TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברה צריך עצה
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Dj Black-Dragon חבוב...תקשיב לי ותקשיב לי טוב! אם היא באמת עושה לך את זה ואתה רוצה משהו איתה אז לך אליה ודבר איתה ישר ולעיניין חבל שתמרח את זה סתם אם היא עושה לך את זה אז תנסה אין לך מה להפסיד.. |
סעממק איזה באסה היום כל מקום שהייתי ראיתי אותה אם זה בקפטריה אם זה בחניה אם זה במחששה אם זה בשיכבה אבל הזין זה שהיא כל הזמן עם חברותת שיואוווו זה מעצבן ואני מה זה שונא תחברות שלהה בעע ד"א חברות שלה זה אלו שהיו בת יצחק, וכל שאר המסיבות שלא לגיל שלהם
אבל היא לא כזאת היא חמודה מתוקה כזאתי
Re: חברה צריך עצה
| quote: |
| Originally posted by Sniper טוב ככה זה הולך אני בכיתה יב עכשיו יש אצלנו אחת מכיתה י' שניראת מה זה חמודההההההה כזאת מתוקההההה חבל על הזמן הבעיה שאין לי מושג איך לגשת אליה כאילו נגיד הייתי רואה אותה במסיבה פנאני אבל כאילו זה בביצפרר וזה מה זה בעיה... לא יודע בקיצר כי בד"כ אני ישר ניגש לעניין וזהו אבל הפעם אין לי מושג מה לעשות SO HELP!!!!!!!!! |
ורי סימפל אחי.
במידה והיא קלאברית, והם כולם קלאבריות בתנאים מתאימים, סדר לה ולעוד כמה חברות (סתם כדי להסיר חשש) כניסה למסיבה של גדולים. הם יתנפלו על זה כמו כלום וכבר היא חצי חייבת לך. במסיבה מתישהו היא נפרדת מחברות וזה גם קצת פחות מביך אז תתחיל לרקוד איתה...
נו דוד שלו יש התפתחויות בגזרה?
וזה דווקא הזכיר לי קטע עכשיו
שהייתי בקיץ בקלאב מד היה כזה ערב שהיה לוח כל אחד הדביק על עצמו מדבקה עם מספר על הלוח היה כל המספרים
אם ראית מישהו שנדלקת עליו אז היית כותב לו פתק ושם לא על הלוח
אז ככה התחלנו לשלוח לכל אחת שנראית טוב שהיא הדבר הכי סקסי שראיתי בחיים שלי ולא הייתי רוצה לפספף את ההזדמנות והייתי רוצה להיות איתה
בנות שבחיים שלך לא דיברת איתן כתבת להן שנראה לך שאתה אוהב אותם וזה לא קרה לך אף פעם חחח וכל הסתומות אוכלות את זה
עכשיו למוסר ההשכל מכל הסיפור
אם אתה מתבייש לדבר איתה
שלח לה פתק או משהו
תבקש מחברה שלה להביא לה
כמה שזה נשמע פלצני
בנות מתות על זה זה מראה שאתה רומנטי ורגיש
חולותתתתתת על זה
2 פתקים והרגליים כבר פתוחות סמוך עליי
מישהי פעם כתבה לי מכתב ארוך
חחח
אותי זה אישית משעשע
אבל לכתוב מכתבים רולז
חחחחחחח יש לי ארגזז של נעליים מפוצץץץץץץץץץץץץץ מיכתבים חחח מכל המינים מכל הסוגים שאני רשמתי שרשמו לי (גם מביצפר) חחח
ונאמ שאמ אני חולה אני בבית ככה שאני לא רואה אותה או משו
| quote: |
| Originally posted by Sniper ונאמ שאמ אני חולה אני בבית ככה שאני לא רואה אותה או משו |
שאני יראה אותה אני יקח אותה לצד וידבר איתההה
אני יגיד לה תשמעי חמודה
את מאוד מוצאת חן בעיני בלה בלה בלה
| quote: |
| Originally posted by Sniper ונאמ שאמ אני חולה אני בבית ככה שאני לא רואה אותה או משו |
חחחחחחח פשוט הייתי אצל הרופא בשמונה ומשו ולא היה לי כוח לחזור לישון
אז אני כאן משוטט לי
טוב אלעד אם תגיד לה ככה תקבל זיבי לפרצוף
תגשש
יענו תסתכל עלייה בבית ספר
מידי פעם שלח ככה מבטים ואז יום אחד בוא אלייה ותגיד לה
"מה המצב אני אלעד"
ומשם יתגלגל העסק
פנאנייי תאמת שמבטים יש כבר ימבה זמן:P
רק צריך לגשת אליהה
מייבי אי קן הלפ היר...
אני מכיר תבנות מ-יוד...
את רובם לפחות.. אז אם תחושב שאני יכול לעזור דבר איתי 
בהצלחה
icq gal:]
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מכתבים זה מסוכן רצח
היא יכולה לצחוק עליך, אם היא סנובית כזאתי
לשמור את זה, ולהראות את זה בכל השכבה שלך, תעשה לך פאדיחות לא כדי
זה סיכון

חבר שלי מכיר אותה:P
לא יודע אם גל אבל חבר אחר
בקיצר הוא אמר שהיא רוקדת גם סלסהה
איפה אריאל שילמד אותי!?@???? חחח
ממממ והוא אמר שמחר הוא יזרוק מילה או 2
פנאניינינינייי

אם לא הייתי מתגייס עוד שבוע וחצי הייתי הולך לסלסה
חברס תלכו כולם לסלסה אתם לא מאמין איזה כוסיות זה מביא ועזבו ילדות בנות 13
אפשר להרים גם ככה בנות 25 כל הסטודנטיות בקטע
וזה גם כיף
לך אליה תגיד לה
suck me beautiful
והיא שלך ..
| quote: |
| Originally posted by coby לך אליה תגיד לה suck me beautiful והיא שלך .. |
אם הרעיונות שאנשים נותנים פה אני לא מתפלא שכולם פה בתולים

אחחחחחחחח זה היה מתחת לחגורה
לא יפה
חחחחחחחח
זה מהסרט הזה עם הקמרון דיאז
נאמ שאמ אל תדבר בבקשה בכלליות:P
יש דברים שלא מספרים
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חחחחחחחח זה מהסרט הזה עם הקמרון דיאז |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.