TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zwaar ongeluk in Den Haag
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
heel veel sterkte Magik!
sterkte en ik hoop dat het uiteindelijk allemaal weer goed komt!
damn.. dit is idd heel erg..
ik wens je veel sterkte!
Pfff, niet normaal meer tegenwoordig!! En onschuldigen zijn er altijd de dupe van!! Veel sterkte man!!
Nogmaals bedankt allemaal.
Ze is gelukkig in leven, maar ze ligt nog wel kritiek. Maar we zijn nu bijna 48 uur verder en dat geeft ons veel moed en de heren doktoren praten over positieve ontwikkelingen. Beetje bij beetje komt er enigszins vooruitgang. Elk positief bericht hoe klein die ook maar is geeft ons meer moed en hoop.
veel sterkte!!!
jammer dat er van die mensen die niet goed uitkijken.....
Sterkte ermee!!
Super veel sterkte en ik hoop dat alles weer goed komt
Veel sterkte
Vaak hebben de onschuldigen bij zo'n ongeluk het meeste leed, das nou de grootste elende.
Afgelopen zaterdagnacht is 19 jarige jongen (die ik niet persoonlijk ken, maar wel van gezicht ken) verongelukt. Hij had, zo hebben ze mij verteld, zelf wat liggen stunten omdat ie een nieuwe uitlaat onder zun CRX had. Flink gegast met een paar maten van hem, die stapten uit en hij reed alleen naar 'huis?' Hij was nog maar amper vertrokken en raakte van de weg, kort daarna is hij overleden.
Dan klinkt het hard, maar toch een beetje eigen schuld.
Toen ik dit hoorde was ik al even stil en onder de indruk, maar als zoiets met je naaste familie gebeurt wordt je helemaal gek.
Erg veel sterkte
Zo ernstig verhaal, zulk soort dingen zijn echt een nachtmerrie
Heel veel sterkte voor jou en je familie!
sterkte man...
Heel veel sterkte!!!!
Bij deze wil ik je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat de veroorzaker van dit verschrikkelijke ongeluk zijn straf niet ontloopt.
Ik werd er stil van toen ik je verhaal las.
Otte
OW MAN, dit zuigt echt
sterkte dr mee.
wat heb die roemeen nou eigenlijk dan (dat had ik, meen ik, niet gelezen). waarschijnlijk nix, want das heel vaak zo in zulke gevallen

Ik kreeg serieus kippevel bij het lezen van dit verhaal.
Ik wens jouw en je familie echt veel sterkte.
Rinus
Magik, ik weet hoe je je in zo'n periode kunt voelen, heel veel sterkte de komende dagen.
Dit is echt klote.
Veel sterkte!
Hey veel sterkte man 
Niet fijn om te horen..ik hoop dat ze het redt!
Ik kan ook niet veel anders dan je sterkte wensen in deze moeilijke periode. Het ergste is dat je ook niet anders kan dan afwachten..
HEEL VEEL STERKTE MAGIK!
Verschrikkelijk man, enorm veel sterkte gewenst!!
Woo das wel een heftig verhaal zeg
, heel veel sterkte gewenst, en nu maar hopen dat ze der weer bovenop komt
Hartstikke veel sterkte Magik
heey man khoop egt voor je dat alles goed komt!!! heel veel sterkte!!
heel veel sterkte toegewenst!!!!!
Dit is het telekstbericht wat op TV-West heeft gestaan:
Bij een ongeluk gisteravond in Loosduinen is een vrouw uit Den Haag
zwaargewond geraakt. Ze ligt in kritkieke toestand in het ziekenhuis, zo meldt de politie.
De auto van de vrouw werd aangereden door een automobilist uit Roemeni�, die volgens getuigen hard door rood was gereden. In de auto van de zwaargewonde vrouw zaten ook nog een man en een vijfjarig meisje, maar zij bleven ongedeerd. In de auto van de Roemeen zat een landgenoot die met een gebroken been naar het ziekenhuis is gebracht. Het ongeluk gebeurde op de kruising van de Lozerlaan en de Meppelweg.
We kregen de melding van de politie dat de bestuurder voorlopig nog 10 dagen in voorarrest blijft, dit ivm de hoe het met me stiefmoeder afloopt. Hoogst waarschijnlijk wordt hem poging tot doodslag ten laste gelegd en in het slechtse geval doodslag (waar wij niet van uitgaan).
Ze is een paar uur van de beademing afgekoppeld en ze heeft zelf adem gehaald, dus positief. Ze hebben er alsnog aan de apparatuur gekoppeld zodat ze weer volledig tot rust is. Dus we blijven positief en leven van dag tot dag.