TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat wordt de zomer klapperrrrrrr van het jaar?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Re: Re: Re: Re: 2000
| quote: |
| Originally posted by michiel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kap ff man cyril! nou al dronken ?? ![]() ![]() ![]() enne..........northern lights heeft toch ook wel 'hitpotentie' (wat een kutwoord) ?? later michiel |
ik heb hem te koop gezien op een engelse site van een record shop. Dan zal hij ook wel in nederland uit zijn denk ik.
GRTz,
TNG
Ik denk dat het nog te vroeg is om de klaper van de zomer aan te wijzen.
Al vind ik die van g-spott wel kicke, oke hij is zeker wel commercieel.
Als Gouryella een nieuwe zou uitbrengen dat zou helemaal mooi zijn, alle andere Gouryellas zijn klassiekers geworden.
| Originally posted by basvh Ik denk dat het nog te vroeg is om de klaper van de zomer aan te wijzen. Al vind ik die van g-spott wel kicke, oke hij is zeker wel commercieel. Als Gouryella een nieuwe zou uitbrengen dat zou helemaal mooi zijn, alle andere Gouryellas zijn klassiekers geworden. |
| Originally posted by tango ik heb hem te koop gezien op een engelse site van een record shop. Dan zal hij ook wel in nederland uit zijn denk ik. GRTz, TNG |
| Originally posted by Dwingo Ik denk dat Jody Bernal in Juni wel weer een plaatje de top 40 in stampt dat daar blijft staan tot eind Augustus ![]() maar je bedoelde trance muziek natuurlijk... Ik denk Barthezz - On the move. Die plaat heeft zijn commerciele weg nu wel gevonden |
tja barthezz natuurlijk, en la passion ook nog een beetje
Bartezz wel en die nieuwe Rank 1 ook wel. Maar La Passion van Gigi D'Agostino niet meer. Die heeft al weer een nieuw nummer uit. Vage clip zit er bij trouwens. Heeft iets met fitness te maken. Oh wel, we zullen het wel merken.
En vision van Mario Pui??? Misschien weet het ook niet. Had Barthezzz al gezegd, omdat haast zeker is. Alleen die clip he.
Laters
Tja, maar wat denken jullie dat de meest gedraaide plaat wordt dit jaar in de discotheken van ibiza,mallorca,salou,etc.
grtz,
TNG
Ik denk dat Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights misschien ook wel knallen. Hij staat nu ook op Desire, dan wordt ie gelijk een stukkie bekender.
Ik liet em pas horen aan vrienden aan mij, die vinden trance wel aardige muziek (uuhhhmmm), maar zij vonden het ook een onwijs strak nummer. Niet dat dat zoveel zegt, maar ik bedoel dat ik overal onwijs vette positieve reacties hoor. Dus misschien wordt Northern Lights ook wel een knaller??!!!
Latuurrzzz......
| Originally posted by Robvef Bartezz wel en die nieuwe Rank 1 ook wel. Maar La Passion van Gigi D'Agostino niet meer. Die heeft al weer een nieuw nummer uit. Vage clip zit er bij trouwens. Heeft iets met fitness te maken. Oh wel, we zullen het wel merken. |
| Originally posted by Optimus Trance je vergeet er een: Zombie Nation - Kernkraft 400 Enne...ik denk trouwens dat de grootste zomerklapper Flesh (tiesto remix) van Jan Johnson wordt... |

Oke...als je het hebt over DE zomerklapper van het jaar, dan moet je natuurlijk wel heel errug commercieel denken he... Zoek het meer in de richting van Impala People - Viva Maxima ofzo. Als Copycat - 2.2.2.2 wordt uitgebracht dan zal dat ook wel geheid een hit zijn, al is het alleen maar om de sample van House Of Pain...
Ik denk dat DE klapper nog niet is uitgebracht... [en als er dan toch een plaat een klapper moet worden laat het dan asjeblieft de 'Rollo+ Sister Bliss remix' zijn van We Come 1. (Vooral vanaf minuutje 03.00) maar dat zal niet zo zijn denk ik]
Over Barthezz: een goeie plaat staat meestal zo'n 13, 14 weken in de top 40. Over 13 weken zitten we zo in Juli, dus de klapperrrr zal het net niet worden... Helemaal omdat 'ie nu al uitgebracht is.
Ik denk dat de Safri Duo een hele goeie kans heeft met The Clubber als die wordt uitgebracht en tja... Jody Bernal zal ook wel met 1 of andere Que-si-a-la-Bailarmados plaat komen die heel Nederland massaal gaat kopen...
Maareuh... wanneer begint het mooie weer eigenlijk?
op dit moment achijnt hier in Utrecht de zon --> 10.21 en als ik bij het weersvooruitzichten kijk, dan zie ik dat het nog beter wordt.
Maar weer terug naar het topic --> Moeten we Jody Bernal echt meerekenen bij de zomerklappers of houden we het alleen bij trance.
Mzzl
Laten we het maar op trance houden, alhoewel club ook nog mag. (want we hadden vorig jaar een paar vette zomer club-hits)
grtz,
TNG
| Originally posted by tango Laten we het maar op trance houden, alhoewel club ook nog mag. (want we hadden vorig jaar een paar vette zomer club-hits) grtz, TNG |
Oops
Never Mind... heb het al zien staan...
lag mij maar uit
het is dan wel niet echt trance maar wel iets wat er op lijkt. In ieder geval wordt dit de hit van het jaar:
DJ Scotty - Holi-holiday
Persoonlijk vindt ik het wel een leuk nummer maar ja wat de trance hit van het jaar wordt? ik hou het op
G-spot - NRG
zeker als ze nog een versie uitbrengen waar wat meer vocals inzitten die goed mee te zingen zijn
Heb net N.R.G. van G spot gedownload
Z����ker een lekker nummer
Is een vet cheesy nummer man......Maarja, zou wel een topper kunnen worden in de commerciele clubs ja....
grtz,
TNG
| Originally posted by raoel Persoonlijk vindt ik het wel een leuk nummer maar ja wat de trance hit van het jaar wordt? ik hou het op G-spot - NRG zeker als ze nog een versie uitbrengen waar wat meer vocals inzitten die goed mee te zingen zijn |
jongens, de klapper van het jaar word zeker Sensation
haha LOL
Hehe Sensation wordt de flopper van het jaar, maar ik weet zeker dat je dat bedoelde.
| Originally posted by Dj Lex Hehe Sensation wordt de flopper van het jaar, maar ik weet zeker dat je dat bedoelde. |