TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only - Review!
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by mr.marcello on Oct-08-2002 19:29:

quote:
Originally posted by Donna
Ennuh Magik,hoezo de afleiding wel gebruiken??

Lees deze thread: http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=68276.

Met vriendelijke groet.

Posted by skaborough fats on Oct-09-2002 03:59:

Hey...

Sorry 'bout the english Jappio pointed me in the direction of this forum. He said you were talking about the Armin set on the 26th...

Anyway, I'm from Toronto, Canada, and I'll be in the Hague for this in-fuckin-credable set (by my standards anyway) and I was looking to meet some NLTA's before the show...

If anyone wanted to show a foreigner what a party in the Netherlands was like, I would be very appreciative.

Cheers,
Fats

Posted by eieregooie on Oct-10-2002 01:22:

Ghehehe... ik ken nie komen zoals ut er nu uit ziet... ene Access heeft de zondagmiddag erna vrij gevraagd en nu moet ik invallen...

De sl3t!

Posted by Access on Oct-10-2002 09:33:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ghehehe... ik ken nie komen zoals ut er nu uit ziet... ene Access heeft de zondagmiddag erna vrij gevraagd en nu moet ik invallen...

De sl3t!

DUDE !!!
Ik hep juist vrij gevraagd zodat we zo lang mogelijk door konde stuitere ...
Trouwes ... nie zo slim om te zegge dat je kan invalle dan ... beetje dom zelfs

Posted by eieregooie on Oct-10-2002 14:09:

quote:
Originally posted by Access

DUDE !!!
Ik hep juist vrij gevraagd zodat we zo lang mogelijk door konde stuitere ...
Trouwes ... nie zo slim om te zegge dat je kan invalle dan ... beetje dom zelfs

Ze hebbe ut nie gevraagd, ze hebben me gewoon neergezet... Maarre... ff met Ben onderhandelen... en in het uiterste geval zou Wimmo nog wel willen ruilen

Posted by mr.marcello on Oct-10-2002 14:11:

quote:
Ze hebbe ut nie gevraagd, ze hebben me gewoon neergezet... Maarre... ff met Ben onderhandelen... en in het uiterste geval zou Wimmo nog wel willen ruilen

Ik wou net zeggen!! Wimmo is een goeie gast!!!

Met vriendelijke groet.

Posted by eieregooie on Oct-11-2002 00:52:

Om jullie ff op de hoogte te houwe... Wimmo is nog beschikbaar die bewuste zondagmiddag... DAT IS GOED NIEUWS! Maar hij wil alleen als Ben echt nie kan... En Ben kan wanneer hij geen wedstrijd heeft die dag... dus ff Ben achter z'n broek aan zitte

Grtz!

Posted by Dj Odelpha on Oct-11-2002 14:30:

gaat dit uitgezonden worden op de radio? zo ja, kan iemand het dan recorden?

grtz

Posted by Ruben_Dubbink on Oct-11-2002 15:50:

quote:
Originally posted by Dj Odelpha
gaat dit uitgezonden worden op de radio? zo ja, kan iemand het dan recorden?

zeker weten dat dit wordt opgenomen door iemand, en straks gewoon te downloaden via het hub.... zo iedereen weer blij

EDIT: als het op de radio wordt uitgezonden natuurlijk

Posted by eieregooie on Oct-11-2002 16:45:

ALS het wordt uitgezonden zal dat bij Van Diepen's Dance Department zijn...

Posted by Opti on Oct-11-2002 22:15:

quote:
ALS het wordt uitgezonden zal dat bij Van Diepen's Dance Department zijn...

neej man, zal wel Dancenet zijn of hoe dat ook heet. Of die andere, kut hoe heet die ook al weer?

Posted by eieregooie on Oct-12-2002 04:33:

Ja, dancenetfm.com

Maar er werd om radio gevraagd, dus ik dacht aan zown ding dat de meeste mensen in de huiskamer en in de auto hebben

Posted by Donna on Oct-12-2002 13:00:

Denk dat Basicbeats de meuk ook wel streamed,magoed hoor je dan wel.
Ik bendur iig bij:P

Posted by tijs08 on Oct-12-2002 19:23:

quote:
Denk dat Basicbeats de meuk ook wel streamed,magoed hoor je dan wel.
Ik bendur iig bij:P

Mooi!!

Ik waarschijnlijk ook! Ik heb de week erna tentamen, maar dat valt pas op een woensdag duzz ik kom ook wel ff langs samen met Dave

dat word dan 3e keer Armin @ the <> in klein half jaartje

als het net zo word als die solo van 9 uur dan word het dus weer SUPER!

en 'eierengooie' ik hoop niet dat je je naam eer aan doet, want dat verdient armin echt niet

Posted by eieregooie on Oct-12-2002 23:32:

quote:
Originally posted by tijs08
en 'eierengooie' ik hoop niet dat je je naam eer aan doet, want dat verdient armin echt niet

Whehehe... don't you worry 'bout a thing Kheb Iris ook nie bekogeld vorige week

Posted by Donna on Oct-12-2002 23:38:

Super Tijs! Oh en praat jij s wat sense in Onno zn kop en zorg dat ie ook meegaat
Heel leuk dat Dave ook meekomt,zie ik die ook weer s,dikke lol hebben we gehad op/na mysteryland,en nu dan het volgende feesie

Posted by Opti on Oct-13-2002 00:27:

quote:
Super Tijs! Oh en praat jij s wat sense in Onno zn kop en zorg dat ie ook meegaat
Heel leuk dat Dave ook meekomt,zie ik die ook weer s,dikke lol hebben we gehad op/na mysteryland,en nu dan het volgende feesie

aaaah Onno had zn kaartje voor Xqlusive al gehaald gloof ik dus denk niet dat dat gaat

Posted by tijs08 on Oct-13-2002 10:38:

quote:
Super Tijs!

Ja juist Mysteryland, wat was dat een mooi land zeg op naar een iets minder vaag feest in de O dan vorige keer

quote:
Originally posted by Optimus
aaaah Onno had zn kaartje voor Xqlusive al gehaald geloof ik dus denk niet dat dat gaat

ja! daar zal hij nu wel van balen denk ik... hoewel...

maar Xqlusive is om 7 uur afgelopen toch..
Armin gaat dan nog tot 11 uur door.....

en PartyHardy kennende.. doet hij zijn naam wel eer aan....

Posted by Jappio on Oct-13-2002 11:01:

quote:
Originally posted by skaborough fats
Hey...

Sorry 'bout the english Jappio pointed me in the direction of this forum. He said you were talking about the Armin set on the 26th...

Anyway, I'm from Toronto, Canada, and I'll be in the Hague for this in-fuckin-credable set (by my standards anyway) and I was looking to meet some NLTA's before the show...

If anyone wanted to show a foreigner what a party in the Netherlands was like, I would be very appreciative.

Cheers,
Fats

Usually we meet inside the building or so. Maybe you can arrange something with guys who are coming from Amsterdam, cause you're staying over there. I think we set up a big meeting there, but info will be posted in this thread.

Keb mn vrienden nu ook zo ver gekregen om mee te gaan. Dat wordt dus niet rijden en wel zuupen

CHEERS!

Posted by skaborough fats on Oct-14-2002 19:50:

quote:
Originally posted by Jappio
Usually we meet inside the building or so. Maybe you can arrange something with guys who are coming from Amsterdam, cause you're staying over there. I think we set up a big meeting there, but info will be posted in this thread.

Keb mn vrienden nu ook zo ver gekregen om mee te gaan. Dat wordt dus niet rijden en wel zuupen

CHEERS!

Thanx for the info man. I'm lookin forward to meeting TA's from another country... should be quite the experience.

Cheers,
Fats

Posted by Jappio on Oct-15-2002 16:28:

quote:
Originally posted by skaborough fats
Thanx for the info man. I'm lookin forward to meeting TA's from another country... should be quite the experience.

Cheers,
Fats

it sure will

Posted by kolkiewolkie on Oct-16-2002 21:08:

is die eau nog een beetje bereikbaar met OV eigenlijk?

want mn neef waarmee ik in eerste instantie zou komen moet werken en behalve als ruben(_dubbink) voor het eerst sinds qontact weer eens goed wil feesten betekent dit dat ik dus helemaal remy moet en ook dat het onverantwoord duur is met de auto te komen.

dus: is die zooi ver van station af?

Posted by MaGiK54 on Oct-16-2002 21:17:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
is die eau nog een beetje bereikbaar met OV eigenlijk?

want mn neef waarmee ik in eerste instantie zou komen moet werken en behalve als ruben(_dubbink) voor het eerst sinds qontact weer eens goed wil feesten betekent dit dat ik dus helemaal remy moet en ook dat het onverantwoord duur is met de auto te komen.

dus: is die zooi ver van station af?

Tot 1.30 uur kun je de �O� bereiken met tram 3. Stap uit bij halte �Heliotrooplaan�. Vanaf hier is het een paar minuten lopen naar de �O�. Ook kan je de �O� bereiken met buslijn 4.

Volgens mij stopt tram drie ook op het centraal station.

Nog meer info:

Armin van Buuren zal op 26 oktober proberen een set van 12 uur te draaien in �O� Dance Theatre in Den Haag. Na eerder een 9-uurs set eveneens in de �O� te hebben neergezet, zal Armin zijn eigen record proberen te verbeteren. De echte Armin van Buuren fans mogen deze avond niet missen.

Armin's optreden zal live worden uitgezonden op radio 538 tijdens Partynight! Dus mocht het niet lukken om naar �O� Dance Theatre te komen, zet dan in ieder geval de radio aan.

Armin behoort tot de absolute wereldtop; hij werd dit jaar uitgeroepen tot ��n van de beste deejays ter wereld door het Engelse DJ Magazine en ook in de Amerikaanse deejay charts is de Nederlander populair. Daar staat hij op de 14e plaats. Hij heeft inmiddels in meer dan 25 landen zijn sets laten horen en deze maand is hij onder meer te vinden in Australi�, Engeland en Amerika. Naast zijn optredens is Armin hard aan het werk in de studio om in navolging van zijn vier compilatie CD�s zijn allereerste solo album op te nemen.

Armin van Buuren in overigens niet de enige deejay die in �O� Dance Theatre lange sets draait. Ook deejays als Ti�sto, Carl Cox en Jean hebben er sets gedraaid van meer dan 6 uur lang. Carl Cox zal in december voor het derde achtereenvolgende jaar naar �O� Dance Theatre komen.

Posted by MaGiK54 on Oct-20-2002 11:36:

Armin heeft a.s. zaterdag een vet probleem hij moet ipv 12 uur, 13 uur draaien. Volgens de planning draaitie van 23:00 tot 11:00, maar het wordt dat weekend wintertijd, dus om 3 uur wordt het gewoon 2 uur, dusssss alsie echt tot 11:00 wilt draaien moetie echt een uurtje langer draaien

(Met dank aan een oplettende Eau-forumbezoeker, dachten jullie nou echt dat ik hier zelf aan gedacht had )

Posted by Opti on Oct-20-2002 11:50:

ik wist niet eens dat we van wintertijd zouden veranderen

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »