TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בקשה...
Pages (2): « 1 [2]


Posted by on Sep-27-2002 06:56:

כל דבר של
Etnica
Hux Flux
GMS
Sun Project

ההרכבים האלה פשוט חיות!


VA_-_Psychedelic_Sparks-2002

שווה לך לבדוק את הדיסק הזה


Posted by Hell_Copter on Sep-27-2002 18:17:

quote:
Originally posted by luckystrike


אחי אין לך מושג !!!!!!!!
אנחנו גילינו את המקום הזה !!!
יש לי שם מלא דברים להראות לך בקטע הזה ...

דבר ראשון - אם אתה או תשאל את חברים שלך אם הם מכירים
חבורה של ילדים שמסתובבת עם אוטו ומפה ברעננה ולובשים
מסכות של גורילות וכאלה על הפנים ... זה סיפור ארוך
אבל תשאל אותם - אם אתה או הם מכירים אני יסביר לך ...

דבר שני בכביש של הבית-קברות - אתה לא יודע איזה צחוקים שם אחי
תמיד אנחנו מחפשים טרמפיסטים ולוקחים אותם לשם ובכביש שממשיך קצת אחרי
הבית קברות אנחנו מכבים את האורות באוטו ובולמים בחרום ימינה לעצים ...
טרמפיסט אחד שנסע איתנו כמעט התעלף !!! איזה צחוקים - אחד
ניסה פעם לקפוץ החוצה מהאוטו - זה מפחיד אותם רצח !!!
בדרך הם כזה שואלים תמיד "מה זה לאן אתם נוסעים ?" "לא אמרתם
שאתם מגיעים לכפ"ס?" ואז אנחנו אומרים שזאת דרך קיצור שלנו
ובדרך שמגיעים לאזור הזה הם משתנקים מפחד ... בטוחים שחטפו אותם או משהוא
אבל תאכל'ס בסוף גם הם צוחקים ...

יש שם בשטח עוד פול דברים - אני פעם ייסע איתך - יש שם אגם גדול שכמעט
אף אחד לא יודע שהוא קיים ... ממש אם ממשיכים ככה 25 דקות בשטח
לכיוון נתניה ...
ועוד כל מיני שטויות כאלה - יפה שם אחושרמוטה - אנחנו יוצאים
לשם עם ג'יפים פול ...


חחחחחחחחחחחחח נשמע פצצה דווקא!!!!
פעם אחרי המסיבת יום הולדת של חבר שלי שהוא עשה בים עלינו על המכוניות ונסענו לשם... נכנסנו שם לתוך השדות והכל... פתאום אנחנו קולטים לידנו שלטים של זהירות חומרים רעילים וכאלה דברים... איזה סרטים
ונתקע לנו הגולף של חבר שלי בחול טובענו אז דחפנו אותה החוצה והכל... איזה צחוקים אבל היה... משהו סופני

הכי מצחיק שאנחנו נכנסים עם הקאנגו חברה של חבר שלי לאמפי ומתחילים להקפיץ את האוטו שם... כולם מסתכלים
פעם גם עלינו עם הקאנגו למעלה לאיפה שאשכרה נכנסים לאמפי שזה איזה 30 מדרגות הבדל בין החניה לכניסה...
יש דרך מיוחדת... אני יראה לך מתישהו


Posted by oDrori on Sep-27-2002 19:41:

אני בעד לעשות מסיבה באגם הזה
IL TA's
ככה יארגנו ונעשה משהו אדיר


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.