TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Mindphaser says Hi
Jo pieps!
Wil iedereen effe laten weten dat ik TA sinds een paar dagen gejoined heb 
Effe een korte intro
Ik kom uit gld, ben 21 jaar, werk fulltime en studeer in de avond.
Mijn muziek smaak ik heel breed... van new age tot U2 etc.
Qua house hou ik vooral van pure trance, age of love spul zeg maar
hardcore is niet echt mijn genre
ga zo nu en dan naar een feessie maar zeker weten niet elke week
clubs vink soms ook net zo relaxed, kom in belgie en duitsland, next stop is engeland 
Hoop hier wat relaxte lui te zien in plaats van dat zeikende gedoe op veel andere forums...
Take carez
Hoi 
Goedendag, aangenaam!
Ben je van die oude Mindphaser site? Die zeg maar heel veel van mijn bak aftrok qua mp3? 
Gegroet en welkom bij TA. De beste plek om je tijd nutteloos te spenderen 
[EFnet] #TAforum
Daar hangt iedereen rond (ook niet TA, wat t meerdendeel is
)
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Goedendag, aangenaam! Ben je van die oude Mindphaser site? Die zeg maar heel veel van mijn bak aftrok qua mp3? |
welkom mede-gelderlander 
(liemers geloof ik?
)
OK, in vervolgs mag je thier in posten:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=69074
Dus daar kan je m zo ook terugvinden 
| Originally posted by Mindphaser whehe ja that's me, MTP was de naam maarreh, ik heb nooit wat van je bak geleeched zover ik me kan herrinneren... |
Zoiets iig 
welkom hierzo! 
| Originally posted by SanduTje welkom mede-gelderlander ![]() (liemers geloof ik? ) |

Hallo iedereen ikke is nieuw. Heb me vorig jaar al aangemeld maar heb nu eindelijk tijd om regelmatig 's wat te posten. Als jullie nog tips hebben, laat ff weten... groeten, Robje
Welcome everybody 
2 Hitman, een tip: meer dan 0,4 posts gemiddeld per dag doet t iig beter 
Grtz
WooT
| Originally posted by tijs08 Welcome everybody ![]() 2 Hitman, een tip: meer dan 0,4 posts gemiddeld per dag doet t iig beter ![]() Grtz WooT |
| Originally posted by tijs08 Welcome everybody ![]() 2 Hitman, een tip: meer dan 0,4 posts gemiddeld per dag doet t iig beter ![]() Grtz WooT |

)
ok
yow hier snitzke,
kben al een paar keer op de meetings geweest van TA samen met basvh namelijk op impulz outdoor,mysteryland. Ik zie jullie waarschijnlijk op tiesto solo wel waar massol
Joah nieuw en toch ook weer niet
#Taforum is zo vetjes dak maar besloten heb hier ook in te signen
Weer een happy member erbij zullen we maar zeggen
Nou ik ben dus HBtje, aka Bj�rn
Kom uit Arnhem hoihoi
Hou van trancemuziek, duh anders zak ik hier niet
en ik hoop hier leuke tijd te hebben 
@YS HBtje
| Originally posted by HBtje Joah nieuw en toch ook weer niet #Taforum is zo vetjes dak maar besloten heb hier ook in te signen Weer een happy member erbij zullen we maar zeggen Nou ik ben dus HBtje, aka Bj�rn Kom uit Arnhem hoihoi Hou van trancemuziek, duh anders zak ik hier niet en ik hoop hier leuke tijd te hebben ![]() @YS HBtje |

Welkom he hierzo! 
Niet welkom 
| Originally posted by SnuggLe Niet welkom |
g0h!!!! dat werd verdomme tijd HB!!!
die pino zit al maanden in het irc kanaal komt ie es op het idee om ook op het forum te registeren
wazaaaaaaaah en welkom hiero enzo.nl/index.php?4=oki
| Originally posted by HBtje LOL die Bram komt altijd grappig uit de hoek |
| Originally posted by DJ_Siesta ja je meent het, ik lag ook al krom van het lache |