TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welke muziek soort vind je helemaal niks???
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by TranceFool on Apr-28-2001 14:20:

Klassiek zou ik nooit kiezen, want er zijn toch aardig wat trance-songs op klassieke muziek gebaseerd.

Posted by Jukx on Apr-28-2001 15:54:

Be Cool! Valt wel mee...

quote:
Originally posted by TranceFool
Klassiek zou ik nooit kiezen, want er zijn toch aardig wat trance-songs op klassieke muziek gebaseerd.

Ken er maar eentje: die Ferry Corsten remix van Barber's blablabla. En dat vind ik nou nogeneens zo geweldig...

Posted by moogwai on Apr-28-2001 16:20:

quote:
Originally posted by TranceFool

Klopt, en Benno de Goeij, Sven Maes & the Dawnseekers komen uit de klassieke scene

Posted by Jukx on Apr-28-2001 16:46:

Question

quote:
Originally posted by moogwai

Klopt, en Benno de Goeij, Sven Maes & the Dawnseekers komen uit de klassieke scene

???
Verklaar u nader....

Posted by Dwingo on Apr-28-2001 16:53:

Heel simpel: rock zuigt.

2STEP (vorm van SpeedGarage) trapt kont Akira.

-=WVG=- : Er zijn discussies over klassiek op dit forum geweest, en in hoge mate werd klassiek gerelateerd aan trance. Ik hou zelf ook totaal niet van klassiek, maar het is misschien een leuk weetje.

Posted by Dj Lex on Apr-29-2001 19:30:

Talking

quote:
Originally posted by moogwai

Hehe Safri Duo ook, maar die telt zeker weer niet?

Laters

Posted by Mysteric on Apr-29-2001 19:59:

De meeste mensen die naar trance/tecnho luisteren (wij dus...) luisteren meer naar de muziek en minder naar de tekst. Want...jaja...bij house gaat het om de muziek.

En ja...bij rap/hip-hop en die andere shit gaat dat dus andersom.

Posted by Miss Proximus on Apr-29-2001 21:06:

quote:
Originally posted by Glaniskanis

Uuuuh ja dat wou ik ook posten
Britpop is die zieke muziek die ze in groot BRITtannie maken, dus de Spice Girls en Westlife en die andere k*nkertroep.

IIG Dus zwaar klote en daarvoor gaat mijn stem ook uit.

Greetz,
Glaniskanis

UUUUUUUUUUUUU...fout...Britpop zijn bandjes zoals Blur, Oasis, Shed Seven etc. Het heeft helemaal niets met die girl en boybands te maken! Maar dat zei Jukx ook al geloof ik!
En Henkie dude, het is Carmina Burana geloof ik. maar het staat onder 5 verschillende namen op Napster dus dat schiet ook niet op!
Ik heb Britney Spears enzo gestemd omdat ik niet naar muziek luister vanwege "uiterlijk van de muziekvoortbrenger", maar vanwege het gevoel dat het bij me cre�ert! En ik ben het met robvef eens: ik heb ook een hele brede smaak in muziek: vooral rap en rapverwanten (RATM, Eminem, Xzibit, Paris,Limp Bizkit etc), maar ook muziek van vroeger zoals oude Madonna en Michael Jackson nummers (wie was er vroeger niet fan van?) en het Requiem van Mozart is ook errug mooi (niet dat ik er nou elke dag naar luister ofzo). Maar ja, om ff to-da-point te komen: Britney Spears en al die andere girlbands, boybands, girl singers, boysingers die zuigen gewoon!
O, ja, en ik vind Speedgarage dus w�l leuk. neh-neh

Posted by Gekhous on Apr-29-2001 21:54:

Exclamation

pop vind ik echt niet om aan te horen!!!!
hardrock & metal en dat soort shit mag van mij ook de prullenbak in, maar omdat sommige rocknummers gigantisch goeie gitaarsolos hebben, komt die op de 2e plaats, rammstein vind ik trouwens nog wel aardig, maar dat komt misschien omdat ze niet zo idioot lopen te schreeuwen & omdat de sfeer in hun muziek wel aardig is... beetje donker & duister enzo...

r&b/rap = aardig voor het slapen gaan ofzo, of als je thuis ff nix anders te doen heb... bij uitgaan enzo hoeft het van mij ook echt niet, mag van mij zo de prullenbak in...

klassiek nix op aan te merken... mis vaak alleen het tempo/bass...

Posted by jp on Feb-03-2006 13:10:

House, funk, minimal, progressive

Posted by basvh on Feb-03-2006 18:50:

rnb hiphop nog steeds verschrikkelijk en van die ongeinspireerde hardstyl/hardcore van tegenwoordig

Posted by New Wave on Feb-03-2006 18:52:

JP, het is geen woensdag he.

Posted by Ouwe Dwaas on Feb-03-2006 19:04:

Klassiek is echt baggermuziek voor mij.
Rock vindt ik lekkere muziek, maar geen Death Metal Heavy Metal of alles wat ook dan Metal erin heeft is niks.
Ik bedoel: Guns 'n Roses, Kane, Golden Earring en nog veel meer vindt ik naast alle soorten trance/house geweldig om naar te luisteren.

Pop, tja tegenwoordig is het niet meer zo.
Ik bedoel met trance is het lekker als er een geweldige cover wordt gemaakt met een stevige beat erachter, maar bij Popmuziek wordt het alleen maar droeviger.
Ik luister er ook haast niet meer na.
Af en toe komt er nog wel wat leuks binnen in de top40 maar tis niet meer zoals vroeger.
Het lijkt wel of elke gek, waarvan ze denken dat die kan zingen, doorbreekt.

Rap en R&B, hou meer van R&B muziek.
Rap ben ik niet zo kapot van.

Posted by ZZandirt on Feb-03-2006 20:55:

quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
Klassiek is echt baggermuziek voor mij.
Rock vindt ik lekkere muziek, maar geen Death Metal Heavy Metal of alles wat ook dan Metal erin heeft is niks.
Ik bedoel: Guns 'n Roses, Kane, Golden Earring en nog veel meer vindt ik naast alle soorten trance/house geweldig om naar te luisteren.

Pop, tja tegenwoordig is het niet meer zo.
Ik bedoel met trance is het lekker als er een geweldige cover wordt gemaakt met een stevige beat erachter, maar bij Popmuziek wordt het alleen maar droeviger.
Ik luister er ook haast niet meer na.
Af en toe komt er nog wel wat leuks binnen in de top40 maar tis niet meer zoals vroeger.
Het lijkt wel of elke gek, waarvan ze denken dat die kan zingen, doorbreekt.

Rap en R&B, hou meer van R&B muziek.
Rap ben ik niet zo kapot van.

je wordt oud man...!!!

wanneer naar florida?

Posted by Ouwe Dwaas on Feb-03-2006 20:57:

quote:
Originally posted by ZZandirt
je wordt oud man...!!!

wanneer naar florida?

ik neem aan dat je bedoelt wanneer ik ga emigreren?
Oktober of November, als alles meezit.

Posted by moogwai on Feb-03-2006 21:16:

Simpele populaire muziek...

Posted by Teknikol on Feb-03-2006 23:32:

RnB zoals het heden ten dage bestaat is het meest uitzogen, uitgemolken, uitgewoonde muziekstijl die er bestaat. Ik geloof dat Rap/HipHop/Dancehall/Reggae (al dan niet aftreksels) hier tegenwoordig ook onder gerekend worden, en die kunnen ook meteen de verbrandingsoven in!!

Posted by basd on Feb-03-2006 23:47:

Ik kan uit elke muziekstijl wel goede en slechte platen opnoemen. Sommige vereisen wat meer denkwerk, maar dan nog.

Posted by ZZandirt on Feb-04-2006 11:29:

quote:
Originally posted by basd
Ik kan uit elke muziekstijl wel goede en slechte platen opnoemen. Sommige vereisen wat meer denkwerk, maar dan nog.

hoe lang moet je denken over regenton??

maar je hebt helemaal gelijk. hangt ook van het moment af. hoewel ik NOG NOOIT heb meegezongen met hazes....

verder liggen edm en klassiek dicht bij elkaar....

Posted by Siesta on Feb-04-2006 11:47:

bijna alles met hard er voor

hardrock
hardhouse
hardstyle
hardcore
speedcore
partycore
thunderdome
moh
hellraiser
angerfist
outblast

en de hele mikmak, totale kansloze muziek

Posted by basd on Feb-04-2006 11:50:

quote:
hoe lang moet je denken over regenton??

Dat zal me ook wel lukken denk ik..

Zitten af en toe wel aanstekelijke ritmes is. Wil nog niet zeggen dat het mijn smaak is, maar echt slecht vind ik het dan al niet meer

Had gisteren toevallig wat klassiek opstaan, wel geinig, stukje Grieg dat later knettervaak gejat is in houseplaten.. The hall of the mountain king, that is.

Posted by ZZandirt on Feb-04-2006 11:56:

klopt, maar zo heeft alles wel wat...

mijn maatstaf is: als het niet storend is, dna is het al snel goeie muziek...

iemand gisteren comedy factory gezien? (verhandeling over rnb being weirdo music )

Posted by Cosmic on Feb-04-2006 13:21:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Sorry jongens, maar voor mijn trancetijd, zo'n 4 maanden geleden was ik een echt rockfanaatje. heb alles van Metallica, Offspring noem maar op. Metallica moet helemaal opt@%$^*ten nu ze dat geintje met Napster hebben uitgehaald. Maar nu leef ik voor trance ik heb me leven verbeterd jongens. Vergeven jullie het me?

Hehe mzzl

Toevallig, ik was 'into' The Offspring, Metallica, Blink182. En ook de overstap gemaakt naar trance

En t bevalt goed hehe

Posted by Cyberjoi on Feb-04-2006 14:13:

Ey jo jo jooow,

Da rappah in da house, rap is the dopah shitah jow shit.

Kortom RAP en R&B vindt ik klote!

Posted by Loraine on Feb-04-2006 22:24:

quote:

mijn maatstaf is: als het niet storend is, dan is het al snel goeie muziek...

Ben het wel met Dirt eens...als heb ik duidelijk MINDER passie voor stromingen als RnB/Urban/Rock/Metal/Klassiek..
Maar goed ook daar zitten uitzonderingen tussen: Beastie Boys/80s rockballads/Dvorak etc etc

Pages (3): « 1 [2] 3 »