TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welke muziek soort vind je helemaal niks???
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Klassiek zou ik nooit kiezen, want er zijn toch aardig wat trance-songs op klassieke muziek gebaseerd.
Valt wel mee...
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Klassiek zou ik nooit kiezen, want er zijn toch aardig wat trance-songs op klassieke muziek gebaseerd. |
| Originally posted by TranceFool Klassiek zou ik nooit kiezen, want er zijn toch aardig wat trance-songs op klassieke muziek gebaseerd. |
| Originally posted by moogwai Klopt, en Benno de Goeij, Sven Maes & the Dawnseekers komen uit de klassieke scene |
Heel simpel: rock zuigt.
2STEP (vorm van SpeedGarage) trapt kont Akira.
-=WVG=- : Er zijn discussies over klassiek op dit forum geweest, en in hoge mate werd klassiek gerelateerd aan trance. Ik hou zelf ook totaal niet van klassiek, maar het is misschien een leuk weetje.
| Originally posted by moogwai Klopt, en Benno de Goeij, Sven Maes & the Dawnseekers komen uit de klassieke scene |
De meeste mensen die naar trance/tecnho luisteren (wij dus...) luisteren meer naar de muziek en minder naar de tekst. Want...jaja...bij house gaat het om de muziek.
En ja...bij rap/hip-hop en die andere shit gaat dat dus andersom.
| Originally posted by Glaniskanis Uuuuh ja dat wou ik ook posten Britpop is die zieke muziek die ze in groot BRITtannie maken, dus de Spice Girls en Westlife en die andere k*nkertroep. IIG Dus zwaar klote en daarvoor gaat mijn stem ook uit. Greetz, Glaniskanis |

pop vind ik echt niet om aan te horen!!!!
hardrock & metal en dat soort shit mag van mij ook de prullenbak in, maar omdat sommige rocknummers gigantisch goeie gitaarsolos hebben, komt die op de 2e plaats, rammstein vind ik trouwens nog wel aardig, maar dat komt misschien omdat ze niet zo idioot lopen te schreeuwen & omdat de sfeer in hun muziek wel aardig is... beetje donker & duister enzo...
r&b/rap = aardig voor het slapen gaan ofzo, of als je thuis ff nix anders te doen heb... bij uitgaan enzo hoeft het van mij ook echt niet, mag van mij zo de prullenbak in...
klassiek nix op aan te merken... mis vaak alleen het tempo/bass...
House, funk, minimal, progressive
rnb hiphop nog steeds verschrikkelijk en van die ongeinspireerde hardstyl/hardcore van tegenwoordig
JP, het is geen woensdag he. 
Klassiek is echt baggermuziek voor mij.
Rock vindt ik lekkere muziek, maar geen Death Metal Heavy Metal of alles wat ook dan Metal erin heeft is niks.
Ik bedoel: Guns 'n Roses, Kane, Golden Earring en nog veel meer vindt ik naast alle soorten trance/house geweldig om naar te luisteren.
Pop, tja tegenwoordig is het niet meer zo.
Ik bedoel met trance is het lekker als er een geweldige cover wordt gemaakt met een stevige beat erachter, maar bij Popmuziek wordt het alleen maar droeviger.
Ik luister er ook haast niet meer na.
Af en toe komt er nog wel wat leuks binnen in de top40 maar tis niet meer zoals vroeger.
Het lijkt wel of elke gek, waarvan ze denken dat die kan zingen, doorbreekt.
Rap en R&B, hou meer van R&B muziek.
Rap ben ik niet zo kapot van.
| Originally posted by Ouwe Dwaas Klassiek is echt baggermuziek voor mij. Rock vindt ik lekkere muziek, maar geen Death Metal Heavy Metal of alles wat ook dan Metal erin heeft is niks. Ik bedoel: Guns 'n Roses, Kane, Golden Earring en nog veel meer vindt ik naast alle soorten trance/house geweldig om naar te luisteren. Pop, tja tegenwoordig is het niet meer zo. Ik bedoel met trance is het lekker als er een geweldige cover wordt gemaakt met een stevige beat erachter, maar bij Popmuziek wordt het alleen maar droeviger. Ik luister er ook haast niet meer na. Af en toe komt er nog wel wat leuks binnen in de top40 maar tis niet meer zoals vroeger. Het lijkt wel of elke gek, waarvan ze denken dat die kan zingen, doorbreekt. Rap en R&B, hou meer van R&B muziek. Rap ben ik niet zo kapot van. |
| Originally posted by ZZandirt je wordt oud man...!!! wanneer naar florida? |
Simpele populaire muziek...
RnB zoals het heden ten dage bestaat is het meest uitzogen, uitgemolken, uitgewoonde muziekstijl die er bestaat. Ik geloof dat Rap/HipHop/Dancehall/Reggae (al dan niet aftreksels) hier tegenwoordig ook onder gerekend worden, en die kunnen ook meteen de verbrandingsoven in!!
Ik kan uit elke muziekstijl wel goede en slechte platen opnoemen. Sommige vereisen wat meer denkwerk, maar dan nog.
| Originally posted by basd Ik kan uit elke muziekstijl wel goede en slechte platen opnoemen. Sommige vereisen wat meer denkwerk, maar dan nog. |

bijna alles met hard er voor
hardrock
hardhouse
hardstyle
hardcore
speedcore
partycore
thunderdome
moh
hellraiser
angerfist
outblast
en de hele mikmak, totale kansloze muziek
| Originally posted by ZZandirt hoe lang moet je denken over regenton?? ![]() |

klopt, maar zo heeft alles wel wat...
mijn maatstaf is: als het niet storend is, dna is het al snel goeie muziek...
iemand gisteren comedy factory gezien? (verhandeling over rnb being weirdo music
)
| Originally posted by Dj Lex Sorry jongens, maar voor mijn trancetijd, zo'n 4 maanden geleden was ik een echt rockfanaatje. heb alles van Metallica, Offspring noem maar op. Metallica moet helemaal opt@%$^*ten nu ze dat geintje met Napster hebben uitgehaald. Maar nu leef ik voor trance ik heb me leven verbeterd jongens. Vergeven jullie het me? Hehe mzzl |
Ey jo jo jooow,
Da rappah in da house, rap is the dopah shitah jow shit.
Kortom RAP en R&B vindt ik klote!
| Originally posted by ZZandirt mijn maatstaf is: als het niet storend is, dan is het al snel goeie muziek... |