TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מידע מסווג !!!!! לא קשור לטראנס !!!!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Sniper חבל לך על הזמן ואללה נהנתי היה קטעים שהיה מוזיקה קצת מסריחה כמו בהתחלה אבל נהנתי מכל דקה עם המוזיקה גם שהיה רוק ואני לא כ"כ אוהב אתזה אבל זה היה ממש כיףףףף פנאנייייי |
אאאאאאההההההההההההההההה !!!!!!
דוגלי לכוללללם !!!
ידעתי , ניבאתי , חזיתי , תוכחתי !!!!
יש איחוד ! כבוד !!!
איזה ט'רד ישן יא אללה !
קצת טעיתי בתאריך אבל מילא !
העיקר איחוווד !!!
משינה משינה משינה !!!!!!!
אאאהההההההההה
והם מתאחדים לגמרי לא רק לסיבוב הופעות !
מישהוא שמע את השיר החדש שלהם ברדיו ?
שמים אותו מדי פעם - אמרו לי הוא רגוע כזה סטייל מובי !
קיצר 6 הופעות בקיסריה בתור התחלה וכנראה בספטמבר או אוקטובר דיסק
חדש !!! משינה רולז !!!
גם אני קראתי את הכתבה בידיעות, פשוט לא יצא לי להגיב על זה
(שכחתי כנראה)
ובתכלס, אמרו שהם מתאחדים בשביל הכסף,שזה לא משהו
אבל חפיף, העיקר ללכת להופעה שלהם
אני זוכר בכיתה ט (לפני 3-4 שנים) בטיול בצופים של כל הצופים בארץ
(מסע לערבה אם מישהו מכיר)
בחנוכה,
אז היה לנו עצרת שבא הופיע יובל בנאי אני חושב
(הדוד ממשינה ?)
בשירי משינה
פאק זה היה חתיכת הופעה, ועוד אז לא ממש הכרתי את כל השירים 
הפעם יהיה קרחנה
אני ראיתי את יובל בנאי ושלומי ברכה אתמול ביום הסטודנט
לא הכרתי את השירים כמעט אבל היה נחמד...
והרבה ממש התלהבו שם
| quote: |
| Originally posted by DjChook ובתכלס, אמרו שהם מתאחדים בשביל הכסף,שזה לא משהו |
אמנם לא כוורת, אבל יש מצב שאני אבוא... יש עוד כמה גורמים שצריכים להקבע... בעיקר גורמת קובעת אחת

לא אוהב אותם ממש
| quote: |
| Originally posted by oDrori אמנם לא כוורת, אבל יש מצב שאני אבוא... יש עוד כמה גורמים שצריכים להקבע... בעיקר גורמת קובעת אחת |
קיצר מי הולך להופעה ?
אני הולך ב2 ל8 ...
יש מצב מישהוא מגיע ?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.