TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS - Nov 30th 2002
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
we hebben het zo geregeld dat alle vrijwilligers dit keer zelf ook kunnen feesten! 
ik vraag me trouwens af waarom Nexus nu niet sticky is en de vorige keer wel (WAAR IS SNUGGLE! KOM TERUG UIT CHINAAA!!!)
Wij zorgen wel dattie bovenaan blijft hoor... 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz we hebben het zo geregeld dat alle vrijwilligers dit keer zelf ook kunnen feesten! ![]() |
mwa, je mag van mij wel op de bar dansen hoor, maar of dat van die barmannen mag, hihihi 
enne, tis gewoon 30 november, ik heb de verkeerde flyer meegestuurd!
Ik heb ook wel intresse!!
Ik ga ook wel ff een mailtje sturen om bij de mailinglist te komen!! Heb me erg goed vermaakt afgelopen zaterdag met de TA's en heb een hoop positieve reacties over de vorige Nexus gehoord..
ik heb de uitnodiging afgelopen zaterdag thuis gekregen 
Ik heb de hele dag vrij haha dus dat kan niet meer verkeerd gaan 
| Originally posted by Flipper01 Ik heb ook wel intresse!! Ik ga ook wel ff een mailtje sturen om bij de mailinglist te komen!! Heb me erg goed vermaakt afgelopen zaterdag met de TA's en heb een hoop positieve reacties over de vorige Nexus gehoord.. |
Was vorige keer zooo rielekst feestje.. Heb er nu al weer zin in!
| Originally posted by basd Zeker weten, gewoon gaan Was vorige keer zooo rielekst feestje.. Heb er nu al weer zin in! |
op aanraden van iris heb ik toch eff aangemeld bij de mailinglijst, hopelijk krijg ik uitnodiging..
dan ben ik uiteraard bij! 
whehe, ik d8, laat ik me ook maar es inschrijven,
krijg ik meeltje terug van iris;
de uitnodiging wordt al naar Flipper gestuurd! groeten, Iris |
k hoef niks meer zelf te doen 

Ghehe, ik idd al aangegeven dat ik Odyne en Mr.Marcello mee wilde nemen 
| Originally posted by Flipper01 .... en heb een hoop positieve reacties over de vorige Nexus gehoord.. |
in februari? toen was die crash van TA waardoor jouw 100.000 lofwoorden over Nexus zijn verdwenen, weet je nog? 
Ik heb mijn uitnodiging nog niet ontvangen 
kreeg email terug en ik kwam derzelf achter dat ik niet echt duidelijk was geweest wie ik was.. maar ja, snel een email terug geschreven! 
heb de uitnodiging thuisliggen!
alleen nu ff zoeken war ik m ook alweer had neergelegd
haha, krijg net weer een uitnodging binnen, heb er nu 2 omdat ik eerst mailde omdat ik dacht dat ze mijn adres niet hadden nu heb ik er 1 op naam van Sjinees (de eerste) staan en een op naam van Super Sjinees (mijn volledige naam) staan Oeps!

| Originally posted by Optimus haha, krijg net weer een uitnodging binnen, heb er nu 2 omdat ik eerst mailde omdat ik dacht dat ze mijn adres niet hadden nu heb ik er 1 op naam van Sjinees (de eerste) staan en een op naam van Super Sjinees (mijn volledige naam) staan Oeps! ![]() |
| Originally posted by magrec FRAUDEUR!!!!!!!!! maarre wie komen er nu allemaal? magrec optimus theseus? new wave? kolkiewolkie? |
Ik heb nog geen uitnodiging binnen maar ik kom zeker 
ik heb de kamer van mijn zusje in utrecht al geregeld dus ik hoef niet direct s'ochtends weer helemaal terug 
magrec
optimus
theseus?
new wave?
kolkiewolkie?
Flipper01
odyne
mr.marcello
franzelare
timeporte?
| Originally posted by magrec Flipper01 odyne mr.marcello |
WWHOOEEEHOEEEE, hij is binnen 
ik heb ook een uitnodiging!!
.. van iemand uit mijn klas gehad 
zijn zus ofzo gaat trouwen met iemand die het feest organiseert, dus kwam die ineens met een paar van die uitnodigingen op school! was wel toevallig! en een andere jongen uit mn klas was er de vorige keer geweest en die vond het heel erg cool zei die.
dus als ik kan, kom ik!!
ik zeg het nu even wat voorzichtiger.. voordat ik weer zeg dat ik z�ker kom en uiteindelijk toch niet blijk te kunnen 
| Originally posted by AlFerox ik heb ook een uitnodiging!! .. van iemand uit mijn klas gehad ![]() zijn zus ofzo gaat trouwen met iemand die het feest organiseert, dus kwam die ineens met een paar van die uitnodigingen op school! was wel toevallig! en een andere jongen uit mn klas was er de vorige keer geweest en die vond het heel erg cool zei die. dus als ik kan, kom ik!! ik zeg het nu even wat voorzichtiger.. voordat ik weer zeg dat ik z�ker kom en uiteindelijk toch niet blijk te kunnen |
| Volgende keer ga ik zeker mee volgende keer!Anders mogen jullie me allemaal slaan! |