TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat wordt de zomer klapperrrrrrr van het jaar?
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by TranceFool on Apr-28-2001 14:29:

Re: Re: Re: Re: 2000

quote:
Originally posted by michiel

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kap ff man cyril! nou al dronken ??

enne..........northern lights heeft toch ook wel 'hitpotentie' (wat een kutwoord) ??

later

michiel

weet jij of Northern Lights uit is op vinyl (misschien hele domme vraag)???????
Een vriend van mij is namelijk bijna jarig en is helemaal gek van het nummer(net als ik). Dus die wil ik voor zn verjaardag geven.

Latuurrzzz....

Posted by tango on Apr-28-2001 14:57:

ik heb hem te koop gezien op een engelse site van een record shop. Dan zal hij ook wel in nederland uit zijn denk ik.

GRTz,
TNG

Posted by basvh on Apr-28-2001 20:24:

Ik denk dat het nog te vroeg is om de klaper van de zomer aan te wijzen.

Al vind ik die van g-spott wel kicke, oke hij is zeker wel commercieel.

Als Gouryella een nieuwe zou uitbrengen dat zou helemaal mooi zijn, alle andere Gouryellas zijn klassiekers geworden.

Posted by magrec on Apr-28-2001 20:25:

quote:
Originally posted by basvh
Ik denk dat het nog te vroeg is om de klaper van de zomer aan te wijzen.

Al vind ik die van g-spott wel kicke, oke hij is zeker wel commercieel.

Als Gouryella een nieuwe zou uitbrengen dat zou helemaal mooi zijn, alle andere Gouryellas zijn klassiekers geworden.

ja die nieuwe van g-spott - nrg die klinkt zo plat maar wel lekker.
dat zou best weleens een klapper worden.

grtz magrec

Posted by TranceFool on Apr-29-2001 09:08:

quote:
Originally posted by tango
ik heb hem te koop gezien op een engelse site van een record shop. Dan zal hij ook wel in nederland uit zijn denk ik.

GRTz,
TNG

OK, bedankt dan ga ik eens ff zoeken.

Latuurrrzzz....

Posted by eXos on Apr-29-2001 09:31:

quote:
Originally posted by Dwingo
Ik denk dat Jody Bernal in Juni wel weer een plaatje de top 40 in stampt dat daar blijft staan tot eind Augustus

maar je bedoelde trance muziek natuurlijk...

Ik denk Barthezz - On the move. Die plaat heeft zijn commerciele weg nu wel gevonden

HA hA lol, maar ik ben het wel met je eens...

Posted by Mysteric on May-03-2001 09:34:

tja barthezz natuurlijk, en la passion ook nog een beetje

Posted by Robvef on May-03-2001 09:50:

Bartezz wel en die nieuwe Rank 1 ook wel. Maar La Passion van Gigi D'Agostino niet meer. Die heeft al weer een nieuw nummer uit. Vage clip zit er bij trouwens. Heeft iets met fitness te maken. Oh wel, we zullen het wel merken.

Posted by Dj Lex on May-03-2001 09:56:

Talking

En vision van Mario Pui??? Misschien weet het ook niet. Had Barthezzz al gezegd, omdat haast zeker is. Alleen die clip he.

Laters

Posted by tango on May-03-2001 11:33:

Tja, maar wat denken jullie dat de meest gedraaide plaat wordt dit jaar in de discotheken van ibiza,mallorca,salou,etc.

grtz,
TNG

Posted by TranceFool on May-03-2001 12:27:

Ik denk dat Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights misschien ook wel knallen. Hij staat nu ook op Desire, dan wordt ie gelijk een stukkie bekender.
Ik liet em pas horen aan vrienden aan mij, die vinden trance wel aardige muziek (uuhhhmmm), maar zij vonden het ook een onwijs strak nummer. Niet dat dat zoveel zegt, maar ik bedoel dat ik overal onwijs vette positieve reacties hoor. Dus misschien wordt Northern Lights ook wel een knaller??!!!

Latuurrzzz......

Posted by moogwai on May-03-2001 20:24:

quote:
Originally posted by Robvef
Bartezz wel en die nieuwe Rank 1 ook wel. Maar La Passion van Gigi D'Agostino niet meer. Die heeft al weer een nieuw nummer uit. Vage clip zit er bij trouwens. Heeft iets met fitness te maken. Oh wel, we zullen het wel merken.

De nieuwe Gigi is 1,2,3 Super... Lijkt een beetje op Bla Bla Bla.. en dat wat arabische geluiden er doorheen en er wordt de hele tijd geluld... one, two, three "bla bla bla".. une, deux, trois "bla bla bla"... erg vaag nummer.

Posted by drZymo on May-06-2001 12:23:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
je vergeet er een: Zombie Nation - Kernkraft 400

Enne...ik denk trouwens dat de grootste zomerklapper Flesh (tiesto remix) van Jan Johnson wordt...

Yup BT feat Jan Johnston - Flesh [DJ Tiesto Remix] lijkt mij ook een grote kansmaker.

En mischien
Faithless - We Come 1
de nieuwe van DJ Jean (d8 datie Lift Me Up zou heten), deze schijnt weer lekker commercieel te zijn

Bartezz denk ik niet want die is nu al te populair. Dan issie alweer te vaak gedraaid en kent iedereen hem wel.

Posted by MetzZ_!! on May-06-2001 23:14:

Smoking ..umm..something

Oke...als je het hebt over DE zomerklapper van het jaar, dan moet je natuurlijk wel heel errug commercieel denken he... Zoek het meer in de richting van Impala People - Viva Maxima ofzo. Als Copycat - 2.2.2.2 wordt uitgebracht dan zal dat ook wel geheid een hit zijn, al is het alleen maar om de sample van House Of Pain...

Ik denk dat DE klapper nog niet is uitgebracht... [en als er dan toch een plaat een klapper moet worden laat het dan asjeblieft de 'Rollo+ Sister Bliss remix' zijn van We Come 1. (Vooral vanaf minuutje 03.00) maar dat zal niet zo zijn denk ik]

Over Barthezz: een goeie plaat staat meestal zo'n 13, 14 weken in de top 40. Over 13 weken zitten we zo in Juli, dus de klapperrrr zal het net niet worden... Helemaal omdat 'ie nu al uitgebracht is.

Ik denk dat de Safri Duo een hele goeie kans heeft met The Clubber als die wordt uitgebracht en tja... Jody Bernal zal ook wel met 1 of andere Que-si-a-la-Bailarmados plaat komen die heel Nederland massaal gaat kopen...

Maareuh... wanneer begint het mooie weer eigenlijk?

Posted by Robvef on May-07-2001 08:28:

op dit moment achijnt hier in Utrecht de zon --> 10.21 en als ik bij het weersvooruitzichten kijk, dan zie ik dat het nog beter wordt.

Maar weer terug naar het topic --> Moeten we Jody Bernal echt meerekenen bij de zomerklappers of houden we het alleen bij trance.

Mzzl

Posted by tango on May-07-2001 08:57:

Laten we het maar op trance houden, alhoewel club ook nog mag. (want we hadden vorig jaar een paar vette zomer club-hits)

grtz,
TNG

Posted by MetzZ_!! on May-07-2001 09:00:

quote:
Originally posted by tango
Laten we het maar op trance houden, alhoewel club ook nog mag. (want we hadden vorig jaar een paar vette zomer club-hits)

grtz,
TNG

Welke waren dat dan?? 'kKan het me niet meer herinneren...
B-tje slecht geheugen hierzo

Posted by MetzZ_!! on May-07-2001 09:07:

Drunk Oops

Never Mind... heb het al zien staan...

Posted by raoel on May-07-2001 19:27:

Talking lag mij maar uit

het is dan wel niet echt trance maar wel iets wat er op lijkt. In ieder geval wordt dit de hit van het jaar:

DJ Scotty - Holi-holiday

Persoonlijk vindt ik het wel een leuk nummer maar ja wat de trance hit van het jaar wordt? ik hou het op

G-spot - NRG

zeker als ze nog een versie uitbrengen waar wat meer vocals inzitten die goed mee te zingen zijn

Posted by Opti on May-07-2001 21:27:

Heb net N.R.G. van G spot gedownload
Z����ker een lekker nummer

Posted by tango on May-08-2001 10:31:

Is een vet cheesy nummer man......Maarja, zou wel een topper kunnen worden in de commerciele clubs ja....

grtz,
TNG

Posted by MetzZ_!! on May-08-2001 16:29:

Shame / Disagreement

quote:
Originally posted by raoel

Persoonlijk vindt ik het wel een leuk nummer maar ja wat de trance hit van het jaar wordt? ik hou het op

G-spot - NRG

zeker als ze nog een versie uitbrengen waar wat meer vocals inzitten die goed mee te zingen zijn

Als het dan maar niet zulke vocals zijn als in II Symbols, want dat was echt Verschrikkelijk!

Posted by Blik on May-08-2001 18:04:

jongens, de klapper van het jaar word zeker Sensation

haha LOL

Posted by Dj Lex on May-10-2001 10:53:

Talking

Hehe Sensation wordt de flopper van het jaar, maar ik weet zeker dat je dat bedoelde.

Posted by Blik on May-10-2001 12:10:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Hehe Sensation wordt de flopper van het jaar, maar ik weet zeker dat je dat bedoelde.

ja, dat heb je slim gezien, ben toch wel benieuwd naar de reacties die ik had gehad als ik het echt had gemeend maja

Kben weer pleite, ik moet een levensbeschouwing-werkstuk maken
en morgen LSD (Laatste Schooldag eindexamenkandidaten) en dat word lachen zeker met dit weer

Pages (3): « 1 [2] 3 »