TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שוק!!! כל מי שמאיזור השרון
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by YuVaL on Oct-12-2002 16:58:

גיל באיזה עיתון כתבו עליך ת'כתבה?


Posted by Scorchio on Oct-12-2002 17:31:

חחחחחחחחחחחח גיל הרגת אותי

שוב תודה לכולכם על כל המחמאות


Posted by luckystrike on Oct-12-2002 19:19:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts

העיקר שאני יודע ת'אמת
ומה שיותר חשוב הוא שאני יודע מי באמת הקנאי
והמאונן.


אחי אני לא רוצה להתערב או משהוא כזה אבל בלי כל קשר אני
חושב שאודי האחרון שיכול לקנאות במישהוא מהפורום ...

הולך לו אחלה במה שהוא עושה - במה יש לו לקנאות ?
עובד ב99 אפאם , יש לו קשרים עם רוברט וכל אלה נראה לי הוא
הגיע הכי רחוק פה בינתיים ...


Posted by Hell_Copter on Oct-13-2002 15:26:

לכו תזדיינו כולכם אחד אחד!!!!!
שעה לקח לי לקרוא את החרא... ועוד חצי שעה למחוק
מורן ממש אכזבת אותי... אמרת כשלון של המודים... כשלון שלך מותק
על מה אתה מדברים יא אינעל רבאק!!!!!
תפסיקו כבר לעשות את זה בצורה כזאת... אני הכי מרחם על צח שהרסתם לו ט'רד סבבה לט'רד תרומות וטה טה טה


Posted by DjChook on Oct-13-2002 15:28:

לא היה לך כל זכות למחוק את זה



מרוצה?


Posted by Hell_Copter on Oct-13-2002 15:51:

quote:
Originally posted by DjChook
לא היה לך כל זכות למחוק את זה


למה לא?
כי זה מוסיף לכל אחד שהשתתף שם איזה 30 פוסטים?
או בגלל שזה זיוני שכל?
מורן בעצמו אמר שזה כשלון של המודים מה שאומר שהיה צריך לעשות משהו בקשר לזה עוד אתמול שזה קרה...
זה שאני לא הייתי פה לא אומר שצריך לעשות בלאגן
7 עמודים של ספאם טהור... לא היה שום דבר שקשור באמת למשהו חיוני בכלל... אני כבר לא מדבר על הנושא של הט'רד
אני מחקתי כי ראיתי לנכון למחוק... ומה אני יכול להגיד... זה סתם זיוני שכל שלא קשורים לכלום
אמרת לי חן לפתוח ט'רד של זיוני שכל? אני מזכיר לך שהיה אחד כזה ואף אחד לא שם בו פוסט כי זה נראה מטומטם מדי
אז לא אני לא מרוצה בכלל ואני ממש התעצבנתי ולא הבנתי בכלל מה היה מצחיק שם!!


Posted by DjChook on Oct-13-2002 16:02:

עובדה שכולנו התפוצצנו מצחוק

וזה לא שסתם יש טרד
אבל להעביר לשם במקום למחוק את כל הצחוקים האלה !


Posted by oDrori on Oct-13-2002 18:05:

מה שהיה מצחיק זה פוסט אחרי פוסט של בדיחות פרטיות אני מניח... מכפת לך רועי... מה הטעם בספאם אם הוא לא נשאר


חפיף, ראסמי 7 עמודים של ספאם אבל היה כיף


Posted by luckystrike on Oct-13-2002 21:53:

חברה הרגע חזרתי מהצבא יש לי תגובה לכל מה שקרה אבל זה דיי ארוך
ואבא שלי צריך את המחשב - אני יעלה עוד איזה שעה בערך ויגיב על הכל
יש לי רעיון איך לפתור את מה שקרה פה ...


Posted by Ariels on Oct-14-2002 12:05:

אני בעד מחיקה אגרסיבית אין לכם איזה מושג איזה מעצבן זה לחזור אחרי שבוע בצבא להשלים פערים ולהתחיל לקרוא מליון שנה ספאם

!!!!!!!!!!!!!כוס אמק !!!!! תמחק


Posted by Hell_Copter on Oct-14-2002 14:05:

quote:
Originally posted by Ariels
אני בעד מחיקה אגרסיבית אין לכם איזה מושג איזה מעצבן זה לחזור אחרי שבוע בצבא להשלים פערים ולהתחיל לקרוא מליון שנה ספאם

!!!!!!!!!!!!!כוס אמק !!!!! תמחק


תודה רבה אחי!!!!!
גם אותי זה מעצבן ואני לא חוזר מהצבא


Posted by m0sh on Oct-14-2002 15:04:

אריאל אף אחד לא מכריח אותך לקרוא

וגם אף אחד לא מרכיח אותך להכנס לכאן


ואני נגד צנזורה






כבר מחקו לי כמה הודעות ממש מרגיזות


Posted by nesher on Oct-14-2002 17:14:

מה צנזורה?
מזה משטר דיקטטורי פה
הפורום הוא דמוקרטי
זכות הפורום לדעת
מוות לכפייה הדתית
לא סתם


Posted by Hell_Copter on Oct-14-2002 19:32:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אריאל אף אחד לא מכריח אותך לקרוא

וגם אף אחד לא מרכיח אותך להכנס לכאן


ואני נגד צנזורה






כבר מחקו לי כמה הודעות ממש מרגיזות


מחקתי לך גם לא מעט הודעות שהרגיזו הרבה
אתם רוצים להגיד לי שלא טוב שמחקתי את כל הסיפור עם אודי וגיל??
כי חצי מהעמודים היו על זה


Posted by luckystrike on Oct-15-2002 01:06:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מחקתי לך גם לא מעט הודעות שהרגיזו הרבה
אתם רוצים להגיד לי שלא טוב שמחקתי את כל הסיפור עם אודי וגיל??
כי חצי מהעמודים היו על זה



יאללה נעזוב את הסיפור - הקטע הוא שדווקא בגלל הקטע הדמוקרטי יענו
צריך להתייעץ ולהחליט החלטות - כמו בכל דבר שעושים פה
...
כמעט ...
...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT


Posted by luckystrike on Oct-15-2002 01:15:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה לא?
כי זה מוסיף לכל אחד שהשתתף שם איזה 30 פוסטים?
או בגלל שזה זיוני שכל?

אז לא אני לא מרוצה בכלל ואני ממש התעצבנתי ולא הבנתי בכלל מה היה מצחיק שם!!


דבר ראשון מה הקשר לספירה של הפוסטים ???
למי אכפת כמה פוסטים יש ?
מה אם יש לך יותר פוסטים יש לך זיין יותר גדול ?

ראסמי ...

ואל תגיד שזה לא היה מצחיק !!! אחי זה היה ט'רד קורע !!
זכרונו לברכה !

הרגת את הט'רד שלנו !

חן ההלוויה מחר בשעה 3 בצהריים בית העלמין ...



Posted by NaOren on Oct-15-2002 06:35:

quote:
Originally posted by luckystrike
דבר ראשון מה הקשר לספירה של הפוסטים ???
למי אכפת כמה פוסטים יש ?
מה אם יש לך יותר פוסטים יש לך זיין יותר גדול ?

ראסמי ...

ואל תגיד שזה לא היה מצחיק !!! אחי זה היה ט'רד קורע !!
זכרונו לברכה !

הרגת את הט'רד שלנו !

חן ההלוויה מחר בשעה 3 בצהריים בית העלמין ...




ראסמי חבל על הטרד...
וההלוויה היום ב - 18:30 בשנקין...
:-)


Posted by DjChook on Oct-15-2002 10:15:

מורן באמא שלך תבוא


Posted by Scorchio on Oct-15-2002 10:46:

אורן חסר לך אם אתה לא שם


Posted by luckystrike on Oct-15-2002 21:55:

quote:
Originally posted by Ariels
....מוש, עם כל הכבוד, תמצוץ לי את הזין
למה מי אתה שתבוא ותגיד לי אם להכנס לפה או לא
יא חתיכת זין בלי חור

לך תזדיין ואתה הבן אדם האחרון שיגיד
לי מה לעשות או מה לקרוא יא צעיר מת

אם אני חוזר מהצבא והדבר היחידי שגורם לי לאושר
ואני צריך להתחיל לקרוא את הזיוני שכל שלכם
שעה רבים למי יש זין יותר גדול ומי נושך
כריות יותר מוצלח אז תקפוץ לי

icq אם בא לכם לזיין תשכל תעשו את זה ב
למה אני לא יודע מה איתך אבל אני
הגעתי לכאן בגלל המוזיקה ולא בשביל לקרוא
זיוני שכל כל היום

בקיצור סליחה על השפה הבוטה, לא אוהב לנבל את הפה
אבל ממש הרתחת אותי עם התשובה המעאפנה
שיהיה לך יום טוב כפרות אני חוזר לבריכה


אחי מה נסגר ?
רגיעון של הדסית ומייד !

קיצר יאללה
PEACE AND LOVE

ואריאל אחי - אני סופר את הימים לחזרתך !
כולי געגועים


Posted by m0sh on Oct-15-2002 22:05:

תלך תמצוץ לי

זה לא בעיה שלי

זה בעיה שלך

יש כאן עיקרון של חופש


כאן זה לא כמו שמדינת ישראל נראית


Posted by DjChook on Oct-16-2002 11:16:

אריאל אם היית רואה את הטרד הזה, שלי ושל, מורן

בדוק שזה היה עושה אותך יותר מאושר


Posted by m0sh on Oct-16-2002 12:11:

טוב אני לא מתכוון לריב איתך יותר


אני בכלל לא מבין
אתה מלא השטויות האלה

בקיץ קץ ניגמר תעזוב

סגרו את הט'רד הזה וזהו


Posted by DjChook on Oct-16-2002 12:25:

אריאל ומוש אין שום סיבה לריב, ואריאל תשאל את מורן, יש טרדים שפשוט חייבים לקרוא


Posted by Hell_Copter on Oct-16-2002 14:21:

quote:
Originally posted by DjChook
אריאל ומוש אין שום סיבה לריב, ואריאל תשאל את מורן, יש טרדים שפשוט חייבים לקרוא


give it a rest already!!!!!!!!
חלאס כבר אחי!!! נשבע לך הייתי מוחק את הט'רד עוד פעם אם הייתה לי הזדמנות!!


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.