TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סתם מתוך התעניינות
Pages (2): « 1 [2]
מישהו שמע על
Fanta
או
^Fanta
ב
CS ?
כן ראיתי אותו כמה פעמים מה איתו?
אני פשוט יודע שהוא טוב, הוא משחק כבר איזה שנה וחצי
והוא מהכיתה שלי זה למה רשמתי עליו
הוא ניסה אתמול ללמד אותי לשחק
זה מסובך מאד,
לא נראה לי יהיה לי כח להתחיל להשקיע בזה
על איזה מישחק אתם ביכלל מדברים
??
מה זה לעזזל
cs
?
מה עושים שםם
Counter Strike
משחק יריות של פרימטיבים
עם הגרפיקה המשובחת ביותר
הבנתוששש
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN Counter Strike משחק יריות של פרימטיבים עם הגרפיקה המשובחת ביותר |
| quote: |
| Originally posted by nesher דיייי אני זוכר פה את כל השמות למרות שאף אחד לא זוכר אותי =[ לא שיחקתי הרבה באותה תקופה אבל [S-13]Oriz OWNZ YOU ALL...... |
| quote: |
| Originally posted by nesher דיייי אני זוכר פה את כל השמות למרות שאף אחד לא זוכר אותי =[ לא שיחקתי הרבה באותה תקופה אבל [S-13]Oriz OWNZ YOU ALL...... |
באננה כמה אנשים יש כאן מ COUNTERSTRIKE
תארגנו איזה סרבר ונביא אותה ב MATCH
רוצים נפתח קלאן לצחוקים ניקרא לו Ta אבל לא קלאן רציני למה יש לי קלאן והוא דיי נחשב 
עם אתם רוצים אז יש לי סרבר אני יכול לסגור אותו בשבלנו
אני הייתי אלוף בקווייק המקורי
וגם ב-3
אם מישהו רוצה קריעה רצינית שיודיע אני מתקין ומטיס עליו טיל
בינתיים אנשים זזתי לטרמינל
תעשו חיים שמרו על עצמכם
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.