TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beste intro?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Disney on Oct-15-2002 14:18:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Geweldige momenten beleef ik nog steeds aan Judge Jules - Live @ Qontact.

Dat wijfie zegt:



En dan 90 min alleen maar l33t3 tunes. Beste set waar ik ooit geweest ben!


Was MC Nova, toch? Wat een irritant wijf. Ik hoop altijd op een feest dat ze haar niet hebben ingehuurd

Maar die intro is inderdaad mega... rest van de set ook, met The Witchboard Project - The Fog


Posted by MorrisWest on Oct-17-2002 09:33:

Wat te denken van de intro van Tiesto op Dutch Dimension. En dan kan ik zowel de intro om 0.00 uur noemen (wie er bij was weet wat ik bedoel: het vallen van het doek, het vuurwerk, begeleidt door Magik Journey) als ... de herstart na het live-optreden van Jan Johnston.


Posted by tango on Oct-17-2002 11:51:

quote:
Originally posted by MorrisWest
Wat te denken van de intro van Tiesto op Dutch Dimension. En dan kan ik zowel de intro om 0.00 uur noemen (wie er bij was weet wat ik bedoel: het vallen van het doek, het vuurwerk, begeleidt door Magik Journey) als ... de herstart na het live-optreden van Jan Johnston.


KIPPENVEL!

Maar er zijn zoveel goeie intro's. Te veel om op te noemen als je het mij vraagt.

grtz,
TNG


Posted by magrec on Oct-17-2002 12:57:

Ow haha ik dacht dat het meer over intro's ging zoals de dj zijn 1e plaat....


es mix van sander heeft gewonnen mede vanwege zijn intro...

it's quiet now ......through it eyes i take the trip, destiny: the place of pain and pleasure absolutely were sorrow has a face. A place of time and spirit.........Down in to the darkness, down to the shadows pass the junkies pass the whores.... but if i say i care i lie......Yes that's what i wanted..... once again my greatest fear......I just love to hear a bird song, just to let me know their is light. But as we all know a songbird never sings it songs at night. But it's quiet now....

Tijuana - "Groove Is In The Air" (Simon's Sweepapella)
Oneiro - "Shhhhhh [Circles and Circles of Sorrow]"
Altocamet - "Pasion Descalza [Swayzak's Vocal Mix]"

absurd begin van 8 minuten en 3 platen.


Posted by Asperge on Oct-17-2002 13:08:

Tiesto - Live at innercity met Universal nation, zeeer vet!
Ferry Corsten - Live at TE 30-04-02, met die vokalen van Love you more


Posted by basvh on Oct-17-2002 13:57:

marco v op ML 2002, gewoon beginnen met in charge.

ik zat te chillen op de grond 3 meter vanaf de boxen, zat met een of andere wazige gast te praten. en net voordat de bass erin kwam zei ik tegen die gast: dit is een vet nummer, ik sta op, de bass vliegt erin, iedereen helemaal uit zijn dak en die wazige gast op de grond maar kijken zo van: wa een gek joh

Yoji Biomehanika- live at dance valley 2001 , met die sirenes echt vet. ben er niet geweest maar als ik het zo terug hoor


Posted by eXos on Oct-17-2002 19:10:

Ferry Corsten - Live @ Incasa Leiden [15-09-00]

Beginnend met "The Realm"

Something for your mind, you're body & you're soul...


Posted by hamburgerboefje on Oct-17-2002 21:31:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ferry Corsten - Live @ Incasa Leiden [15-09-00]

Beginnend met "The Realm"

Something for your mind, you're body & you're soul...
Die was ik vergeten ja! Super intro, daarna volgt een heel lekker nummertje ik weet trouwens nog steeds niet hoe het heet...


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.