TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Va ska ni göra under de kommande högtiderna?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
skriv skriv....vi väntar tålmodigt 
du kan få va med på gruppkramen osså om de känns bättre 
neeeh ja låter er två hållas. Ni verkar vilja vara i fred

shit, va vi powerpostar
bra, så ja får lite mer status..

| quote: |
Originally posted by Glorie neeeh ja låter er två hållas. Ni verkar vilja vara i fred ![]() shit, va vi powerpostar bra, så ja får lite mer status.. |

| Originally posted by Glorie steve.... oh ye, fyller du år på nyår? skojigt kan inte du ordna stor fest för allihopa eller nåt då?mat, dricka, hångel, raketer å allt det.. hehe... ja, frysa hörde verkligen till.. hehe skratta när ja läste däh ![]() |

)
*retas*)
| Originally posted by Glorie haha! asså utan snö e det inte jul alls jö ![]() |

| Originally posted by robstar de e därför ja använder snö på burk! |
Vadå?
hehe 
Pumpa Puder i St:Anton lutar det åt över nyår
för min del 
/ Jre
Häng me på Innercity då glorie.. så hugger vi nån trevligt fest till själva nyårs skiftet me där nere =)
annars var de iofs länge sen man fira me famlijen.. aja =)
Åhhe, e lilla Gurgel här? 
Vaaaaaaaaaaaaa, skojjar du med mig eller? Ska ni ner till Innercity? whatta? men julafton hemma kan man ju inte missa heller...
d kanske blir holland efter jul för mig om ja har tur.
weeeeeeeeeeeeeeeeee
gratis boende, weeee
qontact!!! weeeeeeeee 
sluta tyst ahhhhhh!!!!!! jag hatar mitt liv just nu!!! 
take me with you, I don't wnana stay home 
| Originally posted by Glorie d kanske blir holland efter jul för mig om ja har tur. weeeeeeeeeeeeeeeeee gratis boende, weeee qontact!!! weeeeeeeee |
steve, neee... vi åker efter julen...förmodligen
andra fester...stannar över nyår..... om vi nu kommer neeeeeeeeeer. weeeeee 
hopppppaaaaaaaaaas .....
| Originally posted by SteveTranz4ever Yes... nyår... vilken dag å fylla år på... Men de e soft, alltid ledig, alltid fest... över allt i hela världen.. å bar aför min skull ![]() |

| Originally posted by mindshooter Sen får man inte glömma hur viktigt det är att ha nån att mysa med i vintermörkret... är lite dåligt på den fronten nu asså |
ja får nog tvångsgosa med min katt.
hon brukar inte gilla dä. hahaha
Hmm...
Snart nyår och ja har ingenaning om vad jag ska hitta på.
Är 18 år , bor i Stockholm.
Va gör man? 
| Originally posted by robstar Hmm... Snart nyår och ja har ingenaning om vad jag ska hitta på. Är 18 år , bor i Stockholm. Va gör man? |

både rotor (tranceatlantic) å fokused (lovely day) ska väl arrangera fester? kommer ni inte in där? annars finns d väl inte så mycke såna fester att gå på va ja vet 
eller så kan ja ta me er i mitt handbagae
har redan lovat två stycken d .. hohohooh 
1. jag komme rinte få plats i ditt handbagage....de kan jag lova
(får för fan knappt plats på bussen
)
2. jag e 17.....robstar skulle säkert komma in på dom men de gör inte jag iaf.... :/
Nej Glorie , tror inte ja kommer in där, e 20 års gräns. :/
Så ja vill inte chansa.
Ja vill ju inte ut å lalla på stan heller...lr sitta på nån fylle pub. Hur kul e de?
Blir alltid massa bråk å grejer.
eller så kan ja ta me er i mitt handbagae ![]() |

d skulle va så grymt om man kunde liksom bara anv. nå spell på er som ville hänga me.. så ni bara blev 5 cm höga
(kunde ja förvara er i min handväska...mmm, ni skulle få ligga på nån mjuk kudde såklart.. å sen när vi kom fram kunde ni bli stora igen... å så gick vi på fest.. å sen samma procedur när vi kom tillbaka till sthlm 
vore grymt najs
De e bara att sätta fingret på spiken å säga Tjillevippen...
Lr nått! 
| Originally posted by robstar De e bara att sätta fingret på spiken å säga Tjillevippen... Lr nått! |
tänkte inte på nils karlsson pyssling..