TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קניית מחשב חדש
Pages (3): « 1 [2] 3 »
w00t
תודה לכולם שעזרו לי
רשמתי את מה שכתבתם
מחכה שאבא שלי יחזור כדאי שנוכל ללכת לקנות

| quote: |
| Originally posted by luckystrike לך ! תהיהיי?? לא משנה - בואנה אחי לא ידעתי אתה איש מחשבים - אני צריך עזרה שלך בפול דברים נראה לי |
יש לי קצת מידע, ואם זה משהו יותר קשה
| quote: |
| Originally posted by DjChook דיי זה מילה מסובכת ! ו.... דבר אחי יש לי קצת מידע, ואם זה משהו יותר קשה(כמו COM חחחחחחחחח) בדיחה לשגיא... אז שואלים את שאול המטורף (אבא של שגיא) |
חן אחוקי איפה אתה קונה את המחשב?
אני ממליץ לך אישית מנסיון רב ביותר של שנים לקנות ב
www.plonter.co.il
תוכל לקנות שמה גם כמה כרטיסי מסך/ לוחות אם שהם מייבאים בעצבם אם המבצע הזה עוד לא נגמר ובכלל המחירים שמה הכי שווים בארץ, ואתה יכול לחזור לחנות להחליף כל חלק כמה פעמים שבא לך עד שתהיה מרוצה.
| quote: |
| Originally posted by Flotser חן אחוקי איפה אתה קונה את המחשב? |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula מי נעלב?! איפה? אני סתם מנסה להיות יפה ולשתוק... .............. |
חן יא מאפן
DDR 0wnz RDRAM
Priod
w00000000000000tttttt
כן קניתי מחשב חדש
אז ככה
Penitum 4 2.4 gHZ
Creative SB Live 5.1
60 GB HDD
512 DDR Ram
Geforce 4 Ti4600 128 MB
Creative Inspire 2.1 Speakers
LG Flatron 17" Screen
LG CDRom 52x
LG Burner 40x-10x-40x
Intel 845GBV Brownsvile (DDR) FSB - 533MHZ Motherboard
Microsoft wheel mouse optical oem
Microsoft Keyboard
2 Fast Ethernet 10/100 Network Cards
ועוד כמה דברים שאני יכתוב אחרי זה
הכל יצא
6000 ש"ח

| quote: |
| Originally posted by YuVaL w00000000000000tttttt כן קניתי מחשב חדש אז ככה Penitum 4 2.4 gHZ Creative SB Live 5.1 60 GB HDD 512 DDR Ram Geforce 4 Ti4600 128 MB Creative Inspire 2.1 Speakers LG Flatron 17" Screen LG CDRom 52x LG Burner 40x-10x-40x Intel 845GBV Brownsvile (DDR) FSB - 533MHZ Motherboard Microsoft wheel mouse optical oem Microsoft Keyboard 2 Fast Ethernet 10/100 Network Cards ועוד כמה דברים שאני יכתוב אחרי זה הכל יצא 6000 ש"ח |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike תחדש אחי !!! כבר חיברת הכל והכל עובד סבבה ? ![]() מזל טוווווב !!!!!! |
אחלה של מחשב!
חח גם אני רוצה
אין כסף

לא נורא אני מחכה לדור הבא
תחדש אחי !
ומוש אתה מטומטם ואתה הרי לא מבין בזה באמת
אתה סתם רושם מה שאמרו לך, רשמתי לך הסבר טוב טוב על איך זה באמת פועל...
יובל, כמה עלה ה
DDR
לעומת ה
RDRAM
סתם לשם השוואה
אם הוא יותר זול אז סבבה, אבל אם הוא יותר יקר אז אני הוכחתי את הטענה שלי אני חושב
ובכל מקרה למי אכפת , מה זה לעזאזאל מחשב מהדור הבא מוש ?!
לא זוכר
אבל דיברתי עם המנכ"ל של החברה שהוא חבר טוב של אבא שלי
והוא אכן אמר לי שיותר שווה לקנות
DDR Ram

טוב, מצד שני
I COULD B WRONG
| quote: |
| Originally posted by DjChook מה אני עשיתי ???? |
תתחדש אחי על המחשב
אנחנו התקנו עכשיו הארד דיסק חדש ואני כרגע מרוצה 
יש לי שאלה...
קנינו הארד דיסק של 40 ג'יגה...
והוא מפוצל לשני כוננים
עכשיו בכונן סי זה אומר שיש 40 ג'יגה טוטאל ובכונן די זה אומר שיש 20
חשבון מהיר יביא אתכם למסקנה שיש 60 ג'יגה
מישהו יודע מה קורה פה?!
שדרג אותי....
אחים, אני מת להכניס שיפוצים בפיסי, או שאני אעשה את זה בעזרת מעט הכסף שיש לי או שאני אעשה את זה בעזרת השם אם אני ארוויח מספיק מהתקלוט כדי לקנות
Top Notch Shit
עכשיו... אני עובד על
Pentium III 450 MHz
8 GB HD
64MB RAM
Creative Sound Blaster Audio PCI 128
ונראה לי שזה כל המידע הדרוש... אני רוצה לשדרג אותו שיהיה יותר בנוי לעבודה בהפקה למה כרגע כשאני מפעיל שני פלאגינים ו-6 ערוצים כבר מתחיל לקרטע. אז אני מבין שהדבר החשוב ביותר זה לקנות כמות של זכרון פנימי, אני מניח ששני כרטיסים או שלושה של
256MB
ומלבד זאת אולי להרחיב את ההארד דיסק, בעקרון לארבעים אבל מאחר ויחסית ההבדל בין 40 לשישים זול בשביל 20 ג'יגה אז למה לא, ובמעבד וסאונד בלאסטר אין לי ממש מושג....
בלי קשר למה שאני יודע, אני זקוק נואשות לקצת עזרה בתחום... מה לקנות, עד כמה להשקיע בו, לאיזה מחיר לצפות ואפילו איפה אפשר להשיג אותו בכזה מחיר...
המון תודה מראש לכל תורם!
בעעעע, היה עדיף לך לקחת את רדאון 9700.
המחירים כמעט אותו הדבר והרדאון עוקף את הביצועים של Ti4600
כמעט פי שתיים.
ואכן כן, DDR יותר טוב מ-RDram.
RDRAM
זה טכנלוגיה שנכשלה.
ואפילו אם המהירות באס שלו היא 800.
זה לא יעזור בגרוש כי לא נראה לי שיש לוחות שתומכים. O_o
וקנית מעבד תותח, Intel גם טובים מאוד לOC.
AMD
הם מעבדים מהירים אבל מתחממים מהר מאוד...
תחדש אחי, יש כסף אה? 
ורועי, יאללה כל עוד יש לך 20 ג'יגה מיותרים... שתוק ואל תגלה לאלה שמכרו לך

אישי
אבא שלי אומר שהזיכרון תלוי במעבד שיש לך
ddram או rdram
זה תלוי במעבד שלך
והוא אומר שאין
rdram
למעבד AMD
Geforce 4 Ti4600 128 MB
למה את זה
אבא שלי אומר שעשית טעות גדולה
והרדיאון 9700 עושה ביצועים פי 2 יותר טובים ממה שקנית
| quote: |
| Originally posted by YuVaL w00000000000000tttttt כן קניתי מחשב חדש אז ככה Penitum 4 2.4 gHZ Creative SB Live 5.1 60 GB HDD 512 DDR Ram Geforce 4 Ti4600 128 MB Creative Inspire 2.1 Speakers LG Flatron 17" Screen LG CDRom 52x LG Burner 40x-10x-40x Intel 845GBV Brownsvile (DDR) FSB - 533MHZ Motherboard Microsoft wheel mouse optical oem Microsoft Keyboard 2 Fast Ethernet 10/100 Network Cards ועוד כמה דברים שאני יכתוב אחרי זה הכל יצא 6000 ש"ח |
חחחח שגיא אתה מכניס גם את שאול לפורום ?
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחח שגיא אתה מכניס גם את שאול לפורום ? |
חחחחח ראסמי שאבא שלך תותח, אבל בסך הכל גם מדי פעם אני מביא יציאות יותר חכמות ממנו 
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחחח ראסמי שאבא שלך תותח, אבל בסך הכל גם מדי פעם אני מביא יציאות יותר חכמות ממנו |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.