TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zoek je favoriete kontje
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ik wil Kontjes.net best wel linken op http://www.loveparade.tk 
ps: ik ga m'n harige ass niet posten als je dat soms denkt 
ha droog dit. sorry guys. k heb het mooiste kontje voor mezelf gereserveerd
k weet het. tis niet eerlijk.
nou dan maar een "kontjes van zusjes draad" hiero. word toch gelijk weer gesloten door de niet kontjes-liefhebbers-moderators.
sorry guys. no offence.
[EDIT]
| quote: |
| Ik wil Kontjes.net best wel linken op http://www.loveparade.tk ps: ik ga m'n harige ass niet posten als je dat soms denkt |
2 !_PeTrUs_! > die kont die ken ik
dat is de kont van willy maarja wie herkent die niet 
| Originally posted by arjoderoon k weet het. tis niet eerlijk. nou dan maar een "kontjes van zusjes draad" hiero. |
haha ja dat zou inderdaad een goed idee zijn geweest.
je moet altijd maar zo denken: zou ik iemand anders hier mee van dienst kunnen zijn? zoja, dan moet je het zeker doen 
Volgens mij vinden jullie de site maar al te leuk
Volgens mij vinden jullie de site maar al te leuk. Alleen zit er elke keer een vriendin mee te kijken die het afkeurt.
Dus kom er maar voor uit. Tis gewoon een leuke site om op rond te kijken.
Bedankt
Coen

Re: Volgens mij vinden jullie de site maar al te leuk
| Originally posted by Kontjes.net Volgens mij vinden jullie de site maar al te leuk. |
sorry..kon et niet laten em te posten hehe
edit: plaatje doet nie echt bij mij.. http://pittance.nodalpoint.net/doc/bonnasses/23.jpe dan maar zow
| Originally posted by John sorry..kon et niet laten em te posten hehe edit: plaatje doet nie echt bij mij.. http://pittance.nodalpoint.net/doc/bonnasses/23.jpe dan maar zow |
Heh heh
Dank je John, ik heb de Bonnasses page weer gevonden. Deze stond eerst toch op een andere server?
Nu kan ik um weer bij de links op mun site zetten.
Wat staan daar toch alle jezus veel lekkere wijven op, hmmmmm
Ook enkele mooie kontjes 
hier wordt ik gewoon stil van.................
Originally posted by total woot hier wordt ik gewoon stil van................. |

DAMN,
dat ik als student nederlands die fout durf te maken...
ik schaam me diep...
| Originally posted by total woot DAMN, dat ik als student nederlands die fout durf te maken... ik schaam me diep... |
| Originally posted by total woot DAMN, dat ik als student nederlands die fout durf te maken... ik schaam me diep... |

| Originally posted by raoel Heh heh Dank je John, ik heb de Bonnasses page weer gevonden. Deze stond eerst toch op een andere server? Nu kan ik um weer bij de links op mun site zetten. Wat staan daar toch alle jezus veel lekkere wijven op, hmmmmm Ook enkele mooie kontjes |
ook een aantal minder leuke, maar et kan niet altijd feest zijn.
(en jappio ook zo te zien hehe
)
| Originally posted by Jappiohahaha ik dacht het,, jij zei het... Moet je nagaan wat een paar billen al niet kunnen doen met het concentratievermogen van een (toekomstige) neerlandicus |

| Originally posted by Arstmak Voor deze keer vergeef ik je.... PS: ben je echt student Nederlands? Dan mag je wel heeeel diep gaan schamen inderdaad..... |
| Originally posted by total woot DAMN, dat ik als student nederlands die fout durf te maken... |
| Originally posted by total woot hahaha jij dacht het..... en deed het pijn? ![]() ![]() ![]() |
hoe lang moet je nog?
[ZUCHT MODE]
ik kom er net achter dat ik maandag ook een tentamen heb (ip. dinsdag)....
[/ZUCHT MODE]
| Originally posted by total woot hoe lang moet je nog? [ZUCHT MODE] ik kom er net achter dat ik maandag ook een tentamen heb (ip. dinsdag).... [/ZUCHT MODE] |
| Originally posted by Jappio nog 1,5 week *zucht ook diep* |
| Originally posted by Three 'O Three 't Lijkt wel of je net heb gehoord dat je nog 1,5 week te leven hebt... Je hebt het wel zwaar he aiaiai |
nog 3 weken...
* gaat met zijn benen op buro liggen... *
owww fuck! moet morgen drie verslagen inleveren...