TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Oud & Nieuw: Awakenings/Qontact of... ????
Pages (2): « 1 [2]
als ik wegga naar Qontact denk ik, maar niks is zeker, en dan nog het minst me financien...
Qontact natuurlijk...., lekker schaatsen in de gangen van de HMH
Eerst een voorproefje op de 21ste, IC en dan maken we het op O&N af...
Het duurt nog veel te lang 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ja, ik zit die week ook in een huissie ergens, maar ik ga toch eg wel naar een feessie hoor met O&N |
| Originally posted by New Wave Trancefeest/Technofeest........met een hele meut/in me eentje..........hmmzzzz |
| Originally posted by TimeportE wanneer ging je ook al weer naar australie?? en als ik dan naar grootfeessie ga dan word dat wel Qontact.. maar eerst kijken of ik niet gewoon in nijmegen of eindhoven iets ga doen.. |

Hmmm ik zit r ook over te denken om gewoon thuis met een zooi ppl te chilluh,die klotedrukte met een oudjaarsfeest overal en kost bergennnnn geld.
Thuis kan mucho meer fun zijn....
Qontact denk ik..
Vet feest met vette mensen!
En wat dacht je dan van al die vrouwen die je het nieuwe jaar in kan zoenen?
!woei
Ik ga lekker draaien in me kroegje met oud&nieuw 
heb er nu al zin in!
| Originally posted by ScuL mist de gezelligheid met familie of vrienden. |
Tja,wat boeit mij de gezelligheid met familie nou.... ik kan ze de volgende dasg toch ook nog nieuwjaar wensen of niet....Weet zeker dat het op een feest 100x gezelliger is.Iedereen is blij en in feeststemming en je hebt vette muziek. Vorig jaar was ik voor het eerst naar een feest gegaan tijden O&N en ben nog nooit zo vet het nieuwe jaar in gegaan.
GREETZ!!
| Originally posted by Jappio Qontact denk ik.. Vet feest met vette mensen! En wat dacht je dan van al die vrouwen die je het nieuwe jaar in kan zoenen? !woei |
| Originally posted by Jappio Qontact denk ik.. Vet feest met vette mensen! En wat dacht je dan van al die vrouwen die je het nieuwe jaar in kan zoenen? !woei |
familie is niet echt de hoofdzaak bij mij die zie ik ook zelden.
maar ja.... nieuwjaar is iets wat maar 1x per jaar gebeurt. vuurwerk ook. feesten zijn er voldoende. vandaar mijn keuze, liever buiten zijn met oud & nieuw dan binnen in een hal waar alles aan je voorbij gaat. feesten kan nog prima in het nieuwe jaar.
| Originally posted by Optimus dat was voor theesaus de reden om naar een party te gaan met O&N |

| Originally posted by Donna Hmmm ik zit r ook over te denken om gewoon thuis met een zooi ppl te chilluh,die klotedrukte met een oudjaarsfeest overal en kost bergennnnn geld. Thuis kan mucho meer fun zijn.... |
| Originally posted by Little Theseus Sssst!! Hoer dat hoeft niet iedereen te weten, straks staat er bij elke kip een rij van mannen om d'r een gelukkig nieuwjaar te wensen! Maar het klopt wel; oud en nieuw is een van de weinige avonden dat ik een andere openinszin gebruik dan "heb je het naar je zin hier?" ![]() ![]() |
"
| Originally posted by Optimus whaaaaaa, je sig!!!!! SUPERRRRRRRRRRDELUXE TOPPIE STIGMATA BOOZYWOOZY HOERREN!!!! |
| Originally posted by Optimus "Hai, ik ben Bastiaan... neuken? " whaaaaaa, je sig!!!!! SUPERRRRRRRRRRDELUXE TOPPIE STIGMATA BOOZYWOOZY HOERREN!!!! |