TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by stevesimon hmm ja ja en wel Dana Tiesto en Marco V uitnodigen hehe het blijven goeie zakenmensen die id&ters Greetz |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie exact same here (wanneer hoor ik dat nou ) |
*Geen nadruk op 'commercieel' grote namen*
pffffff..mwhehehe.....achja.....
Maargoed, we zullen zien wat het wordt....
als er maar veel gezellige mensen komen dan wordt het gewoon voor ons een topsfeertje...das het belangrijkst. nietdan?
kut, moet nog kaartje kopen
ff volgende week doen
Ik ben er ook zeeeer waarschijnlijk bij, volgende week kaartjes halen dan. Wordt wel moeilijke keuze die avond tussen de verschillende zalen, of de precieze line-up moet wel erg gunstig uitvallen 
GreetZ, DC
Hmm ik ga wel denk, zal wel alleen gaan hmm boeien (ga ik new_wave wel stalken
)
Iig cass @ earth gaat denk ik niet door
dan maar IC
| quote: |
| Originally posted by magrec (ga ik new_wave wel stalken ) |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik laat wel scheetjes he! |
Hmmm... Aangezien Qontact waarschijnlijk gaat zuigen is IC wel een beter plan... Maja... ben bang dat ik daar geen vrij voor ken krijge... 
Mij lijkt IC ook wel vet, zou de eerste worden voor mij....ga es ff kijken 
Ik ga er zeker heen. Vind de Line-up van de Main beter dan vorig jaar want toen vond ik Marco V alleen goed. En als Tiesto weer zo vette set neer zet als 4 jaar geleden dan is mijn avond al goed.
Hoop dat ze de Main wel iets beter gaan indelen dan vorig jaar want door die blokken (waren wel mooi) konden er vorig jaar toch wat minder mensen in.
20 December: Paul van Dyk's verjaardagsfeessie in Berlijn....lijkt mij voldoende 
Veel plezier op Innercity 
| quote: |
| 20 December: Paul van Dyk's verjaardagsfeessie in Berlijn....lijkt mij voldoende |
Ja ik ook
Anders beroof ik wel een bank 
Hopla, twee vrijkaartjes zijn onderweg. Ik ben van de partij 
Denk dat ik het dit jaar maar weer eens probeer.
vorig jaar viel voor ons giga tegen (omstandigheden) maar met de line up van dit jaar..... moet lukken toch 
ja nog maar ff goed overleggen deze week maar grote kans dat ik aankomende week mn kaart ga halen. tog maar keer geen he..
| quote: |
| Originally posted by Sabina Denk dat ik het dit jaar maar weer eens probeer. vorig jaar viel voor ons giga tegen (omstandigheden) maar met de line up van dit jaar..... moet lukken toch |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik hou je handje wel vast meid |
kaartjes zijn in de pocket 
Ik ga (voor de verandering (lees: weer)) niet....
Ik ben maar een arme student!! bah

Kaartje staat al te wachten tot hij gebruikt gaat worden 
| quote: |
| Originally posted by Teal'k Ik ben maar een arme student!! bah |

| quote: |
| Originally posted by Teal'k Ik ga (voor de verandering (lees: weer)) niet.... |
Vaag, ben altijd nog geweest maar vreemd genoeg heb ik het gevoel dat ik geen zin heb om te gaan.....
Dus ik weet het nog niet....
Kaarten worden op dit moment gehaald voor mij 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.