TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חשוב נא להיכנס !!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ביומיים שזה קיים זה די הצלחה הייתי אומר יש שם ספאם מטורף... אנשים פורקים שם לחצים במקום פה וסך הכל די סבבה שם כנסו כולם בהמוניכם... ותביאו גם חברים |
| quote: |
| Originally posted by NaOren תביאו קיצור... אני לא מבין ב-מירק |
אוף אני לא יודע איך.......
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ביומיים שזה קיים זה די הצלחה הייתי אומר יש שם ספאם מטורף... אנשים פורקים שם לחצים במקום פה וסך הכל די סבבה שם כנסו כולם בהמוניכם... ותביאו גם חברים |

אין על
Bersirc
BABY YOU KNOW HOW I AM IN THE ENNNNNNNNNNNNNNNNND...
טוב אפשר נראה לי להוריד את הסטיקי הזה
נסיים בנימת ניפגש במירס !

WOOOOOOOOT
מה קורה שם ?
תמיד יש שם 8-10 אנשים אבל אחד לא מדבר
מה נסגר איתכם יא מעפנות .
חחחח אני תמיד קורא את השטויות ומגיב פעם בשנה
אבל היום לא נכנסתי משום מה, לא יצא
ישנתי רוב היום 
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחח אני תמיד קורא את השטויות ומגיב פעם בשנה אבל היום לא נכנסתי משום מה, לא יצא ישנתי רוב היום |
מורן תאמין לי אתה מוזר
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מורן תאמין לי אתה מוזר |






| quote: |
| Originally posted by luckystrike מוזר זה טוב אחי !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by DjChook סוף סוףףףףף מישהו מודה ש מוזר = טוב ! |
| quote: |
| Originally posted by DjChook סוף סוףףףףף מישהו מודה ש מוזר = טוב ! |
וואלה? אז אם זה מעלה את המעמד שלי, מרחתי היום חומוס עלל הראש והפחדתי את אח שלי וההורים...
| quote: |
| Originally posted by oDrori וואלה? אז אם זה מעלה את המעמד שלי, מרחתי היום חומוס עלל הראש והפחדתי את אח שלי וההורים... |
| quote: |
| Originally posted by oDrori וואלה? אז אם זה מעלה את המעמד שלי, מרחתי היום חומוס עלל הראש והפחדתי את אח שלי וההורים... |
טוב עודד..........
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אחי אתה כבר עברת את גבול המוזר בשבילנו... אבל אתה מקיבוץ... אז אני לא יודע כבר מה להגיד |


| quote: |
| Originally posted by oDrori תאשים את הקולקטיב ![]() סתם אחי, לעובדה שבילדותי לבשתי את התחתונים של כל החברים והחברות מהשכבה שלי ועוד שתיים למעלה ולמטה אין שום השפעה עליי ![]() פשוט עשיתי חיכוי של מיסטר מותק ואמא שלי אמרה, "די עודד זה כבר מפחיד" אז אמרתי לה : "רוצה לראות משהו מפחיד באמת? וחזרתי מהמקרר עם מסכת חומוס מבעיתה... אני לא מוכן לפרט יותר |
חחחחחחחח דרורי ואתה עוד אומר שאני צח וחן מפחידים.....
עודד אתה מחבל
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מוזר זה טוב אחי !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() תבוא מחר לזברה תראה מה זה מוזר ... |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN עודד אתה מחבל |
חחחחחח עודד, אתה ראית אותי
אני נראה לך כמו בחור סרוט ?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.