TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Puinhopen van de LPF: Het kabinet is gevallen!
Pages (2): « 1 [2]
Wat iedereen al zei "Het was te verwachten", ik vind het persoonlijk niet verkeerd.
Wel geinige plaatjes hoor maar ik vind niet dat balkie belachelijk gemaakt moet worden, ik zag hem net op tv zich verdedigen tegen de oppositie...dat doet hij best goed.(ookal kan ik hem nog steeds niet serieus nemen)
en idd, Fokke en Sukke roeleren! 
"Het zal mij allemaal een bal jeuken !!" 
twas idd te verwachten.. keb het debat op tv gezien (naja een deel dan) en die rosemuller die was wel weer lekker bezig met iedereen afzeiken 

| quote: |
| Originally posted by mastah jc twas idd te verwachten.. keb het debat op tv gezien (naja een deel dan) en die rosemuller die was wel weer lekker bezig met iedereen afzeiken |
ja...dat is zijn werk, waarvoor denk je dat de oppositie is?
Mijn stem hebben ze 
wheheh eindelijk..ze hebbe et toch nog lang uitgehouwe
strakkies weer stemmen w00t lekker bij et consulaat in sydney ws..want voor 1 dec zullen der wel geen verkiezingen komen..
ik ga iig op balkenende stemmen. hij praat wel rielex 
ben blij dat in de peilingen de lpf nog maar 3 of 4 zetels heeft..mensen leren dus wel wel
denk trouwens neit dat de pvda in de nieuwe regering komt..ws cda en vvd alleen..denk dat ze et wel trekken met zn 2
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.