TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- dutch TA logo like the UKTA's have?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by TimeportE on Nov-04-2002 09:26:



straks eff afmaken! misschien gooi ik em wel in mij sig!


Posted by arjoderoon on Nov-04-2002 11:35:

ha het hoeft ook niet. ik vroeg het mij eigenlijk alleen maar af of dr zoiets was. voor de rest maakt het niet uit. en volgens mij is het holland forum het best bezocht van alle local forums?

maar k vind die met dat kaartje wel leuk trouwens


Posted by TimeportE on Nov-04-2002 11:43:

mmm.. heb em in mijn sig verwerkt!

mmm een naam voor mijn coole leeuw,.. komt u maar, ...


Posted by arjoderoon on Nov-04-2002 11:45:

ha cool! nou euhm doe eens creatief? verzin een leuke naam.


Posted by Rinus on Nov-04-2002 11:52:

Jean


Posted by New Wave on Nov-04-2002 11:59:

mensen mensen mensen..............


Posted by jp on Nov-04-2002 12:10:

Stampertje is lief. Zou ik niet wegdoen!


Posted by dj_highforce on Nov-04-2002 15:20:

het is ook btje vaag om hem allemaal als avatar te gebruiken, aan je avatar kun je iemand juist snel herkennen, maar je zou hem wel in je sig kunne zetten toch...


Posted by arjoderoon on Nov-04-2002 15:50:

zeker. heb jij hem nog transparant en in layers? dan voeg ik hem zow toe


Posted by New Wave on Nov-04-2002 16:01:

!!!!!

quote:
Originally posted by jploveparade
Stampertje is lief. Zou ik niet wegdoen!


Stampertje rulled iedereen, niemand stampt zo hard op techno dan Stampertje


Posted by dj_highforce on Nov-04-2002 16:04:

Ik heb hem zelf in Flash 5.0 gemaakt, maar heb hem ff opgeslagen als adobe illustrator formaat, gezien je daar waarschijnlijk beter mee kunt werken.

Moet je maar kijken of het wat is:

http://cursus4free.multimania.com/ta/taholland.ai


Posted by TranceFool on Nov-04-2002 17:24:

Ik hou lekker mn eigen avatar


Posted by Joost008 on Nov-04-2002 19:26:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik hou lekker mn eigen avatar


maaruh wie is da dan??eigenlijk


Posted by TranceFool on Nov-04-2002 19:29:

quote:
Originally posted by Joost008
maaruh wie is da dan??eigenlijk

ik hoop dat de naam die eronder staat je wel wat zegt???!!!....anders moet je je echt heel erg diep gaan schamen


Posted by Joost008 on Nov-04-2002 20:12:

quote:
Originally posted by TranceFool
ik hoop dat de naam die eronder staat je wel wat zegt???!!!....anders moet je je echt heel erg diep gaan schamen

erboven
[//shame mode on]
uhh is da nie die van airwave...toch of hek het nu mis
[//shame mode off]


Posted by TranceFool on Nov-04-2002 20:21:

quote:
Originally posted by Joost008
erboven
[//shame mode on]
uhh is da nie die van airwave...toch of hek het nu mis
[//shame mode off]

jep en nog wat meer

Airwave
Blue Velvet
Body-Shock (w. DJ Ghost)
Capetown (w. Frederico Santini)
Cloud 69 (w. L. Laffer)
Cosmic Junkie
E.N.E.R.G.Y. (w. Jurgen Leyers)
Extended Mirror (w. Frank Struyf)
Extreme Trax (w. Dirk Dierickx, Philippe van Mullem & Yves DeRuyter)
Fire & Ice (w. Jurgen Leyers)
Forcefield
Freebase (w. Jurgen Leyers, Pascal Quatretemps & Dirk Dierickx)
Fun-Tastic (w. Dirk Dierickx & Jericho)
The Green Martian (w. Georges Petkidis)
Groove Syndicate
Indoctrinate
Jaccot
The Lounge
L-Vee
Magnetix
Meridian
Montera
North Pole
Nova
Oddworld
Planisphere
PLG
Rebel Grooves (w. Yves de Ruyter)
Sensoria X
Ultravibe (w. Dirk Dierickx)
Velvet Girl
V-One (occasionally with Marnix B.)
V-Three
V-Two
Zolex (w. Frank Struyf)

Edit: ohja...Lolo, das zn nieuwe


Posted by Joost008 on Nov-04-2002 20:31:

quote:
Originally posted by TranceFool
jep en nog wat meer

Airwave
Blue Velvet
Body-Shock (w. DJ Ghost)
Capetown (w. Frederico Santini)
Cloud 69 (w. L. Laffer)
Cosmic Junkie
E.N.E.R.G.Y. (w. Jurgen Leyers)
Extended Mirror (w. Frank Struyf)
Extreme Trax (w. Dirk Dierickx, Philippe van Mullem & Yves DeRuyter)
Fire & Ice (w. Jurgen Leyers)
Forcefield
Freebase (w. Jurgen Leyers, Pascal Quatretemps & Dirk Dierickx)
Fun-Tastic (w. Dirk Dierickx & Jericho)
The Green Martian (w. Georges Petkidis)
Groove Syndicate
Indoctrinate
Jaccot
The Lounge
L-Vee
Magnetix
Meridian
Montera
North Pole
Nova
Oddworld
Planisphere
PLG
Rebel Grooves (w. Yves de Ruyter)
Sensoria X
Ultravibe (w. Dirk Dierickx)
Velvet Girl
V-One (occasionally with Marnix B.)
V-Three
V-Two
Zolex (w. Frank Struyf)

Edit: ohja...Lolo, das zn nieuwe


Ah kijk zo leer ik ook nog wat he op zo'n maandagavond in me tentamenweek


Posted by eXos on Nov-04-2002 21:48:

Maar je mag je nog wel ff gaan schamen joost


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.