TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
lijkt me erg leuk om zo n contest tehouden , goed idee van jou siesta (Y)
en mantisnl ieder zn styl toch 
Wat weinig techno dj's 
Ennuh elke dance-style mag lijkt me.
| quote: |
| Originally posted by New Wave Wat weinig techno dj's ![]() |
Als we er zo'n beetje uit zijn wie mee willen doen (ik moet alleen nog even aansluiting op me pc testen, maar dat zit wel goed denk ik) is het misschien tijd voor een datum? Lijkt me niet makkelijk om een datum te vinden waarop iedereen kan, of we moeten er eentje wat verder weg kiezen zodat iedereeen die vrij kan houden. Suggesties?
GreetZ, DC
| Originally posted by Little Theseus doe ook mee dan! |
| Originally posted by New Wave Neeman, ik verneuk het toch :-) Wanneer is het dan? Wanthuh, mijn tafels zijn een beetje gaar....na een 30 seconde helemaal perfect gematched gaat hij op een een of andere manier 1/2 maat der naast zitten....echt kut..... Eind van november ga ik 1200 aanschaffen...GELUKKIG laturr |
| Originally posted by New Wave omnitronics are ok I have those for almost 2 years now. |
| Originally posted by mantisnl lol |
| Originally posted by mantisnl lol |

Oke. We hebben nu een aantal deelnemers zegmaar.
Gaan we online mixen doen of een mix uppen?
ik zeg, online mixen.
Maar 't probleem is dan denk ik, dat niet iedereen kan luisteren. Hetzij om dat mensen geen tijd hebben enzo. Dus als mensen niet alle djs hebben gehoord hoe kunnen ze dan stemmen
ik stel dus voor dat er een "vaste" jury komt die alle djs hoort en beoordeeld. Vrijwillegers voor de jury?
Groetjes
Oke. We hebben nu een aantal deelnemers zegmaar.
Gaan we online mixen doen of een mix uppen?
ik zeg, online mixen.
Maar 't probleem is dan denk ik, dat niet iedereen kan luisteren. Hetzij om dat mensen geen tijd hebben enzo. Dus als mensen niet alle djs hebben gehoord hoe kunnen ze dan stemmen
ik stel dus voor dat er een "vaste" jury komt die alle djs hoort en beoordeeld. Vrijwillegers voor de jury?
Groetjes
ik zeg uppe..
dit simpelweg omdat ik hier onder geen plaats heb om mn ttz aan te sluiten op de pc.. en moet ik dus de pc naar boven dragen.. waar weer geen verbinding ligt
doe maar uppen, dat is denk ik toch wel het gemakkelijkst
Mja, uppen he... anders kan ik nie mee doen...
gaan we met z'n vieren die wedstrijd houden of doen jullie ook nog mee? kom eens met die reacties zeg!!
UHm, ja, we worden ongeduldig....wordt hier nog aan gewerkt of niet?
Doe maar uppen (kan ik mijn blunders tenminste overdoen
)..
Zou ook wel online kunnen maar aangezien de meesten daar moeite mee hebben..
ja, we doen dus mixen uploaden?
met algemene jury of vaste jury?
| Originally posted by DJ_Siesta ja, we doen dus mixen uploaden? met algemene jury of vaste jury? |
okay, wie wil in de jury?
ik d8 aan een jury van 10 mensen ofzo. zijn genoeg mensen die dat kunnen doen @ hier. Die 10 mensen moeten dus wel ALLE mixen luisteren en goed beoordelen, niet op basis van style.
maar gewoon op basis van kwaliteit en mixtechniek
Ik stel voor om een niet te grote mix te doen. omdat het anders moeilijk word voor de jury om ze allemaal goed te horen en te downloade.
40 min? 128kb/s?
post u reacties.
| Originally posted by DJ_Siesta okay, wie wil in de jury? ik d8 aan een jury van 10 mensen ofzo. zijn genoeg mensen die dat kunnen doen @ hier. Die 10 mensen moeten dus wel ALLE mixen luisteren en goed beoordelen, niet op basis van style. maar gewoon op basis van kwaliteit en mixtechniek Ik stel voor om een niet te grote mix te doen. omdat het anders moeilijk word voor de jury om ze allemaal goed te horen en te downloade. 40 min? 128kb/s? post u reacties. |
Mocht iemand een mix willen opnemen en in de buurt van Groningen wonen (of ov hebben) mag je natuurlijk altijd bij mij langs komen.
Gezien de beperkingen die iedereen opgaf lijkt me dit wel ok, moeten er alleen 10 vrijwilligers zich opgeven die alle mixen willen d/l en luisteren. Wie voelt zich geroepen?? 
GreetZ, DC
| Originally posted by aphex Mocht iemand een mix willen opnemen en in de buurt van Groningen wonen (of ov hebben) mag je natuurlijk altijd bij mij langs komen. |
| Originally posted by DJ_Siesta okay, wie wil in de jury? ik d8 aan een jury van 10 mensen ofzo. zijn genoeg mensen die dat kunnen doen @ hier. Die 10 mensen moeten dus wel ALLE mixen luisteren en goed beoordelen, niet op basis van style. maar gewoon op basis van kwaliteit en mixtechniek Ik stel voor om een niet te grote mix te doen. omdat het anders moeilijk word voor de jury om ze allemaal goed te horen en te downloade. 40 min? 128kb/s? post u reacties. |
| Originally posted by Spinnin Jack Mogen deelnemers ook in de jury? |