? Of ben je nu dag en nacht bezig met stapels extra opdrachten ??? |

| Hee Jasper, Ik vond je smoes best leuk bedacht, dus inderdaad, je hoeft hem niet te maken. Omdat ik je deze keer gematst heb, zul je de volgende keer wel extra je best moeten doen, natuurlijk! Dit was dus de eerste en de laatste keer. Dan zal ik je als eerste en extra goed nakijken. Als ik jou was, zou ik dus maar extra geweldige artikelen meenemen naar de volgende bijeenkomst.... groetjes, Mariska |

Goed man! 
Whoohooo !!! Yeah baby !!! 
Don't you just love it when a plan comes together ???

| Als ik jou was, zou ik dus maar extra geweldige artikelen meenemen naar de volgende bijeenkomst.... |
Volgens mij is het zo'n "1 docente + 1 leerling" bijeenkomst 
| Originally posted by Dj Lex Whehe wat bedoelt ze hier dan mee Jappi0? |
, Jappio mag leuk artikeltjes gaan knippen
.
| Originally posted by Dj Lex Whehe wat bedoelt ze hier dan mee Jappi0? |
Hmnee nie zo'n simpele,ze wilt een tarzan,week zeker
Zeg Donna ... wat is er dan zo goed aan 'n tarzan ??? leg es uit ...

| Originally posted by Donna Hmnee nie zo'n simpele,ze wilt een tarzan,week zeker |
| Originally posted by Jappio Nee hor, ben echt blij dat ik van die opdracht af ben, was zeker wel een uur werken ofzo.. pff alleen de gedachte al |
JA! Van haar met d'r Tarzan!
Euhmmm...
| Originally posted by Flipper01 We willen nog wel een foto zien hoor!! |
tjeesis, dan pas? kan je niet ff een beschrijving geven, of een mooie tekening maken ofzo...

| Originally posted by DjSuez tjeesis, dan pas? kan je niet ff een beschrijving geven, of een mooie tekening maken ofzo... |