TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שוק!!! כל מי שמאיזור השרון
Pages (3): « 1 [2] 3 »
גיל באיזה עיתון כתבו עליך ת'כתבה?
חחחחחחחחחחחח גיל הרגת אותי
שוב תודה לכולכם על כל המחמאות
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts העיקר שאני יודע ת'אמת ומה שיותר חשוב הוא שאני יודע מי באמת הקנאי והמאונן. |
לכו תזדיינו כולכם אחד אחד!!!!!
שעה לקח לי לקרוא את החרא... ועוד חצי שעה למחוק
מורן ממש אכזבת אותי... אמרת כשלון של המודים... כשלון שלך מותק 
על מה אתה מדברים יא אינעל רבאק!!!!!
תפסיקו כבר לעשות את זה בצורה כזאת... אני הכי מרחם על צח שהרסתם לו ט'רד סבבה לט'רד תרומות וטה טה טה
לא היה לך כל זכות למחוק את זה
מרוצה?
| quote: |
| Originally posted by DjChook לא היה לך כל זכות למחוק את זה |
עובדה שכולנו התפוצצנו מצחוק
וזה לא שסתם יש טרד
אבל להעביר לשם במקום למחוק את כל הצחוקים האלה !
מה שהיה מצחיק זה פוסט אחרי פוסט של בדיחות פרטיות אני מניח... מכפת לך רועי... מה הטעם בספאם אם הוא לא נשאר

חפיף, ראסמי 7 עמודים של ספאם אבל היה כיף
חברה הרגע חזרתי מהצבא יש לי תגובה לכל מה שקרה אבל זה דיי ארוך
ואבא שלי צריך את המחשב - אני יעלה עוד איזה שעה בערך ויגיב על הכל
יש לי רעיון איך לפתור את מה שקרה פה ...
אני בעד מחיקה אגרסיבית אין לכם איזה מושג איזה מעצבן זה לחזור אחרי שבוע בצבא להשלים פערים ולהתחיל לקרוא מליון שנה ספאם
!!!!!!!!!!!!!כוס אמק !!!!! תמחק
| quote: |
| Originally posted by Ariels אני בעד מחיקה אגרסיבית אין לכם איזה מושג איזה מעצבן זה לחזור אחרי שבוע בצבא להשלים פערים ולהתחיל לקרוא מליון שנה ספאם !!!!!!!!!!!!!כוס אמק !!!!! תמחק |
אריאל אף אחד לא מכריח אותך לקרוא
וגם אף אחד לא מרכיח אותך להכנס לכאן
ואני נגד צנזורה
כבר מחקו לי כמה הודעות ממש מרגיזות
מה צנזורה?
מזה משטר דיקטטורי פה
הפורום הוא דמוקרטי
זכות הפורום לדעת
מוות לכפייה הדתית
לא סתם

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אריאל אף אחד לא מכריח אותך לקרוא וגם אף אחד לא מרכיח אותך להכנס לכאן ואני נגד צנזורה כבר מחקו לי כמה הודעות ממש מרגיזות |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מחקתי לך גם לא מעט הודעות שהרגיזו הרבה אתם רוצים להגיד לי שלא טוב שמחקתי את כל הסיפור עם אודי וגיל?? כי חצי מהעמודים היו על זה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter למה לא? כי זה מוסיף לכל אחד שהשתתף שם איזה 30 פוסטים? או בגלל שזה זיוני שכל? אז לא אני לא מרוצה בכלל ואני ממש התעצבנתי ולא הבנתי בכלל מה היה מצחיק שם!! |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike דבר ראשון מה הקשר לספירה של הפוסטים ??? למי אכפת כמה פוסטים יש ? מה אם יש לך יותר פוסטים יש לך זיין יותר גדול ? ראסמי ... ואל תגיד שזה לא היה מצחיק !!! אחי זה היה ט'רד קורע !! זכרונו לברכה ! הרגת את הט'רד שלנו ! חן ההלוויה מחר בשעה 3 בצהריים בית העלמין ... ![]() |
מורן באמא שלך תבוא
אורן חסר לך אם אתה לא שם
| quote: |
| Originally posted by Ariels ....מוש, עם כל הכבוד, תמצוץ לי את הזין למה מי אתה שתבוא ותגיד לי אם להכנס לפה או לא יא חתיכת זין בלי חור לך תזדיין ואתה הבן אדם האחרון שיגיד לי מה לעשות או מה לקרוא יא צעיר מת אם אני חוזר מהצבא והדבר היחידי שגורם לי לאושר ואני צריך להתחיל לקרוא את הזיוני שכל שלכם שעה רבים למי יש זין יותר גדול ומי נושך כריות יותר מוצלח אז תקפוץ לי icq אם בא לכם לזיין תשכל תעשו את זה ב למה אני לא יודע מה איתך אבל אני הגעתי לכאן בגלל המוזיקה ולא בשביל לקרוא זיוני שכל כל היום בקיצור סליחה על השפה הבוטה, לא אוהב לנבל את הפה אבל ממש הרתחת אותי עם התשובה המעאפנה שיהיה לך יום טוב כפרות אני חוזר לבריכה |
תלך תמצוץ לי
זה לא בעיה שלי
זה בעיה שלך
יש כאן עיקרון של חופש
כאן זה לא כמו שמדינת ישראל נראית
אריאל אם היית רואה את הטרד הזה, שלי ושל, מורן
בדוק שזה היה עושה אותך יותר מאושר 
טוב אני לא מתכוון לריב איתך יותר
אני בכלל לא מבין
אתה מלא השטויות האלה
בקיץ קץ ניגמר תעזוב
סגרו את הט'רד הזה וזהו
אריאל ומוש אין שום סיבה לריב, ואריאל תשאל את מורן, יש טרדים שפשוט חייבים לקרוא
| quote: |
| Originally posted by DjChook אריאל ומוש אין שום סיבה לריב, ואריאל תשאל את מורן, יש טרדים שפשוט חייבים לקרוא |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.