TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- klassiska ringsignaler till mobben???
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by dj_hysterix on Nov-07-2002 16:50:

Smile Tongue

men grattis p� dig ! ... var inte deppig ..

Posted by dbl on Nov-07-2002 18:25:

quote:
Originally posted by Vizay
gwattis gwattis de be el ...man kanske skulle sjunga lite f�r dej...eller nee f�resten...b�ttre present om jag l�ter bli

btw skickade en gr�ddt�rta p� posten...hade iofs inte r�d med en bra l�da s� de fick bli ett s�nt d�r mjukt kuvert men de funkar s�kert

tack s� mycket vizay... blir s�kert j�tte bra med t�rtan... posten e ju k�nda f�r att vara f�rsiktiga med sina paket

tack hysterix... deppig.. jag.. knappast.. eller.. njo.. lite

Posted by Glorie on Nov-07-2002 21:47:

dbl, neeeeeeh. ...va s�ger du? inte kan du va deppig p� din f�delseda heller...d g�r ju inte

Posted by dbl on Nov-07-2002 22:18:

quote:
Originally posted by Glorie
dbl, neeeeeeh. ...va s�ger du? inte kan du va deppig p� din f�delseda heller...d g�r ju inte

jo, med kinder �veraskning

n�d�.. e inte deppig, men jag e tr�tt.. vaknade kl 6 och gick upp kl 8.. vet inte vad som e med mig.. brukar g� upp vid 12 - 1.
hel jobbigt

Posted by Glorie on Nov-07-2002 23:36:

Drunk

hahaha typiskt tecken p� att man b�rjar bli gammal..�ven Om DU Inte e det.... haha.. ja sover j�mt me...typ....till 11-12...

�lskar s�ngar

okej, men d� ska du v�l inte sitta uppe nu?

hehehehe

gr�ddt�rta i postp�se ska ja prova n�n da

Posted by Vizay on Nov-08-2002 00:56:

�hhh de kanske blir lite kladdigt men ja menar allt ska ju ner i magen iaf s�

dessutom om 2,9 kilo choklad klarar sig fr�n Schweiz till sverige s� borde en t�rta klara sig fr�n sthlm till dbl

Posted by mindshooter on Nov-08-2002 10:19:

quote:
�hhh de kanske blir lite kladdigt men ja menar allt ska ju ner i magen iaf s�

Precis vad jar s�ger n�r jag g�r hamburgare p� donken...fan det ser juh likadant ut i magen hur jag �n g�r med skiten.

Posted by Vizay on Nov-08-2002 17:43:

hmmmm...du g�r dina burgare med ren k�rlek och omsorg l�ter det som

heh mind trodde jag snackade med dig i telefon h�romdan men sen efter ett tag visade det sig att de va ewn annan kenny jag k�nner.....fan va pinsamt

Posted by dbl on Nov-08-2002 18:16:

v�ntar fortfarande p� t�rtan vizay.. posten b�rjar bli op�litligt verkar det som... (som om den inte alltid har varit det )

Posted by Vizay on Nov-09-2002 02:19:

hmmm....b�rjar misst�nka att dom har �tit upp dne p� v�gen....dom slynglarna....NAE...P� BENSINMACKEN TANKAR MAN BILAR

Posted by nils on Nov-09-2002 13:58:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
har antiloop - in my mind ..

kanske dags o �ndra ?

nej nej, jag k�r "antiloop . nowhere to hide"

Posted by lonne on Nov-09-2002 14:52:

Antiloop �r r�tt duktiga. Personligen gillar jag deras klassiker

I Love You och Purpose In Life

Posted by Amnezia on Nov-09-2002 15:08:

gaah cafe del mar fanns ju men s�g..typ 2 sek var dne ju...damn m�ste finnas l�ngre versioner...lr det finns men var.....

crap

Posted by dj_hysterix on Nov-09-2002 18:56:

quote:
Originally posted by lonne
Antiloop �r r�tt duktiga. Personligen gillar jag deras klassiker

I Love You och Purpose In Life

Deras Purpose In Life e ju helt underbar !
En riktig "Rave"-klassiker

Posted by fede on Nov-09-2002 21:46:

jag har system-f - exhale, system-f - dance valley theme 2001, system-f - out of blue, richi m - lovely lily, antiloop - in my mind, Sash! - adelante, sash! - ecuador de e dom jag har i min mobil fast jag anv�nder bara exhale o dance valley theme typ.. :P

Posted by Aendy on Nov-09-2002 23:05:

Min mobil har polyfoniska signaler... finns inga bra s�dana... man kan tydligen tillverka sj�lv fr�n midifiler.

Posted by P4z! on Nov-10-2002 00:50:

just nu har jag Kamaya Painters - Far From Over, innan hade jag Yahel - Voyage

Posted by Ravesquad on Nov-10-2002 12:49:

Ja har och har alltid haft Alice Deejay - Better off alone, den passar p� mig

Posted by dbl on Nov-10-2002 15:20:

quote:
hmmm....b�rjar misst�nka att dom har �tit upp dne p� v�gen....dom slynglarna....NAE...P� BENSINMACKEN TANKAR MAN BILAR

exakt... dem m�ste �tit upp den.. f�r v�nta p� Glories t�rta d� som hon lovade komma hit med

Posted by Treo on Nov-10-2002 19:59:

Har Planet Funk - Chase the sun h�mtad fr�n club nokia, var tyv�rr den enda som var bra typ..

-Treo-

Posted by Glorie on Nov-10-2002 21:00:

Drunk

dbl du fatta helt fel du skulle ha t�rtan redo... n�r ja kom f�rbi me paket juuu inte brukar g�sterna ha med sig t�rta heller

Posted by dbl on Nov-10-2002 21:07:

quote:
Originally posted by Glorie
dbl du fatta helt fel du skulle ha t�rtan redo... n�r ja kom f�rbi me paket juuu inte brukar g�sterna ha med sig t�rta heller

du e tjej s� du m�ste ju kunna baka
jag e kille, kan inte baka och n�gon m�ste ju g�ra t�rtan s� d�rf�r f�r du g�ra den...... fast f�r jag paket s� kanske jag kan sl�nga ihop n�tt lite snabbt... typ anv�nda br�d som t�rtbottnar och s� har vi s�kert lite sylt och gr�dde n�nstans.. tror vi har chips hemma som man kan s�tta som dekoration.

Posted by Glorie on Nov-10-2002 21:11:

Talking hilarious

hahahhahahah okej

ja f�r v�l �ta din t�rta me br�d � sylt d� hohohoho
(hoppas du har hund s� ja f�r ge den under bordet d�)

Posted by dbl on Nov-10-2002 21:17:

n� tyv�rr.. har ingen hund...
men e du sn�ll s� kanske jag kan k�pa en t�rta.. sn�lade n�r jag var ute ig�r s� det gick inte s� mycket pengar.. riktigare sagt 120:-
80:- intr�de
30:- garderob
10:- dricks

sen blev jag bjuden p� n�got... drack p� f�rfest ist�llet lite granna och s� var jag f�r tr�tt f�r att dricka... n�r jag varit uppe i cirka 35+ timmar s� v�gar jag inte riktigt dricka f�r mycketn �r jag e ute

Posted by reveal on Nov-10-2002 21:55:

quote:
Originally posted by dbl
n�r jag varit uppe i cirka 35+ timmar s� v�gar jag inte riktigt dricka f�r mycketn �r jag e ute

hur fan orkar man vara uppe i 35 timmar

Pages (3): « 1 [2] 3 »