TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gewoon Kut
Pages (2): « 1 [2]


Posted by M_Peror on Nov-22-2002 10:39:

Heej ik voel met je mee... Heb ook zo'n hele goeie vriendin, echt m'n maatje, en ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten. Moet er niet aan denken dat ze naar Australi� zou gaan of zo. Heel veel sterkte! Maar als jullie echt zo'n goeie vrienden zijn dan komt dat wel goed met contact houden en zo, toch? En idd als je er naar toe gaat is wel echt iets om naar uit te kijken.

Heb wel gruwelijk veel respect voor haar beslissing... betwijfel of ik 't lef zou hebben... knap.


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.