TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- honor
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Aendy on Oct-28-2002 20:12:

quote:
Originally posted by Glorie
alla killar kan v�l locka hit sina girlfriends i st�lle tycker ja.

No probs... ska bara skaffa en f�rst...

Posted by Endre on Oct-28-2002 20:20:

quote:
Originally posted by dbl
och vem e din flickv�n?
vem e f�rresten tjejen du har som avatar? e det hon?
hon ser himla mycket ut som bruden i dark angel vad hon nu heter igen

hon heter Anna_De_Cavoon h�r, och det �r inte hon i min avatar
det �r Jessica Alba, eller Dark Angel som TV-serien.

Posted by Glorie on Oct-28-2002 20:30:

Talking

Mind, hohohohohohooo...ja skrattar i hj�l mig ass�....har ru s�nt d�r vokabul�r? fett me mystisk? hihihihi.....va roligt.. doter h�r p� pratar likadant, han e d�sk�n � lyssna p�. man b�rjar skratta ass�...
men nej, ja e ingen m�rdare faktiskt.. ni kan vara lugna, men om ni vill vara p� den s�kra sidan? h�ll er innanf�r d�rren p� allhelgona!

det ja d�ljer mest kommer v�l snart att se dagsljuset �nd�....Im shure
jag har visat mitt r�tta ja allt f�r mycket...

Posted by dbl on Oct-28-2002 21:31:

quote:
Originally posted by Endre

hon heter Anna_De_Cavoon h�r, och det �r inte hon i min avatar
det �r Jessica Alba, eller Dark Angel som TV-serien.

just det ja.. Jessica Alba e det hon heter... hon e s� extremt snygg.
t�nk att st�ta p� henne riktigt full n�r man e ute och hon b�rjar kl�nga p� en.. mmm.. *dr�mmer*

�nnu b�ttre om hon b�rjat kl�nga p� en utan att hon e full.. e s�ker p� att hon hade gjort det om vi tr�ffats

edit: muahahaha... nu kommer min �lskling p� tv ocks�.

Posted by Vizay on Oct-28-2002 21:44:

ass� glorie du e ju s��� hemlig.....n�stan lite halvspooky....do you really exist?

� mind e nog mest paranoid h�r

Posted by SteveTranz4ever on Oct-28-2002 23:08:

F�r mig �r ingen mysitisk eller hemlig.... MMMMOOOOUUUUUAAAAAAAHHHAAA HA HA HA HA HA

umm... ja det har vart en tuff dag och jag ska l�gga mig genast

Posted by Endre on Oct-28-2002 23:20:

men vem �r du d� Glorie?
vad heter du p� riktigt?
bor?
�lder?
g�r?
fritid?
o.s.v.

Posted by Glorie on Oct-28-2002 23:40:

endre, det kommer det kommer.. haha (ja vet att ja fortf. har pressen att skriva i svenska folket topicet

v�rsta hajpen d har blivit.. ni f�r skriva � fr�ga allt ni vill veta... hahahahha... s� f�r ja se vad ja svarar p�

hihi

add to list...
fritid, g�r, bor...o.s.v.

hehe, skojjjjaaa

steve, vaaaa? k�nner du alla eller?

Posted by mindshooter on Oct-29-2002 00:39:

quote:
Mind, hohohohohohooo...ja skrattar i hj�l mig ass�....har ru s�nt d�r vokabul�r? fett me mystisk? hihihihi.....va roligt.. doter h�r p� pratar likadant, han e d�sk�n � lyssna p�. man b�rjar skratta ass�...
men nej, ja e ingen m�rdare faktiskt.. ni kan vara lugna, men om ni vill vara p� den s�kra sidan? h�ll er innanf�r d�rren p� allhelgona!

Hmm om vi ska g� in p� hur jag pratar hehe...(kul v�ndning) Jag s�ger "fan ass� de e feeeett me najs" och verkligen INTE "fett me nice jag sv�r"... d� kanske du f�rst�r lite mer...inget ghetto snack h�r inte.
"Shit pomfritt" och "De e fan fett me inte najs ass�"
om jag tappar n�nting (detta �r det m�nga som b�rjar tycka �r jobbigt) s� s�ger jag alltid "Den l�gger jag d�r s� l�nge" eller om n�n annan tappar n�t "H�rru l�gg den d�r s� l�nge". nu har du fan f�tt en liten kurs i hur jag pratar och jag vet inte ens vad du heter,,,shit pommfritt f�r mig �r du fortfarande fett me m�rdare

Aprop� allheglona...skulle k�pa chips i centrum f�r ett par timmar sen...s� gled jag ner till turklivs h�ra. Asbilliga priser men tr�ngt som fan. S� gled jag in och runt hyllan kom 3 lagom spacklade punkare (tjejer). Och jag fick typ trycka upp mig mot v�ggen n�r dom kom f�rbi, blev n�stan spetsad d�r av n�gra dubbar... O sen bara slank det ur mig typ "ajfan va jobbigt, trodde det var haloween n�sta helg" o dom glodde lagom snett p� mig..den hade dom inte h�rt f�rut..haha....

Posted by dbl on Oct-29-2002 00:53:

quote:
Originally posted by mindshooter
Aprop� allheglona...skulle k�pa chips i centrum f�r ett par timmar sen...s� gled jag ner till turklivs h�ra. Asbilliga priser men tr�ngt som fan. S� gled jag in och runt hyllan kom 3 lagom spacklade punkare (tjejer). Och jag fick typ trycka upp mig mot v�ggen n�r dom kom f�rbi, blev n�stan spetsad d�r av n�gra dubbar... O sen bara slank det ur mig typ "ajfan va jobbigt, trodde det var haloween n�sta helg" o dom glodde lagom snett p� mig..den hade dom inte h�rt f�rut..haha....

LMAO

Posted by AC. on Oct-29-2002 00:55:

Smiling Frog

T�nkte bara skryta lite... Jag vet vem Glorie �r

Posted by Glorie on Oct-29-2002 01:05:

Talking

Mindshooter, ass� oj oj... fick l�sa din post TV� ggr... du verkar grymt sk�n ass�...

men gaaad "Shitpomfritt" e f�rlegat juu haha
men det d�r andra.. som du s�ger n�r du tappar n�t? weeeeeee ja vred mig av skratt ass�..... fan va roligt.. ska ja f�rs�ka anamma.. men d kan ja nog inte hehe

allhelgona-grejen... haha, skulle aldrig v�ga kl�cka ur mig n�t s�nt... men men....det var ju tur att d tog det p� r�tt s�tt

AC, aaa, f�r dig kunde ja fan inte va hemlig.. men ja vet att du tycker om mig �nd��. eller huuuur?

Posted by Vizay on Oct-29-2002 03:04:

quote:
om jag tappar n�nting (detta �r det m�nga som b�rjar tycka �r jobbigt) s� s�ger jag alltid "Den l�gger jag d�r s� l�nge" eller om n�n annan tappar n�t "H�rru l�gg den d�r s� l�nge".

ok den va riktigt klockren faktiskt

k�nner att jag undermedvetet kommer b�rja s�ga s� nu ocks� bara f�r det =>

� glorie...varf�r s� hemlig med vem du e osv? verkar ju n�stan som du e jagad av n�tt/n�n

Posted by Glorie on Oct-29-2002 10:08:

Cool

Vizay.....hmm....d�r slog du n�stan i spiken r�tt...men ja e nog inte jagad av n�t, tror ja inte. neeeh snarare har ja ett haunted past...eller heltenkelt ett stormigt f�rflutet.

ja brukar typ s�ga:

Sl�pp D (men d e ox� gammalt ja veeet)

g�rna me lite norrl�ndsk brytning s� det blir:

Schlll�pppp d�h!

det e ett underbart universaluttryck...man kan s�ga det till vadsomhelst allts�...vad �n din kompis s�ger, kan man svara me sl��pp d.. det kan ibland uppfattas som sl�pp dig! men mmm...d funkar ju det med eller n�t?!

� sen har ja b�rjat s�ga shit/soft/nice ox� ....hmmm

Posted by robstar on Oct-29-2002 10:29:

Va �r de d�r *pekar*

- De �r hemliga saker , d�r ska vi inte ti..kika
Vi l�ter de vara s� l�nge.

Posted by mindshooter on Oct-29-2002 11:11:

quote:
Mindshooter, ass� oj oj... fick l�sa din post TV� ggr... du verkar grymt sk�n ass�...

men gaaad "Shitpomfritt" e f�rlegat juu haha
men det d�r andra.. som du s�ger n�r du tappar n�t? weeeeeee ja vred mig av skratt ass�..... fan va roligt.. ska ja f�rs�ka anamma.. men d kan ja nog inte hehe

allhelgona-grejen... haha, skulle aldrig v�ga kl�cka ur mig n�t s�nt... men men....det var ju tur att d tog det p� r�tt s�tt

AC, aaa, f�r dig kunde ja fan inte va hemlig.. men ja vet att du tycker om mig �nd��. eller huuuur?

hehe "shitpomfritt" �r fett me inne! Jag kan inte minnas var jag f�tt det d�r med att tappa saker ifr�n...haha..kan inte sluta s�ga det...en grej till ocks� som jag s�ger hela tiden.
Om det t.ex �r mycket folk p� tunnelbanan s� s�ger jag till min polare

-Fan va jobbigt det skulle vara om det var s� tr�ngt p� tunnelbanan s� att vi knappt fick plats
-Ah tur att det inte �r det, svarar han
-Mm det skulle va fett jobbbigt.

Fungerar alltid....

Glorie jag har en k�nsla av att du �r en k�ndis eller n�t...och du tror att n�r vi f�r veta det s� vill vi ha din autograf eller n�t...hehe...your secret is safe with us

Posted by reveal on Oct-29-2002 11:31:

quote:
om jag tappar n�nting (detta �r det m�nga som b�rjar tycka �r jobbigt) s� s�ger jag alltid "Den l�gger jag d�r s� l�nge" eller om n�n annan tappar n�t "H�rru l�gg den d�r s� l�nge".

hehe, s� s�ger jag ocks�, n�stan iaf
"l�gger den d�r s� l�nge" respektive "l�gg den d�r s� l�nge"

andra uttryck:

sjukt inaktuellt/aktuellt
jag l�gger mig p� att [g�ra n�nting]
l�tt! / l�tt inte!

exempel:
"det �r l�tt djuriskt gjutet att l�gga sig p� armin i december"
eller f�r samma betydelse kan jag �ven s�ga
"det �r �ven inte helt inaktuellt att l�gga sig p� armin i december"

(det v�rsta �r kanske att jag verkligen s�ger s� h�r r�tt ofta )

Posted by mindshooter on Oct-29-2002 11:47:

andra saker jag s�ger

"Kan juh du fethaja"
"Kan juh du fetgl�mma"
"Fan va �ckligt bra den h�r l�ten e"

Djuriskt gjutet haha...vilket utryck

Posted by Vizay on Oct-29-2002 12:18:

ass� de e s� mycke s�nna grejjer man s�ger men jag kan inte riktigt dra mig till minnes exakt vad jag s�ger, de slinker ur en av ren vana typ

jag har iofs en d�lig vana....jag s�ger lol ute i verkliga livet, en skada jag f�tt av att sitta och spendera f�r mycket tid p� irc men jag f�rs�ker v�nja mig av med det

Posted by Glorie on Oct-29-2002 13:31:

Talking

quote:
Originally posted by reveal
hehe, s� s�ger jag ocks�, n�stan iaf
"l�gger den d�r s� l�nge" respektive "l�gg den d�r s� l�nge"

andra uttryck:

sjukt inaktuellt/aktuellt
jag l�gger mig p� att [g�ra n�nting]
l�tt! / l�tt inte!

exempel:
"det �r l�tt djuriskt gjutet att l�gga sig p� armin i december"
eller f�r samma betydelse kan jag �ven s�ga
"det �r �ven inte helt inaktuellt att l�gga sig p� armin i december"

neeeheeeeej!!!!! Men hur kan man s�ga "Jag l�gger mig p� att g�ra n�got?" allt annat kan ja k�pa ass�... det g�r an, f�r ja har vant mig lite vid reveals spr�k, men "att l�gga sig p� n�t" de funkar verkligen inte!!

l�tt djuriskt?? haha, neeeeh du
� l�tt inte...? L�TT enbart funkar men inte l�tt inte

Mindshooter, kan juh du fethaja? hahahahhahaha
det blir mer r�tt om du s�ger
kan du ju fethaja..! d� kan ja k�pa det

Posted by reveal on Oct-29-2002 13:39:

quote:
Men hur kan man s�ga "Jag l�gger mig p� att g�ra n�got?"

lite exempel d�

"l�gger mig nog p� en cc" betyder "jag ska k�pa en coca cola"
"ska vi l�gga oss p� en taxi?" betyder "ska vi �ka taxi?"
"hade l�tt lagt mig p� en ny tv om jag hade haft pengar" betyder "jag hade k�pt en ny tv om jag hade haft pengar"

"att l�gga sig p�" anv�nds mao p� m�nga olika s�tt, alla lika bra

nu ska jag l�gga mig p� lite mat, h�rs

Posted by Glorie on Oct-29-2002 13:42:

Talking

reveal oj oj oj... va ja skulle vilja l�ra k�nna dig b�ttre � f� h�ra hur du pratar ass�... ja skulle v�l skratta ihj�l mig. Im shure!

pratar du VERKLIGEN s�d�r? folk kan ju inte f�rst� dig? Eller?
In real life ass�..? menar inte dina kompisar, menar typ gemene man!!!!

Posted by reveal on Oct-29-2002 14:38:

quote:
pratar du VERKLIGEN s�d�r? folk kan ju inte f�rst� dig? Eller?
In real life ass�..? menar inte dina kompisar, menar typ gemene man!!!!

�r ju mest med kompisar s�klart

moget att g� in i en aff�r, "goddag, jag skulle vilja l�gga mig p� ett par byxor"
men visst, det h�nder att jag "slinter"

Posted by mindshooter on Oct-29-2002 14:50:

Behold, my arse.

quote:
Originally posted by reveal
"goddag, jag skulle vilja l�gga mig p� ett par byxor"

hahaha�

jag h�rde en snubbe som jobbade i en kl�daff�r som sa till en annan anst�lld:

"Fan vilket blockmongo" d� skratta jag..trodde bara det var jag och mina polare som anv�nde det utrycket ibland...

Posted by robstar on Oct-29-2002 14:53:

quote:
hahaha�

jag h�rde en snubbe som jobbade i en kl�daff�r som sa till en annan anst�lld:

"Fan vilket blockmongo" d� skratta jag..trodde bara det var jag och mina polare som anv�nde det utrycket ibland...

Haha! va fult!

Ja brukar kalla folk olika namn , Sture , Lasse , Rejdar lr S�tLeif anv�nder ja r�tt flitigt.
Men favoriten e KonkelBerra. fulaste! haha

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »