TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT - New Years Eve!
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by Akira ik ga hier dus 1000% niet heen ik vind dit een enorme bagger line up!! |
| Originally posted by basd Hee magrec, weet je al wanneer dat Everybody feestje wel is? Want dat klinkt wel interessant moet ik zeggen.. |
| Originally posted by tijs08 Marco v <~~ remember last qontact anyone???? |
hoi hoi ik ben in the Q met o&n heb net gelezen wie er waarschijnlijk komen.
lemon8 en per 
qontact
Hi!
Sorry for writing this in english and posting this on (maybe?) the wrong forumsection..
Anyone know when this party is probably going to be sold out? What do you think of the chances that there are tickets left at the 26-27 of november (a month before the party actually takes place)
The reason why I ask this is because a couple of my friends that wan't to follow can't make up their mind before that date... so folks what do you think, how fast does usually the q-party sell out there tickets?
thanks in advanced
Martin E
I hope it won't be sold out soon... I still have to convince some friends to go 
Ik ben er OOK!!! Remy dus. En mido ook, want het is echt wel een goede nl line-up. En dat Awake goedkoper is komt ook omdat dat in een 1 of andere schrale loods (wel een vette loods
) is en qontact in de vetste locatie ter wereld!!! Maar ik ben er wel want Qontact is gewoon 1 van de vetste feesten.
Doeii groeten van Remy-D 

| Originally posted by mido Ik ben er OOK!!! Remy dus. En mido ook, want het is echt wel een goede nl line-up. |
Ik ga hier ook zeker heen!
Super mooi, knallend het nieuwe jaar in!
Ook tof Remy en Mido dat jullie komen! Partyyyyyy!
Laatste Qontact was ook echt een super feest dus heb hier al weer helemaal zin in!

Gewoon eens een vraagje: op oud en nieuw rijden er toch geen treinen of wel? hoe kom je daar dan in godsnaam als je A. geen geld hebt voor een taxi en B. niet wilt/kan komen met de auto?
euh, ik dacht dat de treinen alleen een paar uur rondom 0.00 niet reden en verder wel hoor (misschien een weekendregeling oid)
geen probleem d8 ik iig
| Originally posted by Three 'O Three Ik hoop dat er nog meer TA's komen, doen we Qontact gewoon nog 's mooi een keer over.... (Lex, Jappio??) |
Ik wil weer is een xtje met mn vrienden gaan feesten, en ik krijg ze niet mee naar Qontact, vandaar dat ik waarschijnlijk naar innercity ga. Helaas, want ik vind de line-up, in tegenstelling tot eerdere berichten zeker wel de moeite waard.. Maar goed.
| Originally posted by Jappio Ik ga in ieder geval niet jammer.. |
| Originally posted by The Groove Gewoon eens een vraagje: op oud en nieuw rijden er toch geen treinen of wel? hoe kom je daar dan in godsnaam als je A. geen geld hebt voor een taxi en B. niet wilt/kan komen met de auto? |
| Originally posted by tijs08 zeker jammer man! tis altijd En als optimus nu wel gaat zal ik jullie ge*neuk* missen |
En over het OV naar Adam, ik ga gewoon vroeg in de avond naar Adam dat ik er 8 of 9 uur al ben, gewoon in de stad zwerven en dan vroeg naar de HMH
is t een ideetje om dan een prepartymeetingkje te houden
(idee a la capital?)
lijkt me wel lache, aangezien volgens mij vanaf 8 uur de treinen niet meer rijden, zijn we daar toch allemaal te vroeg.
grtzz
WooT
Ik kan niet wegens andere verplichtingen (werk) dus daarom heb ik m maar ff sticky gemaakt & Juk...AlFerox z'n post wat aangepast!
Veel plezier alvast daaro 
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik kan niet wegens andere verplichtingen (werk) Veel plezier alvast daaro |
zwolle met iig, dj per en lemon8 
| Originally posted by total woot is t een ideetje om dan een prepartymeetingkje te houden (idee a la capital?) lijkt me wel lache, aangezien volgens mij vanaf 8 uur de treinen niet meer rijden, zijn we daar toch allemaal te vroeg. |

k twijfel nog, moet ff kijke hoe alles uitkomt
Zal jullie missen mannen
Moet ws werken en zo niet dan blijf ik dit jaar thuis bij mn kiddies,die krijgen nu de leeftijd dat ze wakker zijn om 12 uur en dus hoor ik gewoon daar
Maar hoop dat jullie ff aan me denken tijdens t bouncen
| Originally posted by Donna en zo niet dan blijf ik dit jaar thuis bij mn kiddies,die krijgen nu de leeftijd dat ze wakker zijn om 12 uur en dus hoor ik gewoon daar ![]() Maar hoop dat jullie ff aan me denken tijdens t bouncen |

| Originally posted by Donna Zal jullie missen mannen ![]() Moet ws werken en zo niet dan blijf ik dit jaar thuis bij mn kiddies,die krijgen nu de leeftijd dat ze wakker zijn om 12 uur en dus hoor ik gewoon daar ![]() Maar hoop dat jullie ff aan me denken tijdens t bouncen |
| Originally posted by New Wave Kan je zien dat je zelf ook veel ouder wordt ![]() Over 5 jaar ben jij onze house-oma |