TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כנסו שניה אני רוצה לשתף אותכם במשו מעניין לדעתי
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by oDrori on Oct-25-2002 13:13:

דנה קלינה-לינה-לינה
[דנה קלינה [קאפ קאפ קאפ


Posted by yahel222 on Oct-25-2002 13:16:

דרורי מאיפה אתה מכיר
פעם הייתי איתה בקשר ניסו לשדך בינינו חחח


Posted by oDrori on Oct-25-2002 13:19:

שמועות עוברות מהר


Posted by m0sh on Oct-25-2002 13:20:

חחחח דותן

בת כמה היא?


Posted by yahel222 on Oct-25-2002 13:30:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחח דותן

בת כמה היא?

עכשיו יא
ידידה הכי טובה שלי (אז לפחות) הביאה לי תטלפון
אמרו לי היא אחת הפצצות ברעננה


Posted by m0sh on Oct-25-2002 13:37:

י"א
זה טוב


Posted by Djsamorai on Oct-25-2002 13:47:

חחח איזה קרועים אתםם
אפרופו חוטיני !
אני מיתאמן באיזה אומנות לחימה ויש איזה אמא אחת שיש לה ילד קטן והיא כזאת שווה !!!!!
רק מלהיסתכל עליה אני יכול ליגמור !
והיא כמובן באה הרבה עם חוטיני
ויש לה את זה !

נשואה פלוס 2 ילדים והיא כזו סקסית !


Posted by Scorchio on Oct-25-2002 14:07:

דותן אתה מכיר את דנה קלינה?!?!?!?!?!
ה' ישמור היא כזאת ילדה סתומההההההההההההה
אבל כוסית
אבל היא לא הכי שווה ברעננה
אצלי בבית ספר יש כמה בנות שלא רואות אותה ממטר


Posted by yahel222 on Oct-25-2002 14:42:

quote:
Originally posted by Scorchio
דותן אתה מכיר את דנה קלינה?!?!?!?!?!
ה' ישמור היא כזאת ילדה סתומההההההההההההה
אבל כוסית
אבל היא לא הכי שווה ברעננה
אצלי בבית ספר יש כמה בנות שלא רואות אותה ממטר


ממ תשמע אני כבר בקושי זוכר למה זה היה לפני יותר מחצי שנה
אבל אני זוכר שהיא סתומה רצח...!

ומי כוסיות יא ז זרוק איזה עצם אני חי פה במדבר

אתה באוסטרו או מטרו תזכיר לי


Posted by Tarantula on Oct-25-2002 14:58:

quote:
Originally posted by DjChook


נו רוסיה, מה אתם מצפים



סליחה?!


Posted by Sniper on Oct-25-2002 15:27:

אוקי אוקי אוקי חבריהה
אני ממש ממש לאמתלהב מהחוט הזה ראיתי חוטים בהרבה יותר יפים כל מיני דברים כמו שדותן אמר רוב הידידות שלי זה כאילו אין להן תחתון רגיל רק חוטים וחוץ מזה אין לי כ"כ ממה להתלהב כי זה כלום
ידידה שלי הכי כוסית בארץ!!!! אין עלייההה חופשי מראה לי תחוטיני שלה כאילו היא מתלבשת מולי בלי להתבייש וחופשי היא שואלת עם החוט יפה עלייה
ובקיצורררר איןןןןןןןןןןןן עליההההה
היא אחת היותר יפות שראתי בהיזדמנות אני יצלם אותה ויעלה תמונה שלה רק אם היא תסכים


Posted by Scorchio on Oct-25-2002 15:37:

לא זה ולא זה דותן אני בתיכון אביב
קיצר
יש לי כמה בנות בבית ספר כל כך כוסיות שאתה לא חלמת אפילו
יש איזה אחת מיכל כפרההה עליהה יווווו איזה שדיים מושלמים
אם אלעד יביא לי את המצלמה אני יצלם כמה ויעלה לכאן בכיף
יותר טוב אני יביא את תומר לבית ספר שלי ונצלם כמה גופות.

אגב חוטים
היום הייתי בים יא אללה הלכה שם איזה תיירת שוודית עם חוטיני
יוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
הדבר הזה פשוט משגע את השכל
אני יכול לדבר על זה שעות.


Posted by TranceGiant on Oct-25-2002 16:07:

Smoking ..umm..something

Oh man....Keep those pics coming. I expect a full photo documentation ont he girl subject, covering all the schools in the sharon Area..by tomorrow


Posted by Hell_Copter on Oct-25-2002 16:39:

דרורי למדת את השיר עד היסוד אה...
וכן דותן זו אותה דנה שאתה חושב
לא הולכת עם חזיה אף פעם... וגם חוטינים ושטויות
את מבינים את העדיין


Posted by yahel222 on Oct-25-2002 18:44:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
דרורי למדת את השיר עד היסוד אה...
וכן דותן זו אותה דנה שאתה חושב
לא הולכת עם חזיה אף פעם... וגם חוטינים ושטויות
את מבינים את העדיין


יעני אתה אומר שכדאי לי להתקשר אליה אהה
ממממ
מעניין.....

וצח מה אתה מדבר תמונות תביא טלפונים אני אומר לך אני חי במדבררררררר
העיקר שאתה חתיך אהה


Posted by Hell_Copter on Oct-25-2002 19:33:

quote:
Originally posted by yahel222
יעני אתה אומר שכדאי לי להתקשר אליה אהה
ממממ
מעניין.....


כן אחי שווה זיון


Posted by Ariels on Oct-25-2002 21:09:

quote:
Originally posted by yahel222
אהה ושל קסטרו מן גם יפים


קסטרו מן שולט... למרות שצריך להיות מליונר כדי לקנות שם
אבל לא מתקרב אפילו ללי-קופר
הם שוחטים, עאלק 370 ש"ח לג'ינס
לכו מצצו זין.... עאלק


Posted by Sniper on Oct-25-2002 21:16:

quote:
Originally posted by Ariels
קסטרו מן שולט... למרות שצריך להיות מליונר כדי לקנות שם
אבל לא מתקרב אפילו ללי-קופר
הם שוחטים, עאלק 370 ש"ח לג'ינס
לכו מצצו זין.... עאלק


ומה תגיד על דיזלל???
כל גינס שלהם עולה איזה 500


Posted by Hell_Copter on Oct-25-2002 21:23:

quote:
Originally posted by Ariels
קסטרו מן שולט... למרות שצריך להיות מליונר כדי לקנות שם
אבל לא מתקרב אפילו ללי-קופר
הם שוחטים, עאלק 370 ש"ח לג'ינס
לכו מצצו זין.... עאלק


ואני הייתי בטוח שהוא מדבר על חוטיני של קסטרו מן או משהו כזה...
oh well...


Posted by itamarsan on Oct-26-2002 11:32:

אחייייייי יש לי ידידה לא בשיכבה אבל ידידה טובה שלי כול הזמן עם חוטיני חבר שלי בכיתה שלה יושב מאחורה והוא מפגר בא לו לגמור מיזה אני מקווה שנשיג צילוםם כי היא באמת כוסית שחומה אבל כוסית
לאוהבי השחומות


Posted by yahel222 on Oct-26-2002 11:42:

quote:
Originally posted by Ariels
קסטרו מן שולט... למרות שצריך להיות מליונר כדי לקנות שם
אבל לא מתקרב אפילו ללי-קופר
הם שוחטים, עאלק 370 ש"ח לג'ינס
לכו מצצו זין.... עאלק


אבל דיברתי על החוטיני שלהם
הרבה יותר נוח משל מאצ'תונים !!!
מנסיון אני מדבר יש לי של שניהם


Posted by Hell_Copter on Oct-26-2002 12:33:

quote:
Originally posted by itamarsan
אחייייייי יש לי ידידה לא בשיכבה אבל ידידה טובה שלי כול הזמן עם חוטיני חבר שלי בכיתה שלה יושב מאחורה והוא מפגר בא לו לגמור מיזה אני מקווה שנשיג צילוםם כי היא באמת כוסית שחומה אבל כוסית
לאוהבי השחומות


די כבר להתלהב מחוטים... אפשר לחשוב... בחיים לא ראיתם תחת או משהו?
נכון שזה יפה יותר מחיתולים אבל עדיין...

קבלו קטע...
שבת הולכת הרי עם מכנס לבן או משהו לבן אז היא צריכה ללבוש חוט... זה חוק.. כי זה פשוט לא יפה לראות חיתולים עם לבן
קיצר היינו באיזה מסיבה והייתה שם אחת, נראתה נחמד ביותר, עם חצאית לבנה וחיתול
חבר שלי ניסה להבליג אבל בסוף הוא לא יכל להתאפק והוא בא אליה ושאל אותה למה היא עם חצאית לבנה וחיתול....
היא מתחילה לזיין את השכל וזה בחירה שלה והכל.. בלה בלה בלה לא מעניין
אחר כך הלכנו וחזרנו... ואז היא ישבה עם כמה חברות שלה וכמה ערסים שהיו שם
אז חבר שלי בא אליה עוד פעם עושה לה לא נעלבת או משהו ממה שאמרתי קודם נכון?
אז אחד הערסים כזה מתחיל לשאול מה הוא אמר וזה... אז הסברנו לערסים את כל הסיפור והם התחילו להתווכח בינהם... היא צריכה ללבוש חוט ... לא היא עושה מה שבראש שלה... כמעט הלכו מכות שם
זה קטע שפשוט חייבים להיות שם... נשפכתי מצחוק


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-26-2002 12:44:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
די כבר להתלהב מחוטים... אפשר לחשוב... בחיים לא ראיתם תחת או משהו?
נכון שזה יפה יותר מחיתולים אבל עדיין...

קבלו קטע...
שבת הולכת הרי עם מכנס לבן או משהו לבן אז היא צריכה ללבוש חוט... זה חוק.. כי זה פשוט לא יפה לראות חיתולים עם לבן
קיצר היינו באיזה מסיבה והייתה שם אחת, נראתה נחמד ביותר, עם חצאית לבנה וחיתול
חבר שלי ניסה להבליג אבל בסוף הוא לא יכל להתאפק והוא בא אליה ושאל אותה למה היא עם חצאית לבנה וחיתול....
היא מתחילה לזיין את השכל וזה בחירה שלה והכל.. בלה בלה בלה לא מעניין
אחר כך הלכנו וחזרנו... ואז היא ישבה עם כמה חברות שלה וכמה ערסים שהיו שם
אז חבר שלי בא אליה עוד פעם עושה לה לא נעלבת או משהו ממה שאמרתי קודם נכון?
אז אחד הערסים כזה מתחיל לשאול מה הוא אמר וזה... אז הסברנו לערסים את כל הסיפור והם התחילו להתווכח בינהם... היא צריכה ללבוש חוט ... לא היא עושה מה שבראש שלה... כמעט הלכו מכות שם
זה קטע שפשוט חייבים להיות שם... נשפכתי מצחוק



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by Sniper on Oct-26-2002 13:57:

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואללה אתה רועי יש לך סיפורים מצחיקים!! חחח


Posted by divx-master on Oct-26-2002 21:05:

כחכיגע

וואייי נחמדותת התמונותת

רקק עכשיו נכנסתתיי אחריי הרבהה זמן וראיתיי

יפהה יפה

פעם הבאה תצלם גם תפנים שנראה על מי אנחנו מסתכלים

ותמסור לה חוטיני יפה ממני ...


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.