TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Weg naar China... tot 17 december..
Pages (2): « 1 [2]
ejh, lekker skatje!
Sussex in China!!!!!
geef je meidje een lekkere grote slubberlik van mij. 
(ps, welk "chinees voor beginners" boekje heb je? issie goed? )
| quote: |
| Originally posted by New Wave (ps, welk "chinees voor beginners" boekje heb je? issie goed? ) |
| Originally posted by New Wave ejh, lekker skatje! Sussex in China!!!!! geef je meidje een lekkere grote slubberlik van mij. ![]() (ps, welk "chinees voor beginners" boekje heb je? issie goed? ) |
Meerdere ook goed? 

| Originally posted by Miss Proximus Hey have fun Snugs Geen gekke dingen doen he? En hopen dat jouw internet sneller is dan dat van mij!! |
Hoelang zit jij daar nog dan? Mogen we onszelf verblijden met jou aanwezigheid op Innercity? Zou leuk zijn!| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta j00, al mag ik je soms niet, veel fun daar |
Lieverdjuhhhhhh!!! kep je net gemist op irc,benk nog op tijd?
Bon Voyage iig,gimme je phone ff pv kan ik af en toe nog ff berichie sturen
| Originally posted by Donna Lieverdjuhhhhhh!!! kep je net gemist op irc,benk nog op tijd? ![]() Bon Voyage iig,gimme je phone ff pv kan ik af en toe nog ff berichie sturen |
Cosmic Guy groet u. Goede tijd gewenst, het lijkt me een heel avontuur.
CU
Hey, doe meteen Ayumi hamasaki de groeten! ghehe 
have fun 
Veel plezier in het verre, verre oosten 
Heel veel plezier daaro en neem wat loempia's voor me mee 
Veel plezier en vlieg veilig. Als je reisverslag net zo goed wordt als je partyverslagen zie ik er nu al naar uit. Fijne vakantie.
Otte
Geniet ervan zou ik zeggen !!
Tjap tjoy !
| Originally posted by !_PeTrUs_! 0906-911 Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar... jajaja, lekker bellen met elkaar! 0906-911 Uhum, veel plezier Brammetje |
| Originally posted by !_PeTrUs_! 0906-911 Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar... jajaja, lekker bellen met elkaar! 0906-911 Uhum, veel plezier Brammetje |

)