TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- I. R. L
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Endre lydiga sm� pojkar ![]() ta med dem som hysterix sa, bra ide kan ni f� hj�lp av dem andra om det beh�vs |
skulle g�rna kommit den 12, men bor ju tyv�rr inte i sthlm.. gbg h�r.
skall visserligen upp till sthlm igen och g�ra lumpen d�r ist�llet f�r h�r i gbg, men har tyv�rr inte schema... skall upp i slutet av november b�rjan av december tror jag.. men vet inget �nnu..
och sen hittar jag inte i sthlm s� knappasst att jag skulle hitta dit.. skulle la velat runt f�r fullt i s� fall 
skall upp till sthlm 6,7,8 december m�jligtviss, men det spelar ju ingen st�rre roll 
| Originally posted by AC. Har du redan gl�mt bort mig MIndshooter =( jag har d� iafr haft n�jet att tr�ffa p�: Gaby Glorie Doter Amnezia Mindshooter |
kom och t�nka p� denna tr�den och nu n�r man tr�ffat n�gra s� f�r man la skriva det 
mindshooter
vizay
st�v�
Dj_Irish

har v�l ox� en del att adda:
Steve
Vizay
Endre
dbl
AC
Glorie
dioxys
DJ_Irish
den 29:e f�r man tr�ffa en heeeel del fler 
Jag har tr�ffat Gaby och Viktor ( Whiterussian ) ett flertal ggr.
Mega pudas �r ju inte s� aktiv, men vi har tr�ffats. Endre, tja...vi s�gs p� svaj. King of Clubs vi s�gs i stort sett dagligen polarn, innan du flydde landet.
He he he jag verkar vara den som har tr�ffat flest TAs *and I'm the winner*
| Originally posted by Gaby He he he jag verkar vara den som har tr�ffat flest TAs *and I'm the winner* |
Har tappar r�kningen p� hur m�nga g�nger jag tr�ffat Gaby, massor med g�nger, 
Lika kul varje g�ng!
Fredrik och Jens, aka, Lonne och KoC, har jag tr�ffat en massa g�nger ocks�, alltid med massa av deras skumma polare i sl�pt�g, 
Sen har jag v�l k�nt Singularity i en s� d�r, 11 �r, 
| Originally posted by Glorie hum....jag har tr�ffat gaby doter ac amnezia � dj activated s�klart ![]() afterhourpower...(NL) ![]() Terpsichore (NL) |

(new name)
| Originally posted by WhiteRussian Har tappar r�kningen p� hur m�nga g�nger jag tr�ffat Gaby, massor med g�nger, ![]() Lika kul varje g�ng! Fredrik och Jens, aka, Lonne och KoC, har jag tr�ffat en massa g�nger ocks�, alltid med massa av deras skumma polare i sl�pt�g, ![]() Sen har jag v�l k�nt Singularity i en s� d�r, 11 �r, |
Glorie
Steve
Mindshooter
Endre
Dioxys
dbl
Dj_Irish
tror inte de e n�n mer...kan va n�n jag gl�mt dock
Glorie (�ngeln som man tr�ffat ett par ggr nu
)
Mindshooter
Vizay
Steve
P4z! (tror inte han vet om det sj�lv tho') 
| Originally posted by Dioxys Glorie (�ngeln som man tr�ffat ett par ggr nu )Mindshooter Vizay Steve P4z! (tror inte han vet om det sj�lv tho') |

s����t du e.. men vi kan ta det n�r ja kommer till sthlm i april...p� genomresan d�r.. (om ja nu inte �ndrar resan)
jag hoppas det blir av iaf 
jag ska tigga lite pengar av pappsen ocks� s� vi kan shoppish litish kanskish? 
| Originally posted by Dioxys jag hoppas det blir av iaf ![]() jag ska tigga lite pengar av pappsen ocks� s� vi kan shoppish litish kanskish? |
nejj, stockholjm �j mycket b�ttje 
| Originally posted by Dioxys Glorie (�ngeln som man tr�ffat ett par ggr nu )Mindshooter Vizay Steve P4z! (tror inte han vet om det sj�lv tho') |
| Originally posted by Glorie Goldiluxe Scul (Wouter e s�kert TA med, eller hur Scul?) ![]() Mindshooter Steve Dioxys Vizay Wobert Gurgel Sipowitz ![]() Fairlayt P4z (new name) |
| Originally posted by ScuL Du gl�mde mig tidigare |
fick ju adda dig nu juh 
och fr�n Holl�ndska TA: Dr. Quipers (vi g�r ofta tillsammans) Total W00t Partyhardy. |
ja har inte heller r�d att shoppa n�t s� 
har inte vart d�r sen i aug ju
| Originally posted by Glorie nejjeee.. ja skrev den posten 22/11,. d� hade ja ju inte tr�ffat dig fick ju adda dig nu juh ![]() |
haha.. tittade inte p� datumet.| quote: |
Ey ere Wouter som e Dr. Quipers? |
p4z! : haha, jo
sa glorie det sen eller? 
| Originally posted by Dioxys p4z! : haha, jo sa glorie det sen eller? |
hehehe, oj oj oj 
H�h�, mig �r det iaf. ingen som har tr�ffat
*hemlig*
-Treo-