TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dagboek van 2 utrechtse studenten!!haha
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by magrec Het dagboek is volgens hun gestolen....en daarna ingescand en op inet gezet. |
| Originally posted by magrec Het dagboek is volgens hun gestolen....en daarna ingescand en op inet gezet. |
Volgens mij heeft die aanklacht ook weinig nut...
Staat nergens dat je het niet mag vermenigvuldigen en dat het niet gebroadcast mag worden.
En schending van prive-recht blabla is ook onzin.....
Dan moet je het ook wel prive houden en niet met elkaar in een boekje communiceren.....
ach k snap ook niet waarom ze aanklacht indienen. tis puur voor de vorm. ze hebben toch al gezichtsverlies geleden. dat herstellen ze echt niet meer door een aanklacht. en die jongens zullen zich nu wel 10x bedenken voordat ze met 1 van die hoeren gaan liggen palen.
| Originally posted by arjoderoon ach k snap ook niet waarom ze aanklacht indienen. tis puur voor de vorm. ze hebben toch al gezichtsverlies geleden. dat herstellen ze echt niet meer door een aanklacht. en die jongens zullen zich nu wel 10x bedenken voordat ze met 1 van die hoeren gaan liggen palen. |
k zal ze ff uitnodigen om de club te joinen...
Ik las dat die gasten ook aardig werden lastiggevallen op hun 06.... Best sneu. Vooral voor die gasten die een lage waardering kregen voor hun bedprestaties 
Ik vond ut nie eens leuk om te lezen... begrijp de commotie nie helemaal... Er worden zo vaak dagboeken gestolen ensow... Ok, niet op deze schaal verspreid, maar toch... Vond er gewoon weinig aan...
| Originally posted by eieregooie Ik vond ut nie eens leuk om te lezen... begrijp de commotie nie helemaal... Er worden zo vaak dagboeken gestolen ensow... Ok, niet op deze schaal verspreid, maar toch... Vond er gewoon weinig aan... |

ja erg he... die kerel schamen zich nu dood dat iedereen weet dat zij met die lelijke draken naar bed zijn geweest... ieww. k zou er dood nog niet op willen liggen...
| Originally posted by arjoderoon ja erg he... die kerel schamen zich nu dood dat iedereen weet dat zij met die lelijke draken naar bed zijn geweest... ieww. k zou er dood nog niet op willen liggen... |
| Originally posted by Jappio Volgens mij ben jij uberhaupt al blij als er iemand op je komt liggen |
Hee die link doet het helemaal niet volgens mij....
Waar kan ik dat dagboek nou vinden? Ik wil ook wel eens ff lachen.
| Originally posted by Jappio Volgens mij ben jij uberhaupt al blij als er iemand op je komt liggen |
| Originally posted by mansie Hee die link doet het helemaal niet volgens mij.... Waar kan ik dat dagboek nou vinden? Ik wil ook wel eens ff lachen. |
http://sprite.student.utwente.nl/~s...ter/dagboek.gif
Die zet ik effe erbij 
| Originally posted by Teknikol http://sprite.student.utwente.nl/~s...ter/dagboek.gif |
| Originally posted by jploveparade http://nistrim.net/~peter/dagboek/ |
Jah ... hep 't ook maar ff zitte leze ...
Idd behoorlijke sletjes ...
Heel dat boekje is eigelijk vrij dom ... ook met die signale, en dat punte geven op 't einde ... te erg gewoon ...
Maar, ik snap 't nog nie helemaal ... schrijve ze 't nou aan elkaar ofzo ??? 
| Originally posted by New Wave Hey aarsprikker....koest....ruzie zoeken doe je maar in het stadion.... |
wat een heisa om niets...gewoon 2 arrogante corpssletten die zichzelf helemaal geweldig vinden, zoals al die ballen...om maar even met hun eigen taaltje te spreken: 'vo veur de twee kerels die dit erop hebben geplaatst, maar wat een heuren zijn die ceurpssletten...