TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Awakenings 31-12-02
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Net effe 3 hele mooie kaartjes gehaald voor dit prachtige feest ![]() Het waren echt bijna de laatste...platenzaken hadden ze al niet meer ![]() dat wordt flink beuqen met nieuwjaar WOEI |
| Originally posted by M5 zelfs onze Stigmata SLUT is van de partij!! met wie ga je? |

Ik heb ook net wat kaarten gehaald.
In Rdam heeft alleen velvet ze nog, maar ook niet veel meer. Stuk of 14 ofzo.
Laterss
| Originally posted by New Wave T.H.C. & co ![]() Ik ken echt niet wachten, dit wordt zooo hard raggen |

| Originally posted by T.H.C. jaja...echt gaaf dat het nog gelukt is, thnx man...echt een gepruts van ons, gewoon zo lang wachten todat het bijna uitverkocht is. k ben dus ook weer online na die brand...3 dagen zonder internet. ![]() edit: oja geld komt eraan. |

| Om gezondheidstechnische redenen heeft de gemeente besloten dat de oud en nieuw-editie van Awakenings om 07.00 zal moeten stoppen. Dit betekent dat Remy dus helaas niet zal kunnen draaien. Het spijt ons je dit te moeten mededelen maar het is niet anders. |
Dit is echt weer K U T. Had Remy graag willen horen
| Originally posted by Optimus Timmy, na Awak Schiphol afspreken? |
| Originally posted by New Wave Ah, zekerdeweten!! lekker afterpartieen op schiphol |
| Originally posted by eieregooie Jaaa! En Whoppers eten |
t wordt broodje gezond en filet americain
| Originally posted by Optimus we zijn gezond bezig t wordt broodje gezond en filet americain |

.
| Originally posted by New Wave Juustem ![]() En geen melk maar koffie . Hopen dat die oma dat de volgende keer wel door heeft. Volgens mij was die vrouw dooier dan mij/ik |
| Originally posted by Optimus die oma is cool en me Mauro Picotto cd woohooooO!!! |
?
?
| Originally posted by Optimus we zijn gezond bezig t wordt broodje gezond en filet americain |
| Originally posted by eieregooie Nou, gaan jullie maar dat konijnenvoer eten dan... ik loop wel naar de BK |
| Originally posted by Optimus broodje filet americain rulesssssss!!!! veel meer smaak dan zo'n vieze kipsandwich *bah* |
| Originally posted by New Wave Of zo'n Dubbele Whopper kaas KING SIZE menu....met van die lekkere frietjes, dikke vette cola en 2 bakkies majo.....GADVER zeg |

mmm wat een geweldig voer is dat zeg!
Ik krijg toch wel een vrijkaartje voor de schiphol-afterparty in de centrale vertrekhal voor de BK?!?
| Originally posted by Little Theseus mmm wat een geweldig voer is dat zeg! Ik krijg toch wel een vrijkaartje voor de schiphol-afterparty in de centrale vertrekhal voor de BK?!? |
en anders gaan we wel hangen bij de stoeltjes die er overal staan
Of anders bij departures hangen ghehehe
Ik snap best dat je als goed voornemen misschien wat minder geld wil uitgeven in het nieuwe jaar, maar om dan meteen als zwerver verder te gaan?!?!
back2topic hoer!
| Originally posted by Little Theseus Ik snap best dat je als goed voornemen misschien wat minder geld wil uitgeven in het nieuwe jaar, maar om dan meteen als zwerver verder te gaan?!?! back2topic hoer! |

Weet iemand of er honden staan bij Adam CS de 31ste???
| Originally posted by Rinus Weet iemand of er honden staan bij Adam CS de 31ste??? |