TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beste intro?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Geweldige momenten beleef ik nog steeds aan Judge Jules - Live @ Qontact. Dat wijfie zegt: En dan 90 min alleen maar l33t3 tunes. Beste set waar ik ooit geweest ben! |

Wat te denken van de intro van Tiesto op Dutch Dimension. En dan kan ik zowel de intro om 0.00 uur noemen (wie er bij was weet wat ik bedoel: het vallen van het doek, het vuurwerk, begeleidt door Magik Journey) als ... de herstart na het live-optreden van Jan Johnston.
| quote: |
| Originally posted by MorrisWest Wat te denken van de intro van Tiesto op Dutch Dimension. En dan kan ik zowel de intro om 0.00 uur noemen (wie er bij was weet wat ik bedoel: het vallen van het doek, het vuurwerk, begeleidt door Magik Journey) als ... de herstart na het live-optreden van Jan Johnston. |
Ow haha ik dacht dat het meer over intro's ging zoals de dj zijn 1e plaat....
es mix van sander heeft gewonnen mede vanwege zijn intro...
it's quiet now ......through it eyes i take the trip, destiny: the place of pain and pleasure absolutely were sorrow has a face. A place of time and spirit.........Down in to the darkness, down to the shadows pass the junkies pass the whores.... but if i say i care i lie......Yes that's what i wanted..... once again my greatest fear......I just love to hear a bird song, just to let me know their is light. But as we all know a songbird never sings it songs at night. But it's quiet now....
Tijuana - "Groove Is In The Air" (Simon's Sweepapella)
Oneiro - "Shhhhhh [Circles and Circles of Sorrow]"
Altocamet - "Pasion Descalza [Swayzak's Vocal Mix]"
absurd begin
van 8 minuten en 3 platen.
Tiesto - Live at innercity met Universal nation, zeeer vet!
Ferry Corsten - Live at TE 30-04-02, met die vokalen van Love you more
marco v op ML 2002, gewoon beginnen met in charge.
ik zat te chillen op de grond 3 meter vanaf de boxen, zat met een of andere wazige gast te praten. en net voordat de bass erin kwam zei ik tegen die gast: dit is een vet nummer, ik sta op, de bass vliegt erin, iedereen helemaal uit zijn dak en die wazige gast op de grond maar kijken zo van: wa een gek joh
Yoji Biomehanika- live at dance valley 2001 , met die sirenes echt vet. ben er niet geweest maar als ik het zo terug hoor
Ferry Corsten - Live @ Incasa Leiden [15-09-00]
Beginnend met "The Realm"
Something for your mind, you're body & you're soul...
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ferry Corsten - Live @ Incasa Leiden [15-09-00] Beginnend met "The Realm" Something for your mind, you're body & you're soul... |
...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.