TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Portier Matrix doodgeschoten
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by moogwai Ik weet natuurlijk ook niet wat er aan de hand is geweest... |
het is eigenlijk niet te bevatten!
Een jaartje of twee geleden was er hier bij Speakers ook een schietpartij... Vent mocht niet meer naar binnen omdat het te laat was. Gun gehaald en heeft er een paar keer op los geknald.
Echt achterlijk... omdat je niet meer naar binnen mag... (was al een uurtje 5 geloof ik) Ik kan er niet bij... Gelukkig geen gewonden (voor zover ik weet)
Diep diep triest.
Uitgerekend de Matrixx, ben altijd erg te spreken geweest over de security daar. Die lui zorgen ervoor dat wij met z'n allen veilig kunnen stappen... krijgen ze zelf een kogel als dank. Geniaal, werkelijk! Kan d'r met m'n kop niet bij dat iemand zo iets doet.
Ik hoop niet dat een of ander stemmengeil Nijmeegs gemeenteraadslid nu stomme dingen gaat doen. De Matrixx is wat mij betreft een van de weinige fatsoenlijke tenten hier in de omgeving.
Veel sterkte voor de familie en vrienden van die portier(s).
[QUOTE]Originally posted by M_Peror
Ik hoop niet dat een of ander stemmengeil Nijmeegs gemeenteraadslid nu stomme dingen gaat doen. De Matrixx is wat mij betreft een van de weinige fatsoenlijke tenten hier in de omgeving.
Wat ik op het nieuws hoorde, zal de gemeente geen stappen ondernemen omdat de Matrixx een goede naam heeft en dit de eerste keer (hopelijk laatste) is dat er zoiets plaats vindt.
| BRON: RTLNIEUWS.NL Dader schietpartij Nijmegen is nog voortvluchtig De dader van de dodelijke schietpartij van zondagochtend in discotheek The Matrixx in Nijmegen is nog voortvluchtig. Betrokkenheid Dat heeft de Nijmeegse politie bekendgemaakt. De politie hield zondag wel twee personen aan wegens mogelijke betrokkenheid bij het incident. Bij de schietpartij kwam een portier om het leven, een tweede raakte gewond. Vermoeden De politie heeft aan de hand van getuigenissen en beelden van bewakingscamera's inmiddels een vermoeden wie de dader is. Volgens een politiewoordvoerster is hij echter nog niet opgepakt. Veel meer wil de politie niet over de zaak kwijt. Ook over de exacte toedracht wil de politie ook niet veel zeggen. Volgens de eigenaar van de discotheek en de werkgever van beide portiers, was de dader eerder die nacht buiten de deur gezet na een opstootje. Vervolgens vuurde de man rond sluitingstijd de fatale schoten af voor de ingang van de discotheek. |
tuig van debovenste plank.............
| Originally posted by eieregooie Een jaartje of twee geleden was er hier bij Speakers ook een schietpartij... Vent mocht niet meer naar binnen omdat het te laat was. Gun gehaald en heeft er een paar keer op los geknald. Echt achterlijk... omdat je niet meer naar binnen mag... (was al een uurtje 5 geloof ik) Ik kan er niet bij... Gelukkig geen gewonden (voor zover ik weet) |
| Originally posted by AlFerox er is toch ook iemand een keer met zn auto naar binnen gereden omdat die geweigerd werd? raar volkje hoor! ps. wanneer draait Red Dragon in Delft !?!? |
Mafketels allemaal...
ha die met die auto en dat schietincident herinner ik me ook ja! Ze hebben bij dat latste toch die grote zware houten deuren snel dichtgegooid waardoor er alleen wat gaten in de deuren zaten?
| Originally posted by Optimus ha die met die auto en dat schietincident herinner ik me ook ja! Ze hebben bij dat latste toch die grote zware houten deuren snel dichtgegooid waardoor er alleen wat gaten in de deuren zaten? |
Dit is echt weer een triest geval inderdaad. Ik zou ook zeggen zwaar straffen die idioten, maar ik vraag me af of het dit soort gevallen voorkomt. Die lui denken (op zo'n moment) totaal anders dan wij doen, dus denken waarschijnlijk ook niet aan de gevolgen.
| Originally posted by Rinus BTW Er zit nu echt een ballen tent ipv scanners niet normaal. |
Zet deze gast, samen met dit guest uit venlo, maar lekker uit een vliegtuig boven de atlantische oceaan! Ik denk niet dat we ze zullen missen...
Echt diep triest!
Ik vind gewoon dat er wat makkelijkere oplossingen moeten komen voor zulk soort gasten!
Ja je snapt ook niet hoe die gasten weer aan zo'n geweer komen.
Daar zouden ze eens iets aan moeten doen.
Maar ja, hoe zou je dat willen doen...
Maar het blijft triest natuurlijk.
| Originally posted by New Wave tuig van debovenste plank............. |
De schutter (een antilliaan trouwens) schijnt lid te zijn van een beruchte bende uit Utrecht (zal nu wel ondergeduiken zitten). Hij had die nacht al voor flink wat problemen gezorgd in de Matrixx, en dus eruit gegooid, maar ja om dan zo "revanche" nemen 
Ik was er toevallig die zaterdag?
Ik werd zaterdag overdag uit bed gebeld op met 2 vrienden en 3 vreindinnen te gaan stappen buiten de stad!!! Zij wisten niet waar en ik zij dus ik wil wel een keer checken in the matrixx dus wij ernaar toe!!! Ik ben zelf buitenlands als enige in de groep, maar wat ik wil zeggen is dat ik me de eerste secondeee daaro thuis voelde. Super relaxte portiers en personeel. Betaalde met vijftig euro eentree en liep weg zonder wisselgeld te pakken(was vrij aangeschoten had een fles bacardi de wagen ingesmokkeld hoefde toch niet te rijden
) Opeens stond het meisje achter de kassa bij me bij de jassen je bent je wisselgeld vergeten. Vet of niet dan!!!! Ikke haar vijf euro fooi gegeven en ik had meteen jofel gevoel!!! Helaas of gelukkig kregen een vriend en vriendin ruzie ( je weet wel hij die effe een babbel met een vrouwtje maakt en die vriendin die spontaan heel de tent de aandacht geeft) Voordat ik het wist hadden we een groep jongens die dachten dat ze effe de vrouwtjes in konden pikken. TRIEST man en wat denk je wat wij gedaan hebben, gewoon weggelopen en vertrokken daaro, achteraf gezien misschien toch niet zo dom.
Mijn standpunt is voor zulk gespuis moet men de doodstraf invoeren of het zelfde laten ondergaan als het slchtoffer!!!! Gewoon voor die deur zetten en knallen met die hap... wie wil??? Ik denk genoeg mensen die het zat zijn. Voor de portier R.I.P.
Gisteren / vannacht weer in de Matrixx geweest... Cor Fijneman en Jochen gezien die errug goed bezig waren. Heb in tijden niet zo'n goeie nacht stappen gehad als gisteren, was zwaar vet! Maar mede ook door de sfeer binnen...
Want ik hield er toch een beetje een dubbel gevoel aan over. Als je overal de kaarsjes ziet en de bloemenzee voor de deur. Aan de ene kant voel je je helemaal geweldig en tegelijkertijd behoorlijk rot.
Het was niet erg druk maar er hing echt een stemming van: we laten ons er niet onder krijgen met z'n allen. Super relaxt en heel positief. Geen aggressievo's binnen, of ze hielden zich allemaal koest. Volgens mij heeft de security een hele rustige avond gehad, ik heb nergens iemand problemen zien maken. Zo als een avondje uit *eigenlijk* zou moeten zijn. Zwaar bescheten dat er zo iets triests voor nodig is om iedereen zich dat te laten realiseren.
Want mede door die sfeer was vannacht een van de beste van het jaar in mijn party-top-tien (als ik die zou hebben
). Wat is de wereld toch 
Meer TA's geweest? Hoe hebben jullie de sfeer ervaren?
| Originally posted by M_Peror Meer TA's geweest? Hoe hebben jullie de sfeer ervaren? |
| Originally posted by eieregooie Denk dat ze allemaal op Capital of ILT waren |
was wel gein.. ik was met rv aan het lullen, komt magrec opeens met telefoon tegen rv's kop.. het is sander kleinenberg, dus rv luisteren, nix..
wacht maar, hij pakt zijn telefoon : cor fijneman (belt).. hee cor kom je vandaag ook naar capital, wat? ooww je staat in de matrixx.. keej mazzel!