TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grootste getal op aarde: doe mee!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! OK, ik heb een request ingediend voor een sub-forum met niet gerelateerde muziek zaken. Zo blijft de Main page schoon en kan je in dat andere forum alle onzin (tot op bepaalde hoogte) plaatsen die je maar wilt. |
goed werk trouwens Mr. Marcello! ![]()
vind het ook jammer dat veel mensen alleen maar in die onzin-threads posten en de interessante threads over lijken te slaan..

| Originally posted by AlFerox goed werk trouwens Mr. Marcello! vind het ook jammer dat veel mensen alleen maar in die onzin-threads posten en de interessante threads over lijken te slaan.. |
)
| Originally posted by John je bent niet verplicht om alles te lezen (dat zijn alleen de mods ) |
Re: Het grootste getal op aarde: doe mee!!
| Originally posted by mr.marcello Deze: JA 3-Woorden-Verhaal: JA Ik ga op vakantie en neem mee: JA Met vriendelijke groet. |
| Originally posted by Cosmic Guy Enne, je moet van hele goede huize komen om de succesvolste thread te durven sluiten denk ik...... |
denk niet dat Awamper een extra forum voor ons neerplant... dan willen de Engelsen dat ook en de USA-TA's ook weer dan heeft hij op den duur 300 sections
Na een periode van 17 uru slaap eindelijk op het forum aangekomen...ging plotseling mijn mond wagewijd open staan.
Ik had het idee dat het forum weer ietsje meer serieus werd.
Maarnee....
Straks komt er iemand met een dwaze hoofd en begint " Het langste wellus niettus discussie spel"
Dan mag iedereen welles of nietes neerzetten...komop....
Lijkt er op te lijken dat we ons hier alleen maar vervelen.
cijfertjes neerzetten...komophey!!!!
Lekker informatief en discussie opbouwend.....
Verzin effe wat leuks ofzo :S
(sorry dat ik zo laat reageer
)
| Originally posted by mr.marcello Misschien is het juist de clou dat er geen reet aan is! |
| Originally posted by New Wave Na een periode van 17 uru slaap eindelijk op het forum aangekomen...ging plotseling mijn mond wagewijd open staan. Ik had het idee dat het forum weer ietsje meer serieus werd. Maarnee.... Straks komt er iemand met een dwaze hoofd en begint " Het langste wellus niettus discussie spel" Dan mag iedereen welles of nietes neerzetten...komop.... Lijkt er op te lijken dat we ons hier alleen maar vervelen. cijfertjes neerzetten...komophey!!!! Lekker informatief en discussie opbouwend..... Verzin effe wat leuks ofzo :S (sorry dat ik zo laat reageer ) |
en het 3 woorden verhaal
zijn, dat deze thread is gestart. Nu pas wakker???? Ik al vanaf 7 uur 's ochtends
Goed idee voor een nieuwe thread:
Hoe laat was jij wakker vanochtend?

| Originally posted by AlFerox dat doe ik ook niet.. dat is juist het probleem.. er is zo weinig interessants hier om te lezen lately. |

Ik denk dat het een beetje onzinnig is om speciaal hiervoor een nieuw forum aan te maken hoor.
Als je over muziek wil praten moet je maar naar het Music Discussion forum gaan.. Het Holland forum is IMO bedoelt voor alle onzin in het Nederlands (zowel muziek discussies als onzin).
Deze thread gaat idd nergens over, maar als er alleen maar on-topic reply's op zouden komen had deze nooit lang bestaan..
Beetje onzin moet kunnen toch, als het niet gewaardeerd zou worden verdwijnt de thread vanzelf naar de tweede pagina (om over een jaar weer opgedigged te worden door een of ander Sjineesje dat zich verveeld
)
| Originally posted by Optimus nee nerd, het is JUIST omdat er van die apethreads als "Wat neem ik mee op vakantie en het 3 woorden verhaal zijn, dat deze thread is gestart. Nu pas wakker???? Ik al vanaf 7 uur 's ochtends |

| Originally posted by New Wave Ik heb nog vaag gedroomd ook: Ik ging werken en we reden in een auto. Collega die ik niet kende ofzo moest dus de auto uit...en dus moest ik zelf rijden...was nog een meisje mee ofzo. Dus wij die auto uit en me collega loopt gewoon weg. Was de auto weg en staat daar zo'n looptaxi....moest ik 53 km lopen naar Den haag...meidje achterop.....en toen werdt ik wakker :S |

| Originally posted by John zoals ik al zei..je bent niet verplicht om alles te lezen..je bent niet eens verplicht om te komen hier. |

| volgens mij moet er gewoon eens in de zoveel tijd een lekkere zeik periode komen dat et hier niet leuk en interessant meer is..zal wel de tijd van et jaar zijn ofzo |
| Originally posted by mr.marcello Verder wel lekker geslapen dus? ![]() Met vriendelijke groet. |
nee, de "Hoeveel uur heb je vannacht geslapen" thread wordt dat dan he.
op die manier kan je er tenminste elke dag in blijven posten!
| Originally posted by mr.marcello Verder wel lekker geslapen dus? ![]() |

) in mijn loop-wagen taxi
| Originally posted by John begin dan zelf een interessante thread. een beter forum begint bij jezelf ![]() volgens mij moet er gewoon eens in de zoveel tijd een lekkere zeik periode komen dat et hier niet leuk en interessant meer is..zal wel de tijd van et jaar zijn ofzo ![]() zoals ik al zei..je bent niet verplicht om alles te lezen..je bent niet eens verplicht om te komen hier. der zijn nog genoeg andere forums op et internet. als je der hier nix aan vind ga je ergens anders heen toch? waarom maakt iedereen zich zo druk over 2 of 3 'onzin' threads? ![]() ![]() |
Dus laat ik het maken van threads over aan jullie, en hou ik me het recht voor om daarover te zeiken. 
| Ik denk dat het een beetje onzinnig is om speciaal hiervoor een nieuw forum aan te maken hoor.Als je over muziek wil praten moet je maar naar het Music Discussion forum gaan.. Het Holland forum is IMO bedoelt voor alle onzin in het Nederlands (zowel muziek discussies als onzin). |
| Wil alleen de boodschap meegeven: mens erger je niet, dan word je leven een stuk aangenamer, en heb je vast wat jaartjes langer te leven |
| Originally posted by DjSuez maar wat is er nou leuk aan Het Langste Cijfer? Ik vind het persoonlijk dus zeker wel een verschil in nivo tussen deze twee draadjes. |

| Originally posted by Optimus Ehm, volgens mij snappen sommigen het iet echt... Dezethread was bedoeld als sarcastische antwoord op die 2 threads. Omdat mr marcello het dikke onzinthreads vind heeft hij ook maar zo'n thread gestart om te laten zien dat t apethreads zijn... en ik ben t volldig met hem eens ![]() |
| Originally posted by Optimus Ehm, volgens mij snappen sommigen het iet echt... Dezethread was bedoeld als sarcastische antwoord op die 2 threads. Omdat mr marcello het dikke onzinthreads vind heeft hij ook maar zo'n thread gestart om te laten zien dat t apethreads zijn... en ik ben t volldig met hem eens ![]() |
heb ik geloof ik wel last van)
| Originally posted by Eye-Riz Wil alleen de boodschap meegeven: mens erger je niet, dan word je leven een stuk aangenamer, en heb je vast wat jaartjes langer te leven. |
ben et er volledig mee eens
| ]Originally posted by AlFerox maak je niet druk, ik heb dat zo eens per maand |