TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Puinhopen van de LPF: Het kabinet is gevallen!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by T.H.C. on Oct-16-2002 17:31:

Wat iedereen al zei "Het was te verwachten", ik vind het persoonlijk niet verkeerd.
Wel geinige plaatjes hoor maar ik vind niet dat balkie belachelijk gemaakt moet worden, ik zag hem net op tv zich verdedigen tegen de oppositie...dat doet hij best goed.(ookal kan ik hem nog steeds niet serieus nemen)
en idd, Fokke en Sukke roeleren!


Posted by Smirnoff on Oct-16-2002 17:34:

"Het zal mij allemaal een bal jeuken !!"


Posted by mastah jc on Oct-16-2002 18:13:

twas idd te verwachten.. keb het debat op tv gezien (naja een deel dan) en die rosemuller die was wel weer lekker bezig met iedereen afzeiken


Posted by jp on Oct-16-2002 18:31:


Posted by T.H.C. on Oct-16-2002 19:30:

quote:
Originally posted by mastah jc
twas idd te verwachten.. keb het debat op tv gezien (naja een deel dan) en die rosemuller die was wel weer lekker bezig met iedereen afzeiken


ja...dat is zijn werk, waarvoor denk je dat de oppositie is?


Posted by MaGiK54 on Oct-16-2002 20:52:




Mijn stem hebben ze


Posted by John on Oct-16-2002 21:05:

wheheh eindelijk..ze hebbe et toch nog lang uitgehouwe
strakkies weer stemmen w00t lekker bij et consulaat in sydney ws..want voor 1 dec zullen der wel geen verkiezingen komen..
ik ga iig op balkenende stemmen. hij praat wel rielex
ben blij dat in de peilingen de lpf nog maar 3 of 4 zetels heeft..mensen leren dus wel wel

denk trouwens neit dat de pvda in de nieuwe regering komt..ws cda en vvd alleen..denk dat ze et wel trekken met zn 2


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.