TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מידע מסווג !!!!! לא קשור לטראנס !!!!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Hell_Copter on Nov-04-2002 13:53:

quote:
Originally posted by Sniper
חבל לך על הזמן ואללה נהנתי היה קטעים שהיה מוזיקה קצת מסריחה כמו בהתחלה
אבל נהנתי מכל דקה עם המוזיקה גם שהיה רוק ואני לא כ"כ אוהב אתזה
אבל זה היה ממש כיףףףף פנאנייייי


שאתה שיכור זה לא מפריע לך במיוחד
אבל בוא לא נסטה מהנושא...


Posted by luckystrike on May-02-2003 01:08:

אאאאאאההההההההההההההההה !!!!!!

דוגלי לכוללללם !!!


ידעתי , ניבאתי , חזיתי , תוכחתי !!!!
יש איחוד ! כבוד !!!
איזה ט'רד ישן יא אללה !

קצת טעיתי בתאריך אבל מילא !
העיקר איחוווד !!!
משינה משינה משינה !!!!!!!
אאאהההההההההה


והם מתאחדים לגמרי לא רק לסיבוב הופעות !
מישהוא שמע את השיר החדש שלהם ברדיו ?
שמים אותו מדי פעם - אמרו לי הוא רגוע כזה סטייל מובי !


קיצר 6 הופעות בקיסריה בתור התחלה וכנראה בספטמבר או אוקטובר דיסק
חדש !!! משינה רולז !!!


Posted by DjChook on May-02-2003 07:36:

גם אני קראתי את הכתבה בידיעות, פשוט לא יצא לי להגיב על זה
(שכחתי כנראה)

ובתכלס, אמרו שהם מתאחדים בשביל הכסף,שזה לא משהו

אבל חפיף, העיקר ללכת להופעה שלהם

אני זוכר בכיתה ט (לפני 3-4 שנים) בטיול בצופים של כל הצופים בארץ
(מסע לערבה אם מישהו מכיר)
בחנוכה,

אז היה לנו עצרת שבא הופיע יובל בנאי אני חושב
(הדוד ממשינה ?)
בשירי משינה


פאק זה היה חתיכת הופעה, ועוד אז לא ממש הכרתי את כל השירים

הפעם יהיה קרחנה


Posted by nimrod levi on May-02-2003 08:29:

אני ראיתי את יובל בנאי ושלומי ברכה אתמול ביום הסטודנט
לא הכרתי את השירים כמעט אבל היה נחמד...
והרבה ממש התלהבו שם


Posted by luckystrike on May-02-2003 10:53:

quote:
Originally posted by DjChook


ובתכלס, אמרו שהם מתאחדים בשביל הכסף,שזה לא משהו



ממהה ?!?!?!?

בדיוק הפוך !!! לא קראת נכון !

הסיבה היחידה שהם לא מתאחדים זה בגלל הכסף ...

הם התפרקו לבד לפני 8 וחצי שנים ולפי מה שאומרים
הם חוזרים בגלל שכל אחד מיצה את היכולת שלו לבד ועכשיו
בייחוד שיש מצב כזה רע גם במוזיקה הישראלית וגם בכלל
הם החליטו להתאחד ...


ממממשינננננננהה !!!

חוץ מזה לדעתי אף להקה לא מילאה את המקום שהשאירה משינה ...
אולי קצת ברי סחרוף אבל חוץ ממנו נאדה ...


Posted by oDrori on May-02-2003 10:56:

אמנם לא כוורת, אבל יש מצב שאני אבוא... יש עוד כמה גורמים שצריכים להקבע... בעיקר גורמת קובעת אחת


Posted by -CosmicFire- on May-02-2003 11:38:

לא אוהב אותם ממש


Posted by luckystrike on May-02-2003 11:43:

quote:
Originally posted by oDrori
אמנם לא כוורת, אבל יש מצב שאני אבוא... יש עוד כמה גורמים שצריכים להקבע... בעיקר גורמת קובעת אחת


שו?


Posted by luckystrike on Jul-22-2003 16:16:

קיצר מי הולך להופעה ?

אני הולך ב2 ל8 ...
יש מצב מישהוא מגיע ?


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.