TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- klassiska ringsignaler till mobben???
Pages (3): « 1 [2] 3 »
men grattis p� dig !
... var inte deppig .. 
| quote: |
| Originally posted by Vizay gwattis gwattis de be el ...man kanske skulle sjunga lite f�r dej...eller nee f�resten...b�ttre present om jag l�ter bli ![]() btw skickade en gr�ddt�rta p� posten...hade iofs inte r�d med en bra l�da s� de fick bli ett s�nt d�r mjukt kuvert men de funkar s�kert |
dbl, neeeeeeh. ...va s�ger du? inte kan du va deppig p� din f�delseda heller...d g�r ju inte 
| Originally posted by Glorie dbl, neeeeeeh. ...va s�ger du? inte kan du va deppig p� din f�delseda heller...d g�r ju inte |

hahaha
typiskt tecken p� att man b�rjar bli gammal..�ven Om DU Inte e det.... haha.. ja sover j�mt me...typ....till 11-12...
�lskar s�ngar 
okej, men d� ska du v�l inte sitta uppe nu? 
hehehehe
gr�ddt�rta i postp�se ska ja prova n�n da 
�hhh de kanske blir lite kladdigt men ja menar allt ska ju ner i magen iaf s� 
dessutom om 2,9 kilo choklad klarar sig fr�n Schweiz till sverige s� borde en t�rta klara sig fr�n sthlm till dbl 
| Originally posted by Vizay �hhh de kanske blir lite kladdigt men ja menar allt ska ju ner i magen iaf s� ![]() |
hmmmm...du g�r dina burgare med ren k�rlek och omsorg l�ter det som 
heh mind trodde jag snackade med dig i telefon h�romdan men sen efter ett tag visade det sig att de va ewn annan kenny jag k�nner.....fan va pinsamt 
v�ntar fortfarande p� t�rtan vizay.. posten b�rjar bli op�litligt verkar det som... (som om den inte alltid har varit det
)
hmmm....b�rjar misst�nka att dom har �tit upp dne p� v�gen....dom slynglarna....NAE...P� BENSINMACKEN TANKAR MAN BILAR 
| Originally posted by dj_hysterix har antiloop - in my mind .. kanske dags o �ndra ? |
Antiloop �r r�tt duktiga. Personligen gillar jag deras klassiker
I Love You och Purpose In Life
gaah cafe del mar fanns ju men s�g..typ 2 sek var dne ju...damn m�ste finnas l�ngre versioner...lr det finns men var.....
crap

| Originally posted by lonne Antiloop �r r�tt duktiga. Personligen gillar jag deras klassiker I Love You och Purpose In Life |

jag har system-f - exhale, system-f - dance valley theme 2001, system-f - out of blue, richi m - lovely lily, antiloop - in my mind, Sash! - adelante, sash! - ecuador de e dom jag har i min mobil
fast jag anv�nder bara exhale o dance valley theme typ.. :P
Min mobil har polyfoniska signaler... finns inga bra s�dana... man kan tydligen tillverka sj�lv fr�n midifiler.
just nu har jag Kamaya Painters - Far From Over, innan hade jag Yahel - Voyage 
Ja har och har alltid haft Alice Deejay - Better off alone, den passar p� mig
| Originally posted by Vizay hmmm....b�rjar misst�nka att dom har �tit upp dne p� v�gen....dom slynglarna....NAE...P� BENSINMACKEN TANKAR MAN BILAR |
Har Planet Funk - Chase the sun h�mtad fr�n club nokia, var tyv�rr den enda som var bra typ..
-Treo-
dbl du fatta helt fel
du skulle ha t�rtan redo... n�r ja kom f�rbi me paket juuu
inte brukar g�sterna ha med sig t�rta heller 
| Originally posted by Glorie dbl du fatta helt fel du skulle ha t�rtan redo... n�r ja kom f�rbi me paket juuu inte brukar g�sterna ha med sig t�rta heller |

hilarious
hahahhahahah
okej
ja f�r v�l �ta din t�rta me br�d � sylt d�
hohohoho
(hoppas du har hund s� ja f�r ge den under bordet d�) 
n� tyv�rr.. har ingen hund...
men e du sn�ll s� kanske jag kan k�pa en t�rta.. sn�lade n�r jag var ute ig�r s� det gick inte s� mycket pengar.. riktigare sagt 120:-
80:- intr�de
30:- garderob
10:- dricks
sen blev jag bjuden p� n�got... drack p� f�rfest ist�llet lite granna och s� var jag f�r tr�tt f�r att dricka... n�r jag varit uppe i cirka 35+ timmar s� v�gar jag inte riktigt dricka f�r mycketn �r jag e ute
| Originally posted by dbl n�r jag varit uppe i cirka 35+ timmar s� v�gar jag inte riktigt dricka f�r mycketn �r jag e ute |