TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Rosenmöller weg als partijleider Groen Links
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Otte on Nov-17-2002 20:28:

Re: Rosenmöller weg als partijleider Groen Links

quote:
Er zijn 2 belangrijke redenen voor dit besluit. Allereerst hebben de gebeurtenissen van het afgelopen half jaar een ongelooflijke impact gehad op mijn persoon en ons gezin. Dat brengt naschokken teweeg die heel veel energie onttrekken.

"Ik wil die no go area's in Nederland wel eens zien..." zei hij toch tegen Pim Fortuyn???
Zo veilig is het dus Paul. Mensen stem op groen-links en alles komt goed!!!

Otte

Posted by AlFerox on Nov-17-2002 20:40:

Re: Re: Rosenmöller weg als partijleider Groen Links

quote:
Originally posted by Otte
"Ik wil die no go area's in Nederland wel eens zien..." zei hij toch tegen Pim Fortuyn???
Zo veilig is het dus Paul. Mensen stem op groen-links en alles komt goed!!!

Otte

kan je dit onderbouwen?

als jij dat mediapark als een nog go area ziet, dan is dus héél nederland een no go area.

stem idd maar op groen links, beter dan de rotzooi die dat zooitje ongeregeld van Fortuyn ervan gemaakt heeft

ohnee, want áls Pim er nog was geweest, nou dán had het wel goed gekomen

Posted by Otte on Nov-17-2002 21:44:

Re: Re: Re: Rosenmöller weg als partijleider Groen Links

quote:
Originally posted by AlFerox
kan je dit onderbouwen?

In het televisiedebat op nederland 3 (dat was het eerste debat, dus nog voor het debat op rtl) legde Pim Fortuyn aan Paul Rosenmoller uit wat hij voor een post kreeg: "U wilt niet weten meneer Rosenmoller wat ik dagelijks in de brievenbus krijg, er zijn gebieden in Rotterdam waar ik niet moet komen: de zogenaamde no-go area's." Waarop Paul Rosenmoller doodleuk antwoordt "nou, dat wil ik dan nog wel eens zien." Of Paul Rosenmoller hiermee nu de kogelbrieven of de no-go area's bedoelt laat hij in het midden.

quote:
als jij dat mediapark als een nog go area ziet, dan is dus héél nederland een no go area.

Ik heb het hier over de bovenstaande quote van Pim Fortuyn en niet over het mediapark. Ik geef toe, ik had duidelijker moeten zijn!

quote:
stem idd maar op groen links, beter dan de rotzooi die dat zooitje ongeregeld van Fortuyn ervan gemaakt heeft

Hier moet ik je gelijk in geven, behalve dat ik als punt wil aanvoeren dat Pim Fortuyn op het moment dat de LPF er een kolerezooitje van maakte hij niet meer leefde, dus niet aansprakelijk kan worden gesteld.

quote:
ohnee, want áls Pim er nog was geweest, nou dán had het wel goed gekomen

Daar kan ik niets op zeggen. Als, als, als.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen Paul Rosenmoller als persoon of de linkse partijen of mensen die links stemmen/denken. Ik vind het alleen niet goed als mensen problemen ontkennen die er wel zijn. Dit heeft Paul Rosenmoller nu persoonlijk ondervonden. Vandaar dat ik reageerde met: zo veilig is het dus Paul.

Verder wil ik hier niet veel meer over kwijt, want al dat geflame heb ik geen zin meer in.

Otte

Posted by Akira on Nov-18-2002 01:53:

otte ik ben het helemaal met je eens...

Ik vond het altijd maar een enorme lul...Nu weet hij ook hoe het is om bedreigd te worden...slappe lul is het ook.MAar hij is opgerot dus dat is alleen maar mooi.

Posted by eieregooie on Nov-18-2002 03:44:

quote:
Originally posted by Kamaya
wat ik bedoel is dat ik in eerste voor PvdA ben, en niet nu ineens niet meer vanwege een nieuw lijsttrekker.....die mag ik nl. ook wel.

Je hebt toch niet op Melkert gestemd he

Posted by Little Theseus on Nov-18-2002 22:04:

quote:
Originally posted by Kamaya
Ik denk trouwens dat ik PvdA ga stemmen, heb veel sympathie voor Wouter Bos.

Op zich geen foute gast, die Bos, als je hem alleen al vergelijkt met Melkert.. stukken vooruitgang...
maar,
Jongen, als jij ooit rijk wordt, dan krijg jij heel veel spijt van de keren dat je pvda hebt gestemd.

plus dat ik pas in een interview met Wouter Bos in zijn kantoor een feyenoord vlaggetje zag hangen op zijn kast...
ik als jood in hart en nier vind dat voor mezelf ook een reden om niet op hem te stemmen, ookal heeft het er niks mee te maken.

Posted by AlFerox on Nov-19-2002 13:06:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Jongen, als jij ooit rijk wordt, dan krijg jij heel veel spijt van de keren dat je pvda hebt gestemd.

ik begrijp dit niet..

waarom moet je altijd voor je eigen portemonnee stemmen?

ik vind dat je moet stemmen op het partijprogramma dat in jouw ogen het beste is voor het hele land. voor iedereen dus. en niet alleen voor je eigen centjes.
ik vind dat je niet alleen aan jezelf moet denken.

misschien is de VVD wel het verstandigst om op te stemmen (alhoewel ik dat betwijfel, gezien de bezuiningen die ze inwillen voeren op onderwijs en studiefinanciering etc).
maar echt geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om op dat stelletje bekrompen, conservatieve kantoorklerken te stemmen voor wie alleen de economie telt.

Posted by Little Theseus on Nov-19-2002 18:51:

quote:
ik begrijp dit niet..

waarom moet je altijd voor je eigen portemonnee stemmen?

-impressed-

ben het eigenlijk geheel met je eens, alleen ik sprak even vanuit de algemene Nederlander. Nederlanders zijn heel erg "ikke ikke ikke en de rest kan stikke" ingesteld. Er wordt te vaak gedacht: "what's in it for me?", waardoor er veel te weinig rekening wordt gehouden met anderen.

Posted by magrec on Nov-19-2002 19:02:

quote:
Originally posted by Little Theseus
-impressed-

ben het eigenlijk geheel met je eens, alleen ik sprak even vanuit de algemene Nederlander. Nederlanders zijn heel erg "ikke ikke ikke en de rest kan stikke" ingesteld. Er wordt te vaak gedacht: "what's in it for me?", waardoor er veel te weinig rekening wordt gehouden met anderen.

Dat vind ik ook wel een beetje, maar toch denk ik ook wel aan hoe ik moet stemmen zodat ik erzelf ook iig op vooruit zou kunnen gaan. Dus goed stud financiering in de gaten houden en wat elke partij er over zegt e.d.

Pages (2): « 1 [2]