TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חשוב נא להיכנס !!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by NaOren on Oct-15-2002 14:42:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ביומיים שזה קיים זה די הצלחה הייתי אומר
יש שם ספאם מטורף... אנשים פורקים שם לחצים במקום פה
וסך הכל די סבבה שם
כנסו כולם בהמוניכם... ותביאו גם חברים



תביאו קיצור...
אני לא מבין ב-מירק


Posted by Hell_Copter on Oct-15-2002 15:54:

quote:
Originally posted by NaOren
תביאו קיצור...
אני לא מבין ב-מירק


תכנס למירק
ותכתוב שם
/server irc.webchat.org 6667
פשוט תעתיק מפה
ואז תכתוב
/join #ILTA
זה הכל


Posted by NaOren on Oct-15-2002 16:02:

אוף אני לא יודע איך.......


Posted by luckystrike on Oct-15-2002 22:50:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ביומיים שזה קיים זה די הצלחה הייתי אומר
יש שם ספאם מטורף... אנשים פורקים שם לחצים במקום פה
וסך הכל די סבבה שם
כנסו כולם בהמוניכם... ותביאו גם חברים


ואללה בעזרת השם ימשיך להיות ככה !
יש צחוקים דווקא


יאללה עד התפילין הבא ...


Posted by eXeTik on Oct-16-2002 10:27:

אין על
Bersirc

BABY YOU KNOW HOW I AM IN THE ENNNNNNNNNNNNNNNNND...


Posted by luckystrike on Oct-17-2002 18:42:

טוב אפשר נראה לי להוריד את הסטיקי הזה

נסיים בנימת ניפגש במירס !

WOOOOOOOOT


Posted by luckystrike on Oct-17-2002 20:10:

מה קורה שם ?
תמיד יש שם 8-10 אנשים אבל אחד לא מדבר

מה נסגר איתכם יא מעפנות .


Posted by DjChook on Oct-17-2002 20:57:

חחחח אני תמיד קורא את השטויות ומגיב פעם בשנה
אבל היום לא נכנסתי משום מה, לא יצא
ישנתי רוב היום


Posted by luckystrike on Oct-17-2002 21:30:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחח אני תמיד קורא את השטויות ומגיב פעם בשנה
אבל היום לא נכנסתי משום מה, לא יצא
ישנתי רוב היום


דווקא היום היה צחוקים אחושרמוטה ...


Posted by m0sh on Oct-17-2002 21:31:

מורן תאמין לי אתה מוזר


Posted by luckystrike on Oct-17-2002 21:42:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מורן תאמין לי אתה מוזר


מוזר זה טוב אחי !!!


תבוא מחר לזברה תראה מה זה מוזר ...


Posted by DjChook on Oct-17-2002 22:14:

quote:
Originally posted by luckystrike
מוזר זה טוב אחי !!!




סוף סוףףףףף

מישהו מודה ש

מוזר = טוב

!


Posted by on Oct-17-2002 22:18:

quote:
Originally posted by DjChook
סוף סוףףףףף

מישהו מודה ש

מוזר = טוב

!

מוזרים זה אחלה אחחחחחחלה אחלללה אחהלחהלחהלחהלחלהחלההההההה אחחחחחלהה


Posted by luckystrike on Oct-17-2002 22:23:

quote:
Originally posted by DjChook
סוף סוףףףףף

מישהו מודה ש

מוזר = טוב

!


ואללה מסכימים איתי סוףסוף !!!
אחים שלי תמיד זה ככה - שתדעו גם עם בנות !
בנות עם סטיות במיטה זה הדדדבבבררר !!!


Posted by oDrori on Oct-17-2002 22:37:

וואלה? אז אם זה מעלה את המעמד שלי, מרחתי היום חומוס עלל הראש והפחדתי את אח שלי וההורים...


Posted by Hell_Copter on Oct-18-2002 00:30:

quote:
Originally posted by oDrori
וואלה? אז אם זה מעלה את המעמד שלי, מרחתי היום חומוס עלל הראש והפחדתי את אח שלי וההורים...


אחי אתה כבר עברת את גבול המוזר בשבילנו...
אבל אתה מקיבוץ... אז אני לא יודע כבר מה להגיד


Posted by luckystrike on Oct-18-2002 01:42:

quote:
Originally posted by oDrori
וואלה? אז אם זה מעלה את המעמד שלי, מרחתי היום חומוס עלל הראש והפחדתי את אח שלי וההורים...


אחי פיגור זה מילה אחרת ...


Posted by m0sh on Oct-18-2002 06:40:

טוב עודד..........


Posted by oDrori on Oct-18-2002 08:37:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי אתה כבר עברת את גבול המוזר בשבילנו...
אבל אתה מקיבוץ... אז אני לא יודע כבר מה להגיד


תאשים את הקולקטיב

סתם אחי, לעובדה שבילדותי לבשתי את התחתונים של כל החברים והחברות מהשכבה שלי ועוד שתיים למעלה ולמטה אין שום השפעה עליי



פשוט עשיתי חיכוי של מיסטר מותק ואמא שלי אמרה, "די עודד זה כבר מפחיד" אז אמרתי לה : "רוצה לראות משהו מפחיד באמת? וחזרתי מהמקרר עם מסכת חומוס מבעיתה... אני לא מוכן לפרט יותר


Posted by Shibby on Oct-18-2002 09:27:

quote:
Originally posted by oDrori
תאשים את הקולקטיב

סתם אחי, לעובדה שבילדותי לבשתי את התחתונים של כל החברים והחברות מהשכבה שלי ועוד שתיים למעלה ולמטה אין שום השפעה עליי



פשוט עשיתי חיכוי של מיסטר מותק ואמא שלי אמרה, "די עודד זה כבר מפחיד" אז אמרתי לה : "רוצה לראות משהו מפחיד באמת? וחזרתי מהמקרר עם מסכת חומוס מבעיתה... אני לא מוכן לפרט יותר


אתה אחד השרוטים רק שאצלך זה כבר התפתח לתעלה....!


Posted by Sniper on Oct-18-2002 09:40:

חחחחחחחח דרורי ואתה עוד אומר שאני צח וחן מפחידים.....


Posted by m0sh on Oct-18-2002 09:41:

עודד אתה מחבל


Posted by Ariels on Oct-18-2002 14:24:

quote:
Originally posted by luckystrike
מוזר זה טוב אחי !!!


תבוא מחר לזברה תראה מה זה מוזר ...


נתראה שם אחי, אל תשאל אתמול הייתי בסלסלה
בחיים שלי לא הלך לי כ"כ קל עם בנות ובגלל שיש לי חוש קצב כביכול יותר מהסתומות שם עשיתי 2 שעורים במכה


Posted by oDrori on Oct-18-2002 15:41:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
עודד אתה מחבל


עודדדדדדדדדד
אתה מחבל
אתה מנסה
להיות שרוט
אבל 'תה לא אריאל


Posted by DjChook on Oct-18-2002 17:00:

חחחחחח עודד, אתה ראית אותי

אני נראה לך כמו בחור סרוט ?


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.