TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Politiek: LPF is een lachertje
Pages (2): « 1 [2]
Je krijgt weer hetzelfde gezeik als je 11 kilometer te hard rijd.
UTRECHT De twaalf regionale voorzitters van de LPF zijn unaniem van mening dat fractieleider Wijnschenk het veld moet ruimen.Ze hebben de fractie verzocht een andere fractieleider aan te wijzen.
Minister Heinsbroek,die zich vandaag eerder vierkant achter Wijnschenk had opgesteld,dreigt daardoor in een lastig parket te geraken. Ook staatssecretaris Van Leeuwen van Cultuur wil af van Wijnschenk. Vice-premier Bomhoff hield zich na de bijeenkomst op de vlakte.
De regiobestuurders hadden nog alleen met Wijnschenk willen spreken, maar die was toen al vertrokken "om van zijn vrije zaterdag te gaan genieten".
Bron: teletekst NOS
Ik lach me rot 
de LPF is wel een lachertje, ik vind het een schande aan het adres van Pim Fortuyn, die het goed bedoelde, en het waarschijnlijk in zen eentje op 26 zetels nog beter zou doen dan de bende machtwellustelingen die er nu zit. Het is absoluut geen party van het volk meer. Kijk alleen die heynsbroek al, die het een belediging vind om met zen mercedes naar het binnenhof te worden gebracht, en 'maar met de bentley' gaat, die yuppen weten absoluut niet hoe het de gewone man vergaat, en dat moeten ze maar eens leren, want Leefbaar Rotterdam doet het anders prima, dus t ligt echt aan die gekken in Den Haag...
Zo, ff wat stoom afgeblazen..

Pim had die prutsers stuk voor stuk ontslagen...