TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Koninginnedag?????
Pages (2): « 1 [2]
Hahaha, ik was er ook hoor, maar ik liep snel weer de stad in! En iedereen wilde die eetzaken in, maar die pleuristurken wilden niemand binnenlaten ook al zag je dat die mensen duidelijk last hadden van dat traangas. Jezus man, ik zag zelfs een zwangere vrouw rondlopen tuusen t traangas, wat een kankerlijers zeg, die ME!
Ben ook naar Amsterdam geweest, was wel zwaar bagger omdat ik de hele tyfustijd gelopen heb...
Was wel een relaxerende tent achter de wallen, een stukkie verder dan de Old Sailor.....jullie kennen die kroeg vast niet :-)
was ook flink relaxede muziek, lekker harde-huis....dik top........
haha, tip voor treinreizigers.........ga als je volgende keer terug gaat niet via CS maar pak de trein op amsterdam WTC...happa.......heerlijk relaxed naar huis :-)
en iedereen maar wachten tot ze traangas in hun ogen kregen :-) lekker roggelen met zijn alluh!!!!!!!
dhu groeten!!
nou ik heb konnigedag haast niet eens meegemaakt ik was zo naar de klote van die nachtervoor in de fun/hemkade dat ik het niet eens meer trok...ik heb s'avonds maar in de plaatselijk sporthal met een hoop kinderen van een jaar of 12-14 lopen springen haha
wat natuurlijk ook weer een toppertje was
| quote: |
| Originally posted by Opti Was naar Adam gegaan, enne...was zwaar kicken!! Overal lekkere wijven, en op t Leidseplein was t zwaar relaxed. DJ Jurgen zat ook te draaien, op een teringbalkonnetje, in zo'n kleine kutsteegje, maar was superrelaxedte muziek daaro. Alleen die kutrellen h?.... Was gvd om 4 uur pas thuis!!! Heb nog vastgezeten in de Mac omdat ze dat hadden dichtgegooid ivm de onveilige situatie (traangas en die kut ME) buiten. Maar goed ook, want ik had t gvd koud zonder jas!!! Maar goed, de dag zelf was wel relaxed... |


ik ga eerst naar qontact, en dan naar huis of ik blijf in a'dam...maar dat trek ik denk ik neit.. in dordt is de boulevard of dance..was vorig jaar wel grappig, lekker stampen in de regen op de spuiboulevard
(marco v!!!) hoop dat marco v dit jaar weer komt
hier ook eerst Qontact dus....dan ff schoonheids slapie pakken denk....en dan waarschijnlijk 's middags of 's avonds weer richting amsterdam.....

greetz,
yarnie
Vorig jaar koninginnenacht/dag was hel...
Eerst met zijn 15-en in Utrecht geweest... was niets te beleven. Wakker gebleven om 's ochtends de eerste trein naar A'dam te pakken. goa feestje vlak bij het CS (bij zo'n fietserstunnel). Ruzie met mijn vriendje, die ging naar huis. nog stukje meegelopen al ruzi�nd. Maar toen ik terug ging kon ik mijn vrienden niet meer vinden, heb paar uur lopen zoeken. Toen wilde ik dus wel echt naar huis, maar ja, treinen reden niet meer, had geen geld, mijn telefoon was bijna op, kon nog net een vriend bereiken (na dertig keer bellen omdat het netwerk overbelast was)die zei dat ie me op zou halen, maar dat kon ik niet geloven ivm de drukte. Na uur ronddolen kom ik hem echt zomaar tegen... ik kon mijn geluk niet op. Had het koud, was moe en baalde als een stekker! Uiteindelijk hebben Dago en zijn vriendin me van Amsterdam opgepikt. Echt soort van bad trip met een happy ending 
Maar dit jaar zal het vast anders worden: we hoeven nu Utrecht niet uit en houden lekker ons eigen feest: Nexus. 
geen ellende van rellen, nix geen gekut met treinen. Kan gewoon lopend naar huis in geval van nood 
Veel plezier voor iedereen die naar Amsterdam gaat, mij niet meer gezien 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.