TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שירים לאוטו...
Pages (2): « 1 [2]


Posted by itamarsan on Oct-15-2002 18:30:

טוב דיסק שאהבתייי שעשיתי אותו בעצמיי זה עם אתם נוסעים עם עוד איזה 3 בנות באוטו נישבע לכם שמו להם את lasgo את הדיסקק הם נידלקות אחושרמוטה אבל הטראקים שלא מוכרים מדליקים אותם עוד יותררר
ולמייי שיש מערכתת פגזית באוטו(כמו שלי אורן יודע) אז רק
arome-hands up(dj scot project remix)
לפני מסיבה פשוט מדליקק


Posted by Sniper on Oct-15-2002 20:02:

quote:
Originally posted by itamarsan
טוב דיסק שאהבתייי שעשיתי אותו בעצמיי זה עם אתם נוסעים עם עוד איזה 3 בנות באוטו נישבע לכם שמו להם את lasgo את הדיסקק הם נידלקות אחושרמוטה אבל הטראקים שלא מוכרים מדליקים אותם עוד יותררר
ולמייי שיש מערכתת פגזית באוטו(כמו שלי אורן יודע) אז רק
arome-hands up(dj scot project remix)
לפני מסיבה פשוט מדליקק



חחחח לי יש שתי רמקולים של פיוניר 280 וואט
פנל של פיוניר דגם
40X4
ןיש לי שמיע הכי בת זונה שיכולה להיות

אבל ברגע שאני קונה אוטו חדש
בעזרת ה' אני שם מערכת רגוע כזאת בלי היסחפויות


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.