TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Als ik Doodga, wil ik terugkomen als.....
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Flippe on Nov-18-2001 09:40:

Dan toch maar Dj Jean, beter dan die andere shit, en dood blijven is ook maar zo saai.

Posted by eXos on Nov-18-2001 14:58:

quote:
Originally posted by eXos
....de kut van mijn vriendin, dan zie ik tenminste al mijn vrienden weer terug???

Hij blijft goed he...

Posted by Flipper01 on Nov-18-2001 16:03:

Jester

Wat een keuzes zeg, dan maar dood...

Posted by Miss Proximus on Nov-18-2001 16:22:

ik verveel me

Posted by Opti on Nov-18-2001 16:31:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik verveel me

Tsja, tis wel saai de laatste tijd op t forum...

Posted by John on Nov-19-2001 22:57:

mag ik ook nog ff zeggen dat ik dood wil zijn als ik hier tussen moet kiezen??
mzzzzls

Posted by mido on Nov-20-2001 07:02:

ow ow ow......

Dit gaat dus ook weer nergens over!

Zonde van mijn tijd dit!

Als deze nutteloze tijd die ik gebruik om de nutteloze reply te schrijven had ik wel beter kunnen gebruiken!

whehe

Ik denk dan ik dat maar een ga doen ook!

En ik heb niet eens de moeite genomen om even te stemmen!

Dat gaat er nog meer van die mooie tijd die ik kan benutten verloren!

Posted by aphex on Nov-21-2001 19:13:

Moeha dan maar die knakker van een Sjaan, kwil nog zo veel leuke dingetjes doen en dat wil ik liever met een beetje $$$ doen, als homo of zak blubber terug komen lijkt me ook 3x nix.. dusseh :P

Posted by TimeportE on Nov-22-2001 13:45:

tja.. heb gekozen voor ik blijf liever dood maar als jean teryg komen is misschien nog niet eens zo erg.. veel $$ en lekkere vrouwtjes (ook al zijn het dan wel erg jonge !!) en natuurlijk op vette feesten draaien.. maar ja.. het blijft toch jean... blijf toch idd liever dood

Posted by Dj Lex on Nov-23-2001 16:07:

Hahahaha wat is dit nou weer??? Naja aat mij maar lekker tussen 6 planken liggen, want als hun terug komen is nog erger dan door de wormen verteerd te worden

Posted by -=WVG=- on Nov-23-2001 17:50:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik blijf lekker rustig in mijn kist liggen. Als je door de gehele trancewereld afgezeken wordt blijf ik liever onder grond liggen dan de grond ingetrapt te worden.
Mzzl

quote:
Hahahaha wat is dit nou weer??? Naja aat mij maar lekker tussen 6 planken liggen, want als hun terug komen is nog erger dan door de wormen verteerd te worden

Je geheugen is niet wat het geweest is Lex...(is het ooit wat geweest?)
Twee replies en nog ongeveer dezelfde ook

Posted by Remy D on Nov-23-2001 18:11:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

Whehehe LOL

Posted by Dj Lex on Nov-23-2001 21:45:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

Haha dat is lomp zeg, ja ik zeg het zelf. Hehe ben hier al een hele tijd niet meer geweest heb het tamelijk druk gehad en dacht dat ik die thread nog nooit gezien had hehe. Naja lekker boeiend

Posted by Blik on Nov-23-2001 21:50:

quote:

Haha dat is lomp zeg, ja ik zeg het zelf. Hehe ben hier al een hele tijd niet meer geweest heb het tamelijk druk gehad en dacht dat ik die thread nog nooit gezien had hehe. Naja lekker boeiend

als je ��nmaal gestemd hebt kun je dat zien aan dat je al gestemd hebt, je weet wel, dan staan die balkjes er met de percentages bij........

Posted by Dj Lex on Nov-23-2001 21:52:

Hehe I know. Vond het al gek dat ik niet meer kon stemmen, maar was beetje bezig met een paar dingen dus heb er verder niet meer op gelet

Posted by Miss Proximus on Nov-23-2001 22:30:

mag ik terugkomen als een man? dan kan ik me tr*kken op al die vette nrs en remixen van scot project nu maken ze me alleen maar aan t huilen van verlangen naar een feest

Posted by TimeportE on Nov-24-2001 09:40:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
mag ik terugkomen als een man? dan kan ik me tr*kken op al die vette nrs en remixen van scot project nu maken ze me alleen maar aan t huilen van verlangen naar een feest

origineel!!! dat zeker.. maar je zult nog eventjes moeten wachten en dan kan je helemaal los gaan!! (IC is het eerst aankomende grote feest toch??)

Pages (2): « 1 [2]