TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- nytt rekord?
Pages (2): « 1 [2]
mindshooter, Aendy, WhiteRussian, RebeL9, dbl, ScuL, Glorie, ShyTrance, Amplifire, DJ_Laszlo, zamson, Kongo_kim, Smekbar, NooN, MojjMojj, St_Andrew
16 st

ja s�g 17
men ja kanske r�kna fel...
coolt 
Ig�r kv�ll s�g jag en hel hop. M�ste ha varit n�rmare 16 iaf.
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew mindshooter, Aendy, WhiteRussian, RebeL9, dbl, ScuL, Glorie, ShyTrance, Amplifire, DJ_Laszlo, zamson, Kongo_kim, Smekbar, NooN, MojjMojj, St_Andrew 16 st |
| Originally posted by DJ_Laszlo Jag undrade just n�r fan jag skulle dyka upp p� listan. K�nns som att jag sitter h�r dygnet runt |
19 pers online!
| Originally posted by Nyx 19 pers online! |
Maffigt! Det luriga �r ju att folk kan vara n�gon annanstans p� TA bara f�r en sekund och s� �ndras ju "statsen" 
F�r v�l b�rja ha 2 st TA f�nster �ppna kanske 
Nytt �rsrekord? 4 pers, Users Browsing this Forum: benni - Laszlo - Christian �. - reveal 
Originally posted by reveal Nytt �rsrekord? 4 pers, Users Browsing this Forum: benni - Laszlo - Christian �. - reveal |
och nu e det bara en igen
(Users Browsing this Forum: fe_maLe)
m�ste k�nna bra att vara den enda tjej f�r tillf�llet 
4 pers? Ojoj. Jag k�nner mej ocks� alltid ensam h�r.
Jag �r ensammmmm h�r!
Ah det var en tid d� sweta var det absolut f�rsta jag bes�kte. Men sen dog det. 
Vad �r detta, b�rjar SWETA vakna upp fr�n Hades rike? 
semestern tog slut
| Originally posted by benni semestern tog slut |
Riktigt ensamt h�r nu :P Har inte skrivit s� mkt genom tiderna p� forumet iofs ;P Men medlem i snart 8 �r..
| Originally posted by RiBBaN Men medlem i snart 8 �r.. |
Ja - jag h�ller med en f�reg�ende talare.
F�rut var man alltid f�rst in p� SWETA - men den eran verkar ha d�tt?
Har folk v�xt ifr�n forumen eller vad �r grejen..? 
| Originally posted by DjAviander Ja - jag h�ller med en f�reg�ende talare. F�rut var man alltid f�rst in p� SWETA - men den eran verkar ha d�tt? Har folk v�xt ifr�n forumen eller vad �r grejen..? |
Lyssnar inte s� mycket p� trance l�ngre men surfar h�r varje dag. Bra forum
Skriver knappt n�got dock...
Is teh house right?
Nae - Trance-scenen k�ndes som att den dog d�r ett slag? Eller? 
N� det blir inte mycket trancelyssnande l�ngre, men givetvis glider man f�rbi h�r ibland. En g�ng SWETA, alltid SWETA 
Har lyssnat p� trancemusik sen jag var 12 �r gammal.. �r nu 25 och kommer aldrig sluta!!!