TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- honor
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Glorie alla killar kan v�l locka hit sina girlfriends i st�lle tycker ja. |
| Originally posted by dbl och vem e din flickv�n? vem e f�rresten tjejen du har som avatar? e det hon? hon ser himla mycket ut som bruden i dark angel vad hon nu heter igen |

Mind, hohohohohohooo...ja skrattar i hj�l mig ass�....har ru s�nt d�r vokabul�r? fett me mystisk? hihihihi.....va roligt.. doter h�r p� pratar likadant, han e d�sk�n � lyssna p�. man b�rjar skratta ass�...
men nej, ja e ingen m�rdare faktiskt.. ni kan vara lugna, men om ni vill vara p� den s�kra sidan? h�ll er innanf�r d�rren p� allhelgona! 
det ja d�ljer mest kommer v�l snart att se dagsljuset �nd�....Im shure 
jag har visat mitt r�tta ja allt f�r mycket... 
| Originally posted by Endre hon heter Anna_De_Cavoon h�r, och det �r inte hon i min avatar ![]() det �r Jessica Alba, eller Dark Angel som TV-serien. |

ass� glorie du e ju s��� hemlig.....n�stan lite halvspooky....do you really exist?

� mind e nog mest paranoid h�r 
F�r mig �r ingen mysitisk eller hemlig.... MMMMOOOOUUUUUAAAAAAAHHHAAA HA HA HA HA HA 
umm... ja det har vart en tuff dag och jag ska l�gga mig genast 
men vem �r du d� Glorie?
vad heter du p� riktigt?
bor?
�lder?
g�r?
fritid?
o.s.v.
endre, det kommer det kommer.. haha (ja vet att ja fortf. har pressen att skriva i svenska folket topicet 
v�rsta hajpen d har blivit.. ni f�r skriva � fr�ga allt ni vill veta... hahahahha... s� f�r ja se vad ja svarar p� 
hihi
add to list...
fritid, g�r, bor...o.s.v.
hehe, skojjjjaaa 
steve, vaaaa?
k�nner du alla eller?
| Originally posted by Glorie Mind, hohohohohohooo...ja skrattar i hj�l mig ass�....har ru s�nt d�r vokabul�r? fett me mystisk? hihihihi.....va roligt.. doter h�r p� pratar likadant, han e d�sk�n � lyssna p�. man b�rjar skratta ass�... men nej, ja e ingen m�rdare faktiskt.. ni kan vara lugna, men om ni vill vara p� den s�kra sidan? h�ll er innanf�r d�rren p� allhelgona! ![]() |
| Originally posted by mindshooter Aprop� allheglona...skulle k�pa chips i centrum f�r ett par timmar sen...s� gled jag ner till turklivs h�ra. Asbilliga priser men tr�ngt som fan. S� gled jag in och runt hyllan kom 3 lagom spacklade punkare (tjejer). Och jag fick typ trycka upp mig mot v�ggen n�r dom kom f�rbi, blev n�stan spetsad d�r av n�gra dubbar... O sen bara slank det ur mig typ "ajfan va jobbigt, trodde det var haloween n�sta helg" o dom glodde lagom snett p� mig..den hade dom inte h�rt f�rut..haha.... |
T�nkte bara skryta lite... Jag vet vem Glorie �r 
Mindshooter, ass� oj oj... fick l�sa din post TV� ggr... du verkar grymt sk�n ass�...
men gaaad
"Shitpomfritt" e f�rlegat juu
haha
men det d�r andra.. som du s�ger n�r du tappar n�t? weeeeeee ja vred mig av skratt ass�..... fan va roligt.. ska ja f�rs�ka anamma.. men d kan ja nog inte
hehe
allhelgona-grejen... haha, skulle aldrig v�ga kl�cka ur mig n�t s�nt...
men men....det var ju tur att d tog det p� r�tt s�tt 
AC, aaa, f�r dig kunde ja fan inte va hemlig.. men ja vet att du tycker om mig �nd��. eller huuuur?

| Originally posted by mindshooter om jag tappar n�nting (detta �r det m�nga som b�rjar tycka �r jobbigt) s� s�ger jag alltid "Den l�gger jag d�r s� l�nge" eller om n�n annan tappar n�t "H�rru l�gg den d�r s� l�nge". |

Vizay.....hmm....d�r slog du n�stan i spiken r�tt...men ja e nog inte jagad av n�t, tror ja inte. neeeh
snarare har ja ett haunted past...eller heltenkelt ett stormigt f�rflutet. 
ja brukar typ s�ga:
Sl�pp D (men d e ox� gammalt ja veeet) 
g�rna me lite norrl�ndsk brytning s� det blir:
Schlll�pppp d�h!
det e ett underbart universaluttryck...man kan s�ga det till vadsomhelst allts�...vad �n din kompis s�ger, kan man svara me sl��pp d.. det kan ibland uppfattas som sl�pp dig! men mmm...d funkar ju det med eller n�t?! 
� sen har ja b�rjat s�ga shit/soft/nice ox� ....hmmm 
Va �r de d�r *pekar*
- De �r hemliga saker , d�r ska vi inte ti..kika
Vi l�ter de vara s� l�nge.

| Originally posted by Glorie Mindshooter, ass� oj oj... fick l�sa din post TV� ggr... du verkar grymt sk�n ass�... men gaaad "Shitpomfritt" e f�rlegat juu hahamen det d�r andra.. som du s�ger n�r du tappar n�t? weeeeeee ja vred mig av skratt ass�..... fan va roligt.. ska ja f�rs�ka anamma.. men d kan ja nog inte heheallhelgona-grejen... haha, skulle aldrig v�ga kl�cka ur mig n�t s�nt... men men....det var ju tur att d tog det p� r�tt s�tt ![]() AC, aaa, f�r dig kunde ja fan inte va hemlig.. men ja vet att du tycker om mig �nd��. eller huuuur? |
"shitpomfritt" �r fett me inne! Jag kan inte minnas var jag f�tt det d�r med att tappa saker ifr�n...haha..kan inte sluta s�ga det...en grej till ocks� som jag s�ger hela tiden.
| Originally posted by mindshooter om jag tappar n�nting (detta �r det m�nga som b�rjar tycka �r jobbigt) s� s�ger jag alltid "Den l�gger jag d�r s� l�nge" eller om n�n annan tappar n�t "H�rru l�gg den d�r s� l�nge". |

)
andra saker jag s�ger
"Kan juh du fethaja"
"Kan juh du fetgl�mma"
"Fan va �ckligt bra den h�r l�ten e"
Djuriskt gjutet haha...vilket utryck 
ass� de e s� mycke s�nna grejjer man s�ger men jag kan inte riktigt dra mig till minnes exakt vad jag s�ger, de slinker ur en av ren vana typ 
jag har iofs en d�lig vana....jag s�ger lol ute i verkliga livet, en skada jag f�tt av att sitta och spendera f�r mycket tid p� irc men jag f�rs�ker v�nja mig av med det 
| Originally posted by reveal hehe, s� s�ger jag ocks�, n�stan iaf "l�gger den d�r s� l�nge" respektive "l�gg den d�r s� l�nge" ![]() andra uttryck: sjukt inaktuellt/aktuellt jag l�gger mig p� att [g�ra n�nting] l�tt! / l�tt inte! exempel: "det �r l�tt djuriskt gjutet att l�gga sig p� armin i december" eller f�r samma betydelse kan jag �ven s�ga "det �r �ven inte helt inaktuellt att l�gga sig p� armin i december" |
Men hur kan man s�ga "Jag l�gger mig p� att g�ra n�got?" allt annat kan ja k�pa ass�... det g�r an, f�r ja har vant mig lite vid reveals spr�k, men "att l�gga sig p� n�t" de funkar verkligen inte!!

| Originally posted by Glorie Men hur kan man s�ga "Jag l�gger mig p� att g�ra n�got?" |

reveal
oj oj oj... va ja skulle vilja l�ra k�nna dig b�ttre � f� h�ra hur du pratar ass�... ja skulle v�l skratta ihj�l mig. Im shure!
pratar du VERKLIGEN s�d�r? folk kan ju inte f�rst� dig? Eller?
In real life ass�..? menar inte dina kompisar, menar typ gemene man!!!! 
| Originally posted by Glorie pratar du VERKLIGEN s�d�r? folk kan ju inte f�rst� dig? Eller? In real life ass�..? menar inte dina kompisar, menar typ gemene man!!!! |

| Originally posted by reveal "goddag, jag skulle vilja l�gga mig p� ett par byxor" ![]() |
| Originally posted by mindshooter hahaha� jag h�rde en snubbe som jobbade i en kl�daff�r som sa till en annan anst�lld: "Fan vilket blockmongo" d� skratta jag..trodde bara det var jag och mina polare som anv�nde det utrycket ibland... |