TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- dutch TA logo like the UKTA's have?
Pages (2): « 1 [2]
straks eff afmaken!
misschien gooi ik em wel in mij sig!
ha het hoeft ook niet. ik vroeg het mij eigenlijk alleen maar af of dr zoiets was. voor de rest maakt het niet uit. en volgens mij is het holland forum het best bezocht van alle local forums?
maar k vind die met dat kaartje wel leuk trouwens 
mmm.. heb em in mijn sig verwerkt! 
mmm een naam voor mijn coole leeuw,.. komt u maar, ... 
ha cool! nou euhm doe eens creatief? verzin een leuke naam.
Jean

mensen mensen mensen..............
Stampertje is lief. Zou ik niet wegdoen!
het is ook btje vaag om hem allemaal als avatar te gebruiken, aan je avatar kun je iemand juist snel herkennen, maar je zou hem wel in je sig kunne zetten toch...
zeker. heb jij hem nog transparant en in layers? dan voeg ik hem zow toe
!!!!!
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Stampertje is lief. Zou ik niet wegdoen! |
Ik heb hem zelf in Flash 5.0 gemaakt, maar heb hem ff opgeslagen als adobe illustrator formaat, gezien je daar waarschijnlijk beter mee kunt werken.
Moet je maar kijken of het wat is:
http://cursus4free.multimania.com/ta/taholland.ai
Ik hou lekker mn eigen avatar 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik hou lekker mn eigen avatar |
| quote: |
| Originally posted by Joost008 maaruh wie is da dan??eigenlijk |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool ik hoop dat de naam die eronder staat je wel wat zegt???!!!....anders moet je je echt heel erg diep gaan schamen |
| quote: |
| Originally posted by Joost008 erboven [//shame mode on] uhh is da nie die van airwave...toch of hek het nu mis [//shame mode off] |

| quote: |
| Originally posted by TranceFool jep en nog wat meer ![]() Airwave Blue Velvet Body-Shock (w. DJ Ghost) Capetown (w. Frederico Santini) Cloud 69 (w. L. Laffer) Cosmic Junkie E.N.E.R.G.Y. (w. Jurgen Leyers) Extended Mirror (w. Frank Struyf) Extreme Trax (w. Dirk Dierickx, Philippe van Mullem & Yves DeRuyter) Fire & Ice (w. Jurgen Leyers) Forcefield Freebase (w. Jurgen Leyers, Pascal Quatretemps & Dirk Dierickx) Fun-Tastic (w. Dirk Dierickx & Jericho) The Green Martian (w. Georges Petkidis) Groove Syndicate Indoctrinate Jaccot The Lounge L-Vee Magnetix Meridian Montera North Pole Nova Oddworld Planisphere PLG Rebel Grooves (w. Yves de Ruyter) Sensoria X Ultravibe (w. Dirk Dierickx) Velvet Girl V-One (occasionally with Marnix B.) V-Three V-Two Zolex (w. Frank Struyf) Edit: ohja...Lolo, das zn nieuwe |
Maar je mag je nog wel ff gaan schamen joost 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.