TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- X-qlusive???
Pages (2): « 1 [2]
Zal om half 1 ook wel ff langs hoppen dan 
Daarna maar eens ff wat mensjes van PF meeten en weer verder

eeen meeting zo vroeg???nou dat haal ik dus denk ik niet...maar zoveel man van tranceaddict gaan er toch niet of wel??maar ik heb echt zin om keihard te beuken lekker volle bak gaan 
als je me ergens ziet spreek me maar gewoon aan 
| quote: |
| Originally posted by total woot mooooooooi, dat word dus weer ouderwets in de rij kou-lijden ![]() (maar dat heb ik er wel voor over) WooT |
| Originally posted by Akira eeen meeting zo vroeg???nou dat haal ik dus denk ik niet...maar zoveel man van tranceaddict gaan er toch niet of wel??maar ik heb echt zin om keihard te beuken lekker volle bak gaan ![]() als je me ergens ziet spreek me maar gewoon aan |
als je nou ff op mijn site kijkt...dan weet jemeteen hoe ik er uit zie er zijn nou eenmaal niet zo veel chinezen op zo'n feestje...hehehe
KIjk maar op qlimaxfoto's staan een hoop brakke foto's van mij
Gr.
Jason
hehe moet inderdaad wel lukken dacht ik zo 
hoe ik eruit zie: http://www.tranceaddict.com/forums/...71&pagenumber=2
grtzz
WooT
Ben nu binnen!
Gaat al lekker hard hier! 
CYA maybe @ meeting!
ben ook binnen, kwam ph al tegen (lekker wazig) we gaan experimenteren......

c ya @ da meeting 
WooT
JAMMER!!! meeting compleet in de soep gelopen, scul: geen idee hoe die kerel eruit ziet.... en akira: als je erop gaat letten lopen er heel veel chinezen rond hier......
dus: als iemand dit leest: heb met kuipers en ph afgesproken om 2 uur rechts voor bij het podium,
als iemand dit leest die hun nob nr heeft, sms ff aub
dr is hier nu een pf meeting (sta tussen zo'n 200 man) en ik voel me ineens heel klein.......
mzl
WooT
partyreportje
tis nu twaalf uur en ben net thuis (en zeg maar nog niet in staat te gaan slapen...
) dus vandaar dit verslag:
ben gisteravond met 3 vrienden eerst ff wat wezen eten toen de trein gepakt, en jawel:we hoefden niet eens over te stappen!
dus ruim 2 uur later lopen we naar de HMH waar dus echt een GIGANTISCHE RIJ voor de tent die voor de deur stond.
Een van mn maten loopt te balen en loopt weg, hij ziet dat er aan de andere kant van de tent ook poortjes zijn, maar daar stond helemaal niemmand. Dus wij lopen om de tent, en we waren binnen. tot zover zat alles wel mee, we lopen naar binnen staan lekker te beuken, kijk ik om, staat partyhardy naast me, feestje begon gezellig dus, enneh eigenlijk was de hele nacht echt super.
Was wel lachen, wij stonden daar om 7 uur(6 uur wintertijd)allemaal te balen omdat het feest voobij was, komt er een of andere kerel t podium op en die vraagt "of we er nog een uurtje bij willen" en dat kregen we dus! laatste setje was dus niet Technoboy (die overigens wel weer een meesterlijk beuksetje wist op te bouwen) maar van Super Marco May, en de tering, wat kan die gozer draaien, bij technoboy stond iedereen aan t eind een beetje stil, en die kerel had binnen 10 minuten de HELE zaal weer volop aan t stampen.
Hij draaide gewoon echt heel strak, foutloos aan elkaar plakken van platen maar wel in een seconde, dus niet inmixen, gewoon 1 aan, 2 uit.
hij draaide eigenlijk de beste platen die vannacht waren voorbijgekomen.
verder dus lekker met Partyhardy (zelfs zonder drugs knetterleip
) en die hele groep feestmaatjes van m, dr. kuypers nog wel n paar keer gezien, Akira helemaal misgelopen, ik sta met PH op dat balkon, en wij zagen niet een chinees, we zagen er wel 6! dus wij al die chinezen vragen: ben jij jason? was niet zo'n succes.
dus wij gaan weer naar de dansvloer, achteraf heeft PH nog 13 chinezen aangesproken, en....hij heeft hem gevonden!
vanochtend in de kou weer naar groningen getreind,
Al met al een zeer geslaagd feestje en van mij mogen ze dit echt vaker doen!
grtzz
WooT
Zo ik ben ook weer een beetje helder 
Wat een gruwelijk vet
feest! 
Heeft Qlubtempo HMH overtroffen, echt mn beste feest! 
Veel in blackbox geweest.
Was tussen 12 en 3 beetje brakjes, maar daarna echt helemaal los gegaan 
Technoboy draaide echt VET!, maar Super Marco May sloot nog beter af 
Was gelukkig nie zon standaard feest, veel nieuwe vette platen voorbij horen komen.
Ben echt helemaal verslaafd geraakt aan Jimmy the Sound - M.O.D.U.L.O. (A1 Remix)
Wat een super
plaat 
Het was zeker een TOPfeestje hoor ik heb me weer prima vermaakt>alleen het laatste uur was zo verschrikkelijk slopend dat ik echt niet meer kon volhouden met zijn extra hour....Maar die suPER MARCO MAY draaide echt beuken!!!Waren dit kkeer ook erg veel leuke meisjes...
Verder ben ik PH,remy d mido nog tegengekomen super chill!maar jongens er liepen inderdaad wel erg veel chinezen dit keer hahaha maar op mijn site stonden genoeg foto's van mij...of zeggen jullie weer alle chinezen lijken op elkaar
.Maar heel snel komen de foto's online en dan zal ik wel een seintje geven
klinkt vetjes
kzat al vanaf almelo in een trein die halfvol met QXlusive gangers... khad eerste half uurtje zoiets van, hmmm, waarom ga ik daar nie naartoe eigenlijk
, maar bij amersfoort was ik BLIJ dat ik de trein uitmocht, tering wat een asovolk allemaal zeg, zon soundblaster bij zich zodat de andere helft van de trein van ellende maar een andere plek opzochten enzo.. BLECH ... kwam op mij echt over van: wij gaan naar een hardstylefeest (=hip) dus wij mogen dat
ook nie bijster snugger volk btw, want die moeten volgens mij minstens de eerste anderhalf uur gemist hebben
magoed, gelukkig ging ik dus de andere kant op
(kga zo es ff een report maken)
X-Qlusive
So dit was echt weer een super feest!
Ik was nog niet binnen of ik zag Remy D en Mido al weer! heel erg tof! Vervolgens liepen we de zaal binnen en het beuqen kon beginnen 
De muziek stond weer heerlijk hard, echt mijn trommelvliezen en borstkas trilden mee! wat een geluid daar!
Veel goede nummers gehoord en ook de sfeer vond ik gezellig! Total woot al vrij snel gemeet en ook Dr. Kuipers, en toen...... kom ik Akira tegen!! top kerel! ![]()
Was echt gezellig om je een keer te meeten! 
Verder ook tof dat ze een uurtje langer door gingen en Super Marco May was een waardige afsluiter van een super avond!
| Originally posted by kolkiewolkie .... maar bij amersfoort was ik BLIJ dat ik de trein uitmocht, tering wat een asovolk allemaal zeg, zon soundblaster bij zich zodat de andere helft van de trein van ellende maar een andere plek opzochten enzo.. BLECH ... kwam op mij echt over van: wij gaan naar een hardstylefeest (=hip) dus wij mogen dat |
ook nie bijster snugger volk btw, want die moeten volgens mij minstens de eerste anderhalf uur gemist hebben |
wanneer een party om 10 uur begint en je komt om half 12 binnen dan is dat toch perfect!
je hapt iig wel mooi ph
maar verschillende opvatting is wel zo ja, maar als je sfeer opbouwt vinnik persoonlijk nog nie dat de rest van de wereld daar meteen last van moet hebben... hardstyle is en blijft een stijl die veel mensen beschrijven als takkeherrie (nie mee eens hoor) en als je die in de trein snoeihard aanzet terwijl er in hetzelfde deel legio mensen zijn die dat DUIDELIJK niet waarderen dan vinnik dat gewoon asociaal.
| Originally posted by kolkiewolkie je hapt iig wel mooi ph maar verschillende opvatting is wel zo ja, maar als je sfeer opbouwt vinnik persoonlijk nog nie dat de rest van de wereld daar meteen last van moet hebben... hardstyle is en blijft een stijl die veel mensen beschrijven als takkeherrie (nie mee eens hoor) en als je die in de trein snoeihard aanzet terwijl er in hetzelfde deel legio mensen zijn die dat DUIDELIJK niet waarderen dan vinnik dat gewoon asociaal. |

)
| Originally posted by Dr. Kuipers Dat vind ik juist sfeer verhogend ![]() Helemaal als je met grote groep bent, dan hebben die andere mensen maar ff pech ![]() Alvast beetje beuken in de trein is echt zwaar relaxed (doet me weer terugdenken aan treinreis richting Qlimax ) |

maarja dat is natuurlijk maar een fantasiegedachte die nooit werkelijkheid zal worden 
)) en die zoon kon wel inzien wat zijn moeder in klassiek zag. best wel apart..
eigenlijk is 'geforceerd muziek luisteren' dus niet eens zo'n gek idee om andere mensen een stijl op te dringen.
Sorry hoor maar dat vind ik echt belachelijk.
Stel dat jullie in een trein zitten waarin de muziek ook heel hard staat maar dan met klassieke of r&b muziek. Dan heb je daar toch ook last van. Ik ben het dus ook ��ns met Kolkiewolkie ik vind het onbeschoft en asociaal ook omdat het een openbare gelegenheid is waar je respect dient te hebben voor iedereen.
| Originally posted by kolkiewolkie je hapt iig wel mooi ph maar verschillende opvatting is wel zo ja, maar als je sfeer opbouwt vinnik persoonlijk nog nie dat de rest van de wereld daar meteen last van moet hebben... hardstyle is en blijft een stijl die veel mensen beschrijven als takkeherrie (nie mee eens hoor) en als je die in de trein snoeihard aanzet terwijl er in hetzelfde deel legio mensen zijn die dat DUIDELIJK niet waarderen dan vinnik dat gewoon asociaal. |
dat zijn ook van die verschrikkelijke taferelen die je meemaakt als je met de trein naar innercity, shockers of iets dergelijks gaat. allemaal van die luidruchtige, dronken boeren die dan een beetje kinderachtig gaan lopen doen in die trein. bierflesje uit raam gooien, stoelen slopen, noem het maar op.
en allemaal met een kleurtje in hun haar en bijbehorende wegwerkers cq koksbroek natuurlijk.
zoiets bederft toch al meteen je stemming! 
| Originally posted by AlFerox dat zijn ook van die verschrikkelijke taferelen die je meemaakt als je met de trein naar innercity, shockers of iets dergelijks gaat. allemaal van die luidruchtige, dronken boeren die dan een beetje kinderachtig gaan lopen doen in die trein. bierflesje uit raam gooien, stoelen slopen, noem het maar op. en allemaal met een kleurtje in hun haar en bijbehorende wegwerkers cq koksbroek natuurlijk. zoiets bederft toch al meteen je stemming! |
gelukkig heeft er in mijn stampmobiel niemand last van m'n muziek 
(behalve als ik voor een stoplicht sta dan
)
wij hadden ook wat van die "asociale" boeren in de trein, maar ik geloof dat er in onze coupe in totaal een stuk of 30 x-q-gangers zaten, en sorry hoor, maar als die paar andere mensen last hebben van de ghettoblaster, dan gaan ze toch lekker een coupe verder zitten.
Op de terugweg zag ik wel iets asociaals, vijf van die boeren gingen in zo'n eerste klas NIET ROOK coupe-tje (6 plaatsen) zitten, op de 6e plaats zat een heer in pak te slapen..... wat doen die boeren, ze gaan lekker hard zitten blowen!
die vent werd dus wakker, maar die gasten wilden de joint niet uitmakan, dus die kerel moest met 2 koffers en een weekendtas verhuizen.
Er zijn grenzen, en het laatste geval vind ik dus WEL te ver gaan.
grtz
WooT
mwah, als je in een coupe zit met alleen maar mensen die naar een feest gaan zou k het wel best vinden.
Maar als je in een coupe zit en 2 bankjes verder zitten 2 gezinnen/opa's of wat dan ook dan vind ik het gewoon aso