TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Posted by [SigneT] on Nov-05-2002 14:57:

lijkt me erg leuk om zo n contest tehouden , goed idee van jou siesta (Y)

en mantisnl ieder zn styl toch

Posted by New Wave on Nov-05-2002 16:13:

Wat weinig techno dj's

Ennuh elke dance-style mag lijkt me.

Posted by Little Theseus on Nov-05-2002 18:15:

quote:
Originally posted by New Wave
Wat weinig techno dj's

doe ook mee dan!

Posted by Ding Chavez on Nov-06-2002 08:19:

Als we er zo'n beetje uit zijn wie mee willen doen (ik moet alleen nog even aansluiting op me pc testen, maar dat zit wel goed denk ik) is het misschien tijd voor een datum? Lijkt me niet makkelijk om een datum te vinden waarop iedereen kan, of we moeten er eentje wat verder weg kiezen zodat iedereeen die vrij kan houden. Suggesties?

GreetZ, DC

Posted by New Wave on Nov-06-2002 10:25:

quote:
Originally posted by Little Theseus
doe ook mee dan!

Neeman, ik verneuk het toch :-)

Wanneer is het dan?
Wanthuh, mijn tafels zijn een beetje gaar....na een 30 seconde helemaal perfect gematched gaat hij op een een of andere manier 1/2 maat der naast zitten....echt kut.....
Eind van november ga ik 1200 aanschaffen...GELUKKIG

laturr

Posted by mantisnl on Nov-06-2002 19:50:

quote:
Neeman, ik verneuk het toch :-)

Wanneer is het dan?
Wanthuh, mijn tafels zijn een beetje gaar....na een 30 seconde helemaal perfect gematched gaat hij op een een of andere manier 1/2 maat der naast zitten....echt kut.....
Eind van november ga ik 1200 aanschaffen...GELUKKIG

laturr

quote:
omnitronics are ok

I have those for almost 2 years now.

lol

Posted by miki0 on Nov-07-2002 00:57:

quote:
Originally posted by mantisnl
lol

Idd LOL

Maar zet mij dan dus ook maar onder voorbehoud want mijn verbinding gaat online streamen ook zeker niet trekken.

Ik ben overigens wel voor online mixen want dat is veel echter

Posted by New Wave on Nov-07-2002 15:16:

quote:
Originally posted by mantisnl
lol

Damn, als je het bij elkaar zet dan staat het best gaar

Maar effe om me te verdedigen:
Het zijn goeie draaitafels om het te leren.
Maarja, na 2 jaar zijn de snaartjes wel wat losser gaan zitten, dat is het probleem.
Dit zijn echt de beste BD decks alleen moet het snaartje effe vervangen worden, thats it....
Motorisch zijn ze echt goed, ook met het wisselen van snelheid zijn ze snel.
Veel snaar aangedreven hebben 5 seconde nodig om op snelheid te komen.
Deze 1 seconden.
Ik ga dus niet voor people pixen als ik weet dat die plaat na een paar tellen al weer gaat shaken.

snappie.

Als het over 3 maanden pas is dan ken je mij der bij zetten.
Wie gaat het regelen?

Posted by Siesta on Nov-11-2002 12:20:

Oke. We hebben nu een aantal deelnemers zegmaar.

Gaan we online mixen doen of een mix uppen?

ik zeg, online mixen.

Maar 't probleem is dan denk ik, dat niet iedereen kan luisteren. Hetzij om dat mensen geen tijd hebben enzo. Dus als mensen niet alle djs hebben gehoord hoe kunnen ze dan stemmen

ik stel dus voor dat er een "vaste" jury komt die alle djs hoort en beoordeeld. Vrijwillegers voor de jury?

Groetjes

Posted by Siesta on Nov-11-2002 12:20:

Oke. We hebben nu een aantal deelnemers zegmaar.

Gaan we online mixen doen of een mix uppen?

ik zeg, online mixen.

Maar 't probleem is dan denk ik, dat niet iedereen kan luisteren. Hetzij om dat mensen geen tijd hebben enzo. Dus als mensen niet alle djs hebben gehoord hoe kunnen ze dan stemmen

ik stel dus voor dat er een "vaste" jury komt die alle djs hoort en beoordeeld. Vrijwillegers voor de jury?

Groetjes

Posted by mantisnl on Nov-11-2002 15:56:

ik zeg uppe..

dit simpelweg omdat ik hier onder geen plaats heb om mn ttz aan te sluiten op de pc.. en moet ik dus de pc naar boven dragen.. waar weer geen verbinding ligt

Posted by DJ Bazz on Nov-11-2002 21:01:

doe maar uppen, dat is denk ik toch wel het gemakkelijkst

Posted by eieregooie on Nov-12-2002 00:01:

Mja, uppen he... anders kan ik nie mee doen...

Posted by DJ Bazz on Nov-18-2002 20:41:

gaan we met z'n vieren die wedstrijd houden of doen jullie ook nog mee? kom eens met die reacties zeg!!

Posted by New Wave on Nov-19-2002 14:25:

UHm, ja, we worden ongeduldig....wordt hier nog aan gewerkt of niet?

Posted by basd on Nov-19-2002 15:14:

Doe maar uppen (kan ik mijn blunders tenminste overdoen )..

Zou ook wel online kunnen maar aangezien de meesten daar moeite mee hebben..

Posted by Siesta on Nov-19-2002 18:55:

ja, we doen dus mixen uploaden?

met algemene jury of vaste jury?

Posted by basd on Nov-19-2002 19:17:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ja, we doen dus mixen uploaden?

met algemene jury of vaste jury?

Vaste lijkt me beter (van te voren aangeven dat je ze allemaal wil luisteren), proberen ook mensen met verschillende muziekvoorkeuren beetje bij mekaar te krijgen. Is misschien niet makkelijk maar goed..

Posted by Siesta on Nov-19-2002 20:41:

okay, wie wil in de jury?

ik d8 aan een jury van 10 mensen ofzo. zijn genoeg mensen die dat kunnen doen @ hier. Die 10 mensen moeten dus wel ALLE mixen luisteren en goed beoordelen, niet op basis van style.
maar gewoon op basis van kwaliteit en mixtechniek

Ik stel voor om een niet te grote mix te doen. omdat het anders moeilijk word voor de jury om ze allemaal goed te horen en te downloade.

40 min? 128kb/s?

post u reacties.

Posted by basd on Nov-19-2002 21:38:

quote:

ik d8 aan een jury van 10 mensen ofzo. zijn genoeg mensen die dat kunnen doen @ hier. Die 10 mensen moeten dus wel ALLE mixen luisteren en goed beoordelen, niet op basis van style.

Ik stel voor om een niet te grote mix te doen. omdat het anders moeilijk word voor de jury om ze allemaal goed te horen en te downloade.

40 min? 128kb/s?

post u reacties.

Ik denk dat geluidskwaliteit hier niet zo heel veel uitmaakt, dus 128 kbps lijkt me ruim voldoende.. 40 min lijkt me wel de max, anders zou downloaden voor sommigen wel eens een probleem kunnen zijn...

Posted by aphex on Nov-19-2002 23:55:

Mocht iemand een mix willen opnemen en in de buurt van Groningen wonen (of ov hebben) mag je natuurlijk altijd bij mij langs komen.

Posted by Ding Chavez on Nov-20-2002 10:09:

Gezien de beperkingen die iedereen opgaf lijkt me dit wel ok, moeten er alleen 10 vrijwilligers zich opgeven die alle mixen willen d/l en luisteren. Wie voelt zich geroepen??

GreetZ, DC

Posted by DJ Bazz on Nov-20-2002 10:26:

quote:
Originally posted by aphex
Mocht iemand een mix willen opnemen en in de buurt van Groningen wonen (of ov hebben) mag je natuurlijk altijd bij mij langs komen.

zeg maar wanneer!

Posted by Spinnin Jack on Nov-20-2002 19:18:

quote:

40 min? 128kb/s?

post u reacties.

40 minuten, ik denk dat er alleen maar mensen in de jury gaan die geen download limiet hebben en sneller kunnen downloaden dan 32kb/sec. Anders ga je denk niet beginnen aan het downloaden van alle mixen. Dus een 60-75 minuten is dan ook zeker te doen.

Mogen deelnemers ook in de jury?

Posted by basd on Nov-20-2002 21:59:

quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Mogen deelnemers ook in de jury?

Wat mij betreft liever niet, maar eerst maar eens kijken of er andere mensen willen

Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »