TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סתם מתוך התעניינות
Pages (2): « 1 [2]


Posted by DjChook on Nov-12-2002 19:59:

מישהו שמע על

Fanta
או
^Fanta

ב
CS ?


Posted by Segev on Nov-13-2002 15:48:

כן ראיתי אותו כמה פעמים מה איתו?


Posted by DjChook on Nov-13-2002 17:01:

אני פשוט יודע שהוא טוב, הוא משחק כבר איזה שנה וחצי
והוא מהכיתה שלי זה למה רשמתי עליו

הוא ניסה אתמול ללמד אותי לשחק
זה מסובך מאד,

לא נראה לי יהיה לי כח להתחיל להשקיע בזה


Posted by Sniper on Nov-13-2002 17:29:

על איזה מישחק אתם ביכלל מדברים
??
מה זה לעזזל
cs
?

מה עושים שםם


Posted by m0sh on Nov-13-2002 17:32:

Counter Strike

משחק יריות של פרימטיבים
עם הגרפיקה המשובחת ביותר


Posted by Sniper on Nov-13-2002 18:28:

הבנתוששש


Posted by nesher on Nov-13-2002 18:33:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Counter Strike

משחק יריות של פרימטיבים
עם הגרפיקה המשובחת ביותר


דיייי
אני זוכר פה את כל השמות
למרות שאף אחד לא זוכר אותי

=[
לא שיחקתי הרבה באותה תקופה
אבל
[S-13]Oriz OWNZ YOU ALL......


Posted by warpedd_ on Nov-13-2002 19:39:

quote:
Originally posted by nesher
דיייי
אני זוכר פה את כל השמות
למרות שאף אחד לא זוכר אותי

=[
לא שיחקתי הרבה באותה תקופה
אבל
[S-13]Oriz OWNZ YOU ALL......


וואלה
s13 יא מנאיק

איזה ימים
desperado וכל החברים שלכם

חחחחח

BTW
אחי אתה נמצא במקרה ב
ILF RADIO??


Posted by eXeTik on Nov-14-2002 09:23:

quote:
Originally posted by nesher
דיייי
אני זוכר פה את כל השמות
למרות שאף אחד לא זוכר אותי

=[
לא שיחקתי הרבה באותה תקופה
אבל
[S-13]Oriz OWNZ YOU ALL......


אחי, בטח שאני זוכר אותך
ועוד לפני שכולם עברו לקאונטר הייתי משחק עם סופרפלו ומורפיוס (נו פיר בזמנו) מהשבט שלך טרייבס... וואי, היו זמנים


Posted by DjNumShum on Nov-14-2002 13:07:

באננה כמה אנשים יש כאן מ COUNTERSTRIKE

תארגנו איזה סרבר ונביא אותה ב MATCH


Posted by Segev on Nov-14-2002 20:43:

רוצים נפתח קלאן לצחוקים ניקרא לו Ta אבל לא קלאן רציני למה יש לי קלאן והוא דיי נחשב

עם אתם רוצים אז יש לי סרבר אני יכול לסגור אותו בשבלנו


Posted by MasterP on Nov-14-2002 21:47:

אני הייתי אלוף בקווייק המקורי
וגם ב-3
אם מישהו רוצה קריעה רצינית שיודיע אני מתקין ומטיס עליו טיל

בינתיים אנשים זזתי לטרמינל
תעשו חיים שמרו על עצמכם


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.