TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2003 datum!!!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Amnezia on Nov-21-2002 20:37:

okeeej.n�n som redan nu e helt s�ker p� � �ka...e 99,9 % s�ker.om jag inte bryter b�dabenen och ryggen typ s� �ker jag...

men vet inte om jag kan �ka bil...blev ju liiite tajt i sommras kanske...iofs e det v�l mindre trafik nu �n d� men iaf...

kan flyga tur/retur f�rca 1600:- s� e lungt jue...

men vet iaf jag � 3 till som e s�kra...vore ju soft � va ett g�ng...???

Utrecht e r�tt stort ju...fast d ligger lite utanf�r amsterdam...
f�r mg vi �kte f�rbi arenan d�r TE g�r...lr sa du inte det jenny????humz iaf...kommer bli grymt jue.wee

Posted by Glorie on Nov-24-2002 11:12:

amnezia, ja tvivlar p� att vi �kte f�rbi den arenan vi �kte v�l aldrig s� l�ngt s�derut som ner till Utrecht gjorde vi?

Men om detta �rs TE h�lls i samma lokal (Jaarbeurs) � d s�g ja precis att d gjorde De lokalerna e s���� feta ass�... OJ OJ OJ

b�sta ja varit i hittills

Posted by Amnezia on Nov-24-2002 13:22:

was?? men va vad d f�r arena vi �kte f�rbi d�??? vet n�stan iaf att n�n sa n�tt om att d va n�tt party som gick d�r...men okej...

men som sagt...jaarbeurs lokalen verkar ju helgrym ass�.....

klart du inte kan missa d h�r jue.....

Posted by Vizay on Nov-24-2002 19:34:

amnezia: om de va en arena kanske de va amsterdam arena d�r sensation h�lls.....typ stor fet (vit har jag f�r mig) arena mitt ute i ingenstans ungef�r

Posted by djred on Nov-27-2002 18:47:

Har g�tt och funderat p� en sak ett tag nu.

TE kommer ju vara mitt i februari, vilket inneb�r att det �r r�tt kallt ute. Till TE kommer det ocks� ett antal tusen personer (va e de 10 000?)...som har p� sig jackor f�r att det �r kallt ute..
Finns det allts� jackinl�mning f�r alla de h�r personerna eller ska man springa dit i t-shirt/skjorta?

Posted by Glorie on Nov-27-2002 19:09:

Worm Popper

n�r vi var d�r i feb. var det v�r i holland... s� p� dagarna kan man g� i kring me tunna kl�der typ

de har garderob p� TE. gratis me brukar den va

Posted by djred on Nov-27-2002 19:59:

hehe, d� hade jag fel i allt d�

vilken j�kla garderob dom m�ste ha

Posted by Amnezia on Nov-28-2002 20:55:

djred.....s�nt l�ser sig.....dom har nog fixat d p� n�tt s�tt eftersom d e 10:e g�ngen.....

� kommer va en bra bit �ver 10 000 d�r...tyv�rr s� f�r dom v�l inte ta in mer �n 25-30 000 pers l�ngre.....lite synd men tror d kan bli r�tt bra iaf..hehe.....

2 dec sl�pps dom nu.....35 euro kostar biljetterna...inte alls farligt ass�..

e n�n mer s�ker redan nu???

Posted by Glorie on Nov-28-2002 23:15:

Smiling Frog

quote:
Originally posted by Amnezia
djred.....s�nt l�ser sig.....dom har nog fixat d p� n�tt s�tt eftersom d e 10:e g�ngen.....

-Meeeeen Kan du inte l�sa eller? ja har ju redan sagt att d finns garderob haha

quote:
[� kommer va en bra bit �ver 10 000 d�r...tyv�rr s� f�r dom v�l inte ta in mer �n 25-30 000 pers l�ngre.....lite synd men tror d kan bli r�tt bra iaf..hehe.....

-Jiddrans, hade gl�mt d�... fasen.. "Bara" 10 000. hehhe... okej.. tack som sa

quote:
e n�n mer s�ker redan nu???

-Neeeh inte �n... sugen s�klart.. men m�ste kolla pengar � skola.. nedfart etc. E du?

Posted by djred on Nov-29-2002 10:38:

Ja men klart jag visste att det ordnade sig, men jag funderade bara lite �ver hur en garderob f�r s� m�nga personer skulle fungera. T�nk er bara n�r alla ska ut

Posted by Glorie on Nov-29-2002 14:22:

Cool

vi stannade till sex senast.. � d� hade majoriteten g�tt hem.. var inte alls m�nga kvar suver�nt, man kunde r�ja rej�lt...� ja tror att vi svenskar tenderar att stanna kvar l�nge n�r man g�r p� s�n stor fest Holl�ndarna kan ju g� p� stor fest varje vecka
n�stan

men japp, garderoben e stor... jobbar kanske 30-40 pers eller n�t... men det g�r f�rv�nansv�rt fort att l�mna in den

Posted by Amnezia on Nov-29-2002 16:37:

bla bla...s�g sen at du svarat p� garderoben...

-Jiddrans, hade gl�mt d�... fasen.. "Bara" 10 000. hehhe... okej.. tack som sa ????
va mena du nu d�??? det komme ju l�tt va �ver 10 000...s�ljer ju alltid tokslut p� dessa partyn ju...f�r dom ta in 35 s� kommer 35000..

� yepp.....ja e toks�ker p� att �ka...v�ntar bara p� lineup.....
men kommer flyga ner denna g�ng..

Posted by Glorie on Nov-29-2002 16:52:

amnezia

hummz...aha okej, s� gr�nsen e inte satt.. ne okej.. f�r om d bara f�r ta in 10 000 liksom... vad e det?
Hoppas de f�r in massa fler..typ 30 000

jo, ja vet att du ska flyga.. approp� det.. n�mn inte till din morsa att Bin Laden hotar hela Europa nu (flyg etc)
haha.. kalla mig paranoid, men ja blir lite ass�... kan inte hj�lpa det...

men att g� att vara r�dd f�r en flygkapning funkar ju inte.. Har man otur att hamna p� den flighten finns ju inget att g�ra liksom...Ingen vet n�r man d�r.

Posted by Amnezia on Nov-29-2002 16:58:

gr�nsen e inte �ndrad igen...e runt 30 000 som e gr�nsen...

� den d�r bin laden skulle bara v�ga paja mitt TE �ventyr....d� j��klar st�r inte jag f�r konsekvenserna f�r vad som h�nder me han... han b�r h�lla sig i sitt tr�sk...

Posted by Glorie on Dec-01-2002 16:39:

Love Poundin' Sensation

quote:
Originally posted by NordLight
Jag t�nker nog dra dit om inget annat hinner komma emellan...
N�gon som vet n�r lineup-en blir f�rkunnad?

Greetz
NordLight

I december

Amnezia, du e grymt s�t me alla dina uttryck...

was? snuff, awwww... g�llit v�rre ass�...ja minns tiderna i de gamla forumen du vet

Posted by SteveTranz4ever on Dec-01-2002 20:26:

Om inte jag minns fel s� �ndrade dom n�n lag f�r n�t �r sen bara i Holland att vid s�nna events som dans partyn s� f�r "bara" 25�000 personer vistas i samma byggnad. Innan fanns det ingen direkt gr�ns.. tex. p� Sensation 2000 hade dom runt 40�000 bes�kare... Deras m�l f�r 2001 var att f� runt 50�000 bes�kare men 2001 s� var lagen inf�rd och det var d�rf�r dom b�rja k�ra med tema White och Black f�r att sprida ut folket mer p� tv� helger...

Posted by ScuL on Dec-04-2002 19:10:

Det blir ingen problem att kommar in n�r du �r 16 eller 17.
Faktiskt mesta av TE's bes�kare �r 17 eller 18.
Gr�nsen p� 18 �r bara f�r lagen. Ibland ser polisen till att de f�r inte acceptera m�nniskor under 18 men n�r det h�nder g�r du tillbaks o f�rs�ka igen p� ett annat st�lle!

Utrecht �r ungef�r 2,5 til 3 mil s�der-�st fr�n Amsterdam, med t�get tarar det inte mer �n 30 till 40 minuter.

N�r du kommer med bilen �r det ocks� faktiskt l�tt att finna.
L�ttaste v�g �r fr�n Hamburg i Tyskland �ver Bremen, Osnabr�ck, Hengelo/Enschede och f�ljer motorv�gen A1 till Amsterdam. N�r du �r n�ra Amersfoort tar ni motorv�gen A28 till Utrecht and there you go

Hur du kommer till Hamburg skulle bli inte s� sv�rt men snabbast �r �ver �resundsbron och ferrien vid R�dby Havn/Puttgarden eller tar Fogelfluglinien fr�n Helsingborg till Helsing�r och hoppa �ver n�ra R�dby igen

Posted by Vizay on Dec-04-2002 19:19:

jo men har h�rt fr�n k�llor nere i holland att �ldern inte brukar vara n�go problem.....st�rsta problemet f�r mig �r att jag har sadistiska f�r�ldrar som �lskar att f�rst�ra f�r mig i alla l�gen

ne men jag kan n�stan f�rst� att dom inte vill sl�ppa iv�g mig iofs.....yngsta barnet ensamt nere i holland p� fet trancefest

Pages (2): « 1 [2]