TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קניית מחשב חדש
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by YuVaL on Oct-10-2002 16:01:

w00t
תודה לכולם שעזרו לי
רשמתי את מה שכתבתם
מחכה שאבא שלי יחזור כדאי שנוכל ללכת לקנות


Posted by DjChook on Oct-10-2002 16:03:

quote:
Originally posted by luckystrike


לך !
תהיהיי??

לא משנה - בואנה אחי לא ידעתי אתה איש מחשבים - אני צריך עזרה
שלך בפול דברים נראה לי


דיי זה מילה מסובכת !

ו.... דבר אחי יש לי קצת מידע, ואם זה משהו יותר קשה

(כמו COM חחחחחחחחח)

בדיחה לשגיא...

אז שואלים את שאול המטורף (אבא של שגיא)


Posted by luckystrike on Oct-10-2002 16:04:

quote:
Originally posted by DjChook


דיי זה מילה מסובכת !

ו.... דבר אחי יש לי קצת מידע, ואם זה משהו יותר קשה

(כמו COM חחחחחחחחח)

בדיחה לשגיא...

אז שואלים את שאול המטורף (אבא של שגיא)


ואללה תודה אחי
אני יעלה לאיסיקיו בערב נדבר


Posted by Flotser on Oct-10-2002 16:12:

חן אחוקי איפה אתה קונה את המחשב?

אני ממליץ לך אישית מנסיון רב ביותר של שנים לקנות ב
www.plonter.co.il

תוכל לקנות שמה גם כמה כרטיסי מסך/ לוחות אם שהם מייבאים בעצבם אם המבצע הזה עוד לא נגמר ובכלל המחירים שמה הכי שווים בארץ, ואתה יכול לחזור לחנות להחליף כל חלק כמה פעמים שבא לך עד שתהיה מרוצה.


Posted by DjChook on Oct-10-2002 16:15:

quote:
Originally posted by Flotser
חן אחוקי איפה אתה קונה את המחשב?



מה אני עשיתי ????

ובקשר לפלונטר, קניתי מהם פעם אחת מקלדת מגניבה, אחלה חברה
אבל מחשב אני לא יודע עם ככ טוב לקנות שם

אני אוהב לקנות את המחשבים (יותר נכון אבא אוהב) אצל חבר שלו

אומנם המחיר רצח אבל משום מה אבא שלי אוהב לקנות אצלו (אולי יש דברים שאני לא יודע בקשר לעסקים שלהם) וגם השירות בן זונה

משהו לא עובד, הוא ישר נוסע אלינו לוקח ומביא חדש

זה השירות הכי טוב שאי פעם קיבלתי במחשבים

ועדיין לא הבנתי פלוסטר איך הגעת אלי ?
לי יש מחשב תאמין לי מספיק טוב


Posted by nimrod levi on Oct-10-2002 16:23:

quote:
Originally posted by Tarantula


מי נעלב?! איפה?
אני סתם מנסה להיות יפה ולשתוק...

..............


נו והולך לך?


Posted by m0sh on Oct-10-2002 18:07:

חן יא מאפן

DDR 0wnz RDRAM

Priod


Posted by YuVaL on Oct-10-2002 19:20:

King

w00000000000000tttttt

כן קניתי מחשב חדש
אז ככה
Penitum 4 2.4 gHZ
Creative SB Live 5.1
60 GB HDD
512 DDR Ram
Geforce 4 Ti4600 128 MB
Creative Inspire 2.1 Speakers
LG Flatron 17" Screen
LG CDRom 52x
LG Burner 40x-10x-40x
Intel 845GBV Brownsvile (DDR) FSB - 533MHZ Motherboard
Microsoft wheel mouse optical oem
Microsoft Keyboard
2 Fast Ethernet 10/100 Network Cards
ועוד כמה דברים שאני יכתוב אחרי זה
הכל יצא
6000 ש"ח


Posted by luckystrike on Oct-10-2002 19:26:

quote:
Originally posted by YuVaL
w00000000000000tttttt

כן קניתי מחשב חדש
אז ככה
Penitum 4 2.4 gHZ
Creative SB Live 5.1
60 GB HDD
512 DDR Ram
Geforce 4 Ti4600 128 MB
Creative Inspire 2.1 Speakers
LG Flatron 17" Screen
LG CDRom 52x
LG Burner 40x-10x-40x
Intel 845GBV Brownsvile (DDR) FSB - 533MHZ Motherboard
Microsoft wheel mouse optical oem
Microsoft Keyboard
2 Fast Ethernet 10/100 Network Cards
ועוד כמה דברים שאני יכתוב אחרי זה
הכל יצא
6000 ש"ח


תחדש אחי !!!
כבר חיברת הכל והכל עובד סבבה ?

מזל טוווווב !!!!!!


Posted by YuVaL on Oct-10-2002 19:55:

quote:
Originally posted by luckystrike
תחדש אחי !!!
כבר חיברת הכל והכל עובד סבבה ?

מזל טוווווב !!!!!!


עוד לא אחי
הם בונים אותו עכשיו
הוא יהיה אצלי עוד שבוע


Posted by m0sh on Oct-10-2002 20:01:

אחלה של מחשב!

חח גם אני רוצה

אין כסף



לא נורא אני מחכה לדור הבא


Posted by DjChook on Oct-10-2002 20:27:

תחדש אחי !

ומוש אתה מטומטם ואתה הרי לא מבין בזה באמת

אתה סתם רושם מה שאמרו לך, רשמתי לך הסבר טוב טוב על איך זה באמת פועל...


יובל, כמה עלה ה
DDR
לעומת ה
RDRAM

סתם לשם השוואה

אם הוא יותר זול אז סבבה, אבל אם הוא יותר יקר אז אני הוכחתי את הטענה שלי אני חושב

ובכל מקרה למי אכפת , מה זה לעזאזאל מחשב מהדור הבא מוש ?!


Posted by YuVaL on Oct-10-2002 20:47:

לא זוכר
אבל דיברתי עם המנכ"ל של החברה שהוא חבר טוב של אבא שלי
והוא אכן אמר לי שיותר שווה לקנות
DDR Ram


Posted by DjChook on Oct-10-2002 20:56:

טוב, מצד שני

I COULD B WRONG


Posted by Flotser on Oct-10-2002 22:07:

quote:
Originally posted by DjChook
מה אני עשיתי ????



אופס...

חשבתי שזה אתה שמחפש מחשב,


Posted by Hell_Copter on Oct-10-2002 23:42:

תתחדש אחי על המחשב
אנחנו התקנו עכשיו הארד דיסק חדש ואני כרגע מרוצה

יש לי שאלה...
קנינו הארד דיסק של 40 ג'יגה...
והוא מפוצל לשני כוננים
עכשיו בכונן סי זה אומר שיש 40 ג'יגה טוטאל ובכונן די זה אומר שיש 20
חשבון מהיר יביא אתכם למסקנה שיש 60 ג'יגה
מישהו יודע מה קורה פה?!


Posted by oDrori on Oct-12-2002 23:05:

שדרג אותי....

אחים, אני מת להכניס שיפוצים בפיסי, או שאני אעשה את זה בעזרת מעט הכסף שיש לי או שאני אעשה את זה בעזרת השם אם אני ארוויח מספיק מהתקלוט כדי לקנות
Top Notch Shit

עכשיו... אני עובד על

Pentium III 450 MHz
8 GB HD
64MB RAM
Creative Sound Blaster Audio PCI 128

ונראה לי שזה כל המידע הדרוש... אני רוצה לשדרג אותו שיהיה יותר בנוי לעבודה בהפקה למה כרגע כשאני מפעיל שני פלאגינים ו-6 ערוצים כבר מתחיל לקרטע. אז אני מבין שהדבר החשוב ביותר זה לקנות כמות של זכרון פנימי, אני מניח ששני כרטיסים או שלושה של
256MB
ומלבד זאת אולי להרחיב את ההארד דיסק, בעקרון לארבעים אבל מאחר ויחסית ההבדל בין 40 לשישים זול בשביל 20 ג'יגה אז למה לא, ובמעבד וסאונד בלאסטר אין לי ממש מושג....

בלי קשר למה שאני יודע, אני זקוק נואשות לקצת עזרה בתחום... מה לקנות, עד כמה להשקיע בו, לאיזה מחיר לצפות ואפילו איפה אפשר להשיג אותו בכזה מחיר...


המון תודה מראש לכל תורם!


Posted by digit4lic on Oct-13-2002 11:04:

בעעעע, היה עדיף לך לקחת את רדאון 9700.
המחירים כמעט אותו הדבר והרדאון עוקף את הביצועים של Ti4600
כמעט פי שתיים.
ואכן כן, DDR יותר טוב מ-RDram.
RDRAM
זה טכנלוגיה שנכשלה.
ואפילו אם המהירות באס שלו היא 800.
זה לא יעזור בגרוש כי לא נראה לי שיש לוחות שתומכים. O_o
וקנית מעבד תותח, Intel גם טובים מאוד לOC.
AMD
הם מעבדים מהירים אבל מתחממים מהר מאוד...


Posted by oDrori on Oct-13-2002 11:51:

תחדש אחי, יש כסף אה?

ורועי, יאללה כל עוד יש לך 20 ג'יגה מיותרים... שתוק ואל תגלה לאלה שמכרו לך


Posted by on Oct-13-2002 12:00:

אישי
אבא שלי אומר שהזיכרון תלוי במעבד שיש לך
ddram או rdram
זה תלוי במעבד שלך
והוא אומר שאין
rdram
למעבד AMD

Geforce 4 Ti4600 128 MB
למה את זה
אבא שלי אומר שעשית טעות גדולה
והרדיאון 9700 עושה ביצועים פי 2 יותר טובים ממה שקנית


Posted by on Oct-13-2002 12:05:

quote:
Originally posted by YuVaL
w00000000000000tttttt

כן קניתי מחשב חדש
אז ככה
Penitum 4 2.4 gHZ
Creative SB Live 5.1
60 GB HDD
512 DDR Ram
Geforce 4 Ti4600 128 MB
Creative Inspire 2.1 Speakers
LG Flatron 17" Screen
LG CDRom 52x
LG Burner 40x-10x-40x
Intel 845GBV Brownsvile (DDR) FSB - 533MHZ Motherboard
Microsoft wheel mouse optical oem
Microsoft Keyboard
2 Fast Ethernet 10/100 Network Cards
ועוד כמה דברים שאני יכתוב אחרי זה
הכל יצא
6000 ש"ח

והוא אומר שבשביל המחשב הזה
RDram יותר טוב בהרבה
אבל הוא עולה יותר
1700 שקל

DDR PC 3200 (400 Mhz) או DDR PC 2700 (300 Mhz)
זה מה שהיית צריך לקנות בזיכרון

לא מייצרים יותר
RDram חדשים
סיימו לפתח אותו


Posted by DjChook on Oct-13-2002 12:18:

חחחח שגיא אתה מכניס גם את שאול לפורום ?


Posted by on Oct-13-2002 12:20:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחח שגיא אתה מכניס גם את שאול לפורום ?

חחח מסכן האיש
אמרתי לטמבל הזה שידבר איתי לפני שהוא קונה ואני אגיד לאבא להגיד לו מה לקנות
אבל לאאאאא הוא לא יקשיב לי


Posted by DjChook on Oct-13-2002 12:25:

חחחחח ראסמי שאבא שלך תותח, אבל בסך הכל גם מדי פעם אני מביא יציאות יותר חכמות ממנו


Posted by on Oct-13-2002 12:30:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחחח ראסמי שאבא שלך תותח, אבל בסך הכל גם מדי פעם אני מביא יציאות יותר חכמות ממנו

יש מצב
חחחח כנס לזה
http://www.pctip.co.il/reviews/Phaser.php
משו איכותי
כנסו אנשים


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.