TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Oud & Nieuw: Awakenings/Qontact of... ????
Pages (2): « 1 [2]

Posted by DjSuez on Oct-11-2002 19:11:

als ik wegga naar Qontact denk ik, maar niks is zeker, en dan nog het minst me financien...

Posted by Martillo on Oct-11-2002 21:14:

Read This!

Qontact natuurlijk...., lekker schaatsen in de gangen van de HMH

Eerst een voorproefje op de 21ste, IC en dan maken we het op O&N af...

Het duurt nog veel te lang

Posted by ScuL on Oct-11-2002 21:25:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, ik zit die week ook in een huissie ergens, maar ik ga toch eg wel naar een feessie hoor met O&N

ik vind dat toch een beetje jammer..
je mist de hele sfeer zo, ziet amper wat van het vuurwerk (misschien wat klein grut binnen). mist de gezelligheid met familie of vrienden.
oliebollen zul je wel niet mislopen want die zijn alle dagen te verkrijgen :P ..... maar ik weet niet. op de een of andere manier past het niet voor mijn gevoel.

als een feest nou een dag of wat eerder was (zoals innercity 2001; wat ik overigens een boutfeest vond), zou ik wel gewoon gaan.

Posted by Opti on Oct-11-2002 21:51:

quote:
Originally posted by New Wave
Trancefeest/Technofeest........met een hele meut/in me eentje..........hmmzzzz

correctie:

met BeLLiE naar Awakenings of met de hele meut naar Qontact

Posted by John on Oct-11-2002 21:56:

quote:
Originally posted by TimeportE
wanneer ging je ook al weer naar australie??

en als ik dan naar grootfeessie ga dan word dat wel Qontact.. maar eerst kijken of ik niet gewoon in nijmegen of eindhoven iets ga doen..

1 december

en als ik nie naar aus zou gaan had ik naar qontact gegaan..laatste keer was zo vet

Posted by Donna on Oct-11-2002 22:14:

Hmmm ik zit r ook over te denken om gewoon thuis met een zooi ppl te chilluh,die klotedrukte met een oudjaarsfeest overal en kost bergennnnn geld.
Thuis kan mucho meer fun zijn....

Posted by Jappio on Oct-11-2002 22:57:

Qontact denk ik..

Vet feest met vette mensen!

En wat dacht je dan van al die vrouwen die je het nieuwe jaar in kan zoenen?

!woei

Posted by Dj Alpha on Oct-12-2002 02:53:

Ik ga lekker draaien in me kroegje met oud&nieuw
heb er nu al zin in!

Posted by eieregooie on Oct-12-2002 04:30:

quote:
Originally posted by ScuL
mist de gezelligheid met familie of vrienden.

Kzie me familie nog steeds het hele jaar door aangezien ik nog thuis woon... De rest van de familie zie ik eigenlijk helemaal niet. Weinig behoefte aan ook... Dus ja, dat probleem heb ik niet... Dan maar liever met een paar duizend party people op een knalfeest!

Posted by Bellie on Oct-12-2002 16:26:

Tja,wat boeit mij de gezelligheid met familie nou.... ik kan ze de volgende dasg toch ook nog nieuwjaar wensen of niet....Weet zeker dat het op een feest 100x gezelliger is.Iedereen is blij en in feeststemming en je hebt vette muziek. Vorig jaar was ik voor het eerst naar een feest gegaan tijden O&N en ben nog nooit zo vet het nieuwe jaar in gegaan.

GREETZ!!

Posted by Opti on Oct-12-2002 16:28:

quote:
Originally posted by Jappio
Qontact denk ik..

!woei

dat was voor theesaus de reden om naar een party te gaan met O&N

Posted by kolkiewolkie on Oct-12-2002 18:06:

quote:
Originally posted by Jappio
Qontact denk ik..

!woei

DAMN DAMN DAMN!

zo had ik het nog nie bekeken...

magoed, denk nie dat ik dr bijben, of ik moet nu echt een promo-offensief beginnen binnen de kameradenkring... als willen ben ik zekers van de partij, anders zit ik dus ergens in het oosten van het land or so....

Posted by ScuL on Oct-14-2002 16:14:

familie is niet echt de hoofdzaak bij mij die zie ik ook zelden.
maar ja.... nieuwjaar is iets wat maar 1x per jaar gebeurt. vuurwerk ook. feesten zijn er voldoende. vandaar mijn keuze, liever buiten zijn met oud & nieuw dan binnen in een hal waar alles aan je voorbij gaat. feesten kan nog prima in het nieuwe jaar.

Posted by Little Theseus on Oct-14-2002 18:38:

quote:
Originally posted by Optimus
dat was voor theesaus de reden om naar een party te gaan met O&N

Sssst!!
Hoer dat hoeft niet iedereen te weten, straks staat er bij elke kip een rij van mannen om d'r een gelukkig nieuwjaar te wensen!

Maar het klopt wel; oud en nieuw is een van de weinige avonden dat ik een andere openinszin gebruik dan "heb je het naar je zin hier?"

Posted by SnuggLe on Oct-14-2002 18:52:

quote:
Originally posted by Donna
Hmmm ik zit r ook over te denken om gewoon thuis met een zooi ppl te chilluh,die klotedrukte met een oudjaarsfeest overal en kost bergennnnn geld.
Thuis kan mucho meer fun zijn....

Oke mensen, feestje bij Donna en RV thuis!!!! Ik neem de wiet wel mee!

Maareh..ik ga zeker naar Qontact, ik krijg waarschijnlijk kaarten van iemand van Qdance, en ik hoop dat ik er pix mag maken voor PF.

Naar Innercity ga ik ook zeker, ik heb 80 munten gevonden op Thunderdome. Dus das mooi

Posted by Opti on Oct-14-2002 19:05:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Sssst!!
Hoer dat hoeft niet iedereen te weten, straks staat er bij elke kip een rij van mannen om d'r een gelukkig nieuwjaar te wensen!

Maar het klopt wel; oud en nieuw is een van de weinige avonden dat ik een andere openinszin gebruik dan "heb je het naar je zin hier?"

"Hai, ik ben Bastiaan... neuken?"

whaaaaaa, je sig!!!!! SUPERRRRRRRRRRDELUXE TOPPIE STIGMATA BOOZYWOOZY HOERREN!!!!

Posted by eieregooie on Oct-15-2002 02:05:

quote:
whaaaaaa, je sig!!!!! SUPERRRRRRRRRRDELUXE TOPPIE STIGMATA BOOZYWOOZY HOERREN!!!!

Ik moest er ook erg om lachen

Posted by TimeportE on Oct-15-2002 11:18:

quote:
"Hai, ik ben Bastiaan... neuken?"

whehe een nieuwe alliance is geboren!

Pages (2): « 1 [2]