TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- vilka andra forum surfar ni?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by morakickers ps tack f�r att mitt nick n�mndes i diskussionen om coola namn... fast det kanske inte var f�r att det var snyggast iofs hehe... hellre �k�nd �n ok�nd |

nu har ja varit i chillen me 
mysigt
kollar faktiskt bara svenska delen "aktivt" (*) h�r p� TA, men sen finns ju en del andra forum som jag "h�nger runt" p� 
och jag m�ste s�ga att det e helt klart b�st st�mmning h�r av alla forums, fast s� bes�ker jag ju de flesta inte f�r st�mmningens skull 
*) inte att jag e j�tte-aktiv heller men .. jag f�rs�ker iaf - framf�rallt att bidra med ngt mer eller mindre intelligent 
[vet inte hur bra det lyckas iofs]
Forumen jag surfar i ordning:
Svenska delen e lugnt b�st h�nger h�r mest.
Music f�r man alltid reda p� mycket e nog min main nyhetsk�lla innom trance...
Chill out �r ganska trevligt, lite v�l mkt knark snack bara... Plus att man m�ste vara ganska aktiv f�r att h�nge med d�r...
Political �r ox� ganska trevligt �ven fast det e lite v�l mycket USA/israel pr�gel p� det...
Humor �r ox� trevligt ibland n�r man vill hitta n�got roligt..
O s� lite turist surfning p� dom andra forumen n�r jag har tr�kigt och redan s�kt igenom alla forum p� gamla poster o s�... 
| Originally posted by Glorie Kan alla vara s����ta � kolla Unknown tracks-forumet Jag har skrivit ett topic d�r me...."AWESOME TUNE" WOOHOOO i topicnamnet.... ![]() tack |
Jag �r endast aktiv i Sverige just nu. L�ser en del i Unknown Track och Production.
| Originally posted by MiB enklare om du direktl�nka posten =) hitta fasen den inte hehe.. swe forumet och new releases �r v�l dom 2 man �r aktiv i =) |
den blev nog id:ad � d� d�per de ju om tr�darna?
Alla forum jag skriver i??
...... Neh, men svenska, chill, produktion, ID.... var nog allt..
hm, vad var det f�r mysko inl�gg jag skrev f�rut? 
hehe, men det �r v�ll svenska, chill, production och humour som jag surfar runt i mest
sen kolalr jag omkring i dem andra ibland n�r man har lite tr�kigt 
fr�n b�rjan s� va ja bara i funny stuff =)
sen s� reggade ja mig � skapade den (om man r�knar post/dag) hittills popul�raste tr�den i Chill (och resten av forumet f�r den delen =D, se min sig)
sen efter kanske 2-3 m�nader s� hittade ja svenska i europagr�ten...
and thats it! =)