TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברה צריך עצה
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by Hell_Copter on Nov-05-2002 13:11:

quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
חבוב...תקשיב לי ותקשיב לי טוב!
אם היא באמת עושה לך את זה ואתה רוצה משהו איתה אז לך אליה ודבר איתה ישר ולעיניין
חבל שתמרח את זה סתם

אם היא עושה לך את זה אז תנסה אין לך מה להפסיד..


אשכרה אחי...
מה יש לך כבר להפסיד
מקסימום אם היא לא תרצה אפשר לחשוב... כולה יודניקית


Posted by Sniper on Nov-05-2002 15:17:

סעממק איזה באסה היום כל מקום שהייתי ראיתי אותה אם זה בקפטריה אם זה בחניה אם זה במחששה אם זה בשיכבה אבל הזין זה שהיא כל הזמן עם חברותת שיואוווו זה מעצבן ואני מה זה שונא תחברות שלהה בעע ד"א חברות שלה זה אלו שהיו בת יצחק, וכל שאר המסיבות שלא לגיל שלהם
אבל היא לא כזאת היא חמודה מתוקה כזאתי


Posted by itamarsan on Nov-05-2002 16:30:

Re: חברה צריך עצה

quote:
Originally posted by Sniper
טוב ככה זה הולך אני בכיתה יב עכשיו יש אצלנו אחת מכיתה י' שניראת מה זה חמודההההההה כזאת מתוקההההה חבל על הזמן

הבעיה שאין לי מושג איך לגשת אליה כאילו נגיד הייתי רואה אותה במסיבה פנאני
אבל כאילו זה בביצפרר וזה מה זה בעיה... לא יודע בקיצר
כי בד"כ אני ישר ניגש לעניין וזהו אבל הפעם אין לי מושג מה לעשות
SO
HELP!!!!!!!!!

טוב שמע אחי אני למדתי בדרך הקשה שדבר כזה לא הולך בהקיפין אז חבל לך על הזמן אתה חייב ללכת על כול הקופה או שפשוט אתה מוותר ועם אתה רוצה אותה אז לך עלייה אין לך ברירה אחרת אלא ללכת אליה ישיר ולדבר איתהה תתגבר על הפחד הזה


Posted by oDrori on Nov-05-2002 20:53:

ורי סימפל אחי.
במידה והיא קלאברית, והם כולם קלאבריות בתנאים מתאימים, סדר לה ולעוד כמה חברות (סתם כדי להסיר חשש) כניסה למסיבה של גדולים. הם יתנפלו על זה כמו כלום וכבר היא חצי חייבת לך. במסיבה מתישהו היא נפרדת מחברות וזה גם קצת פחות מביך אז תתחיל לרקוד איתה...


Posted by DjNumShum on Nov-07-2002 01:05:

נו דוד שלו יש התפתחויות בגזרה?


Posted by DjNumShum on Nov-07-2002 01:08:

וזה דווקא הזכיר לי קטע עכשיו
שהייתי בקיץ בקלאב מד היה כזה ערב שהיה לוח כל אחד הדביק על עצמו מדבקה עם מספר על הלוח היה כל המספרים
אם ראית מישהו שנדלקת עליו אז היית כותב לו פתק ושם לא על הלוח
אז ככה התחלנו לשלוח לכל אחת שנראית טוב שהיא הדבר הכי סקסי שראיתי בחיים שלי ולא הייתי רוצה לפספף את ההזדמנות והייתי רוצה להיות איתה
בנות שבחיים שלך לא דיברת איתן כתבת להן שנראה לך שאתה אוהב אותם וזה לא קרה לך אף פעם חחח וכל הסתומות אוכלות את זה

עכשיו למוסר ההשכל מכל הסיפור
אם אתה מתבייש לדבר איתה
שלח לה פתק או משהו
תבקש מחברה שלה להביא לה
כמה שזה נשמע פלצני
בנות מתות על זה זה מראה שאתה רומנטי ורגיש
חולותתתתתת על זה
2 פתקים והרגליים כבר פתוחות סמוך עליי


Posted by DjChook on Nov-07-2002 05:57:

מישהי פעם כתבה לי מכתב ארוך
חחח

אותי זה אישית משעשע
אבל לכתוב מכתבים רולז


Posted by Sniper on Nov-07-2002 07:38:

חחחחחחח יש לי ארגזז של נעליים מפוצץץץץץץץץץץץץץ מיכתבים חחח מכל המינים מכל הסוגים שאני רשמתי שרשמו לי (גם מביצפר) חחח

ונאמ שאמ אני חולה אני בבית ככה שאני לא רואה אותה או משו


Posted by NaOren on Nov-07-2002 13:19:

quote:
Originally posted by Sniper

ונאמ שאמ אני חולה אני בבית ככה שאני לא רואה אותה או משו


תרגיש טוב....


וואלה מכתב זה משו טוב...

אני אישית לא כותב משו... אבל אם אתה כותב יפה ויש לך את זה אז תרשום זה יכול להיות אחלה רעיון...


Posted by Sniper on Nov-07-2002 13:26:

שאני יראה אותה אני יקח אותה לצד וידבר איתההה
אני יגיד לה תשמעי חמודה
את מאוד מוצאת חן בעיני בלה בלה בלה


Posted by Hell_Copter on Nov-07-2002 13:37:

quote:
Originally posted by Sniper
ונאמ שאמ אני חולה אני בבית ככה שאני לא רואה אותה או משו


אתה חולה ואתה ער ב 9 חצי בבוקר?!
אתה גם חולה נפש לא רק חולה


Posted by Sniper on Nov-07-2002 13:46:

חחחחחחח פשוט הייתי אצל הרופא בשמונה ומשו ולא היה לי כוח לחזור לישון
אז אני כאן משוטט לי


Posted by Scorchio on Nov-07-2002 14:31:

טוב אלעד אם תגיד לה ככה תקבל זיבי לפרצוף
תגשש
יענו תסתכל עלייה בבית ספר
מידי פעם שלח ככה מבטים ואז יום אחד בוא אלייה ותגיד לה

"מה המצב אני אלעד"

ומשם יתגלגל העסק


Posted by Sniper on Nov-07-2002 14:43:

פנאנייי תאמת שמבטים יש כבר ימבה זמן:P
רק צריך לגשת אליהה


Posted by SiLvErSkY on Nov-07-2002 15:21:

מייבי אי קן הלפ היר...

אני מכיר תבנות מ-יוד...
את רובם לפחות.. אז אם תחושב שאני יכול לעזור דבר איתי

בהצלחה


Posted by Sniper on Nov-07-2002 15:57:

icq gal:]


Posted by nesher on Nov-07-2002 16:01:

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מכתבים זה מסוכן רצח
היא יכולה לצחוק עליך, אם היא סנובית כזאתי
לשמור את זה, ולהראות את זה בכל השכבה שלך, תעשה לך פאדיחות לא כדי
זה סיכון


Posted by Sniper on Nov-07-2002 16:11:

חבר שלי מכיר אותה:P
לא יודע אם גל אבל חבר אחר
בקיצר הוא אמר שהיא רוקדת גם סלסהה
איפה אריאל שילמד אותי!?@???? חחח
ממממ והוא אמר שמחר הוא יזרוק מילה או 2
פנאניינינינייי


Posted by DjNumShum on Nov-07-2002 18:23:

אם לא הייתי מתגייס עוד שבוע וחצי הייתי הולך לסלסה
חברס תלכו כולם לסלסה אתם לא מאמין איזה כוסיות זה מביא ועזבו ילדות בנות 13

אפשר להרים גם ככה בנות 25 כל הסטודנטיות בקטע

וזה גם כיף


Posted by coby on Nov-07-2002 18:39:

לך אליה תגיד לה

suck me beautiful

והיא שלך ..


Posted by AnthemFreak on Nov-07-2002 19:10:

quote:
Originally posted by coby
לך אליה תגיד לה

suck me beautiful

והיא שלך ..

חחחחחחחח


Posted by DjNumShum on Nov-07-2002 19:23:

אם הרעיונות שאנשים נותנים פה אני לא מתפלא שכולם פה בתולים



אחחחחחחחח זה היה מתחת לחגורה
לא יפה


Posted by m0sh on Nov-07-2002 19:25:

חחחחחחחח

זה מהסרט הזה עם הקמרון דיאז


Posted by Sniper on Nov-07-2002 20:12:

נאמ שאמ אל תדבר בבקשה בכלליות:P
יש דברים שלא מספרים


Posted by nimrod levi on Nov-07-2002 20:32:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחח

זה מהסרט הזה עם הקמרון דיאז


לא זה מאמריקן פאי


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.