TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Niet te geloven...
Pages (2): « 1 [2]

Posted by New Wave on Nov-17-2002 15:24:

quote:
Originally posted by magrec
Alsof sander k niet strak kan mixen. Je kunt bij sander niet ��ns horen wanneer hij zijn andere plaat erin gooit. Bij hem luister je gewoon 2 uur lang naar 1 plaat en tsja jean die knalt zijn volgende plaat er altijd hard in en dat zijn nou niet de mooiste mixen misschien wel strak maar verdienen geen schoonheidsprijsje.

Maar goed dat ik weer hap he

Wat zei ik, we hebben het niet over de sensation en Trance energy gigz....maar over zijn skills in de clubscene.....en dan is sander toch echt de uberprutser....

Posted by magrec on Nov-17-2002 15:28:

quote:
Originally posted by New Wave
Wat zei ik, we hebben het niet over de sensation en Trance energy gigz....maar over zijn skills in de clubscene.....en dan is sander toch echt de uberprutser....

beter in de roxy draaien (sander k) dan in de it

Posted by AlFerox on Nov-17-2002 16:07:

quote:
Originally posted by Raymond
Tja, moet deze jongen gelijk geven onze coke-snuivende graag wodka drinkende,

ach, jean is echt niet de enige dj die zich weleens (tijdens een optreden) vergijpt aan verdovende middelen. daar zijn er echt een hele hoop van!!
daar zul je echt versteld van staan

Posted by New Wave on Nov-17-2002 16:09:

quote:
beter in de roxy draaien (sander k) dan in de it

De IT is een begrip geworden, de roxy minder.
Als je het gemaakt heb in de IT dan ben je in Nederland een van grondleggers van house muziek.
Sander Kleineberg is maar een nalopertje...weleenswaar een talent...maar wel in de schaduw vergeleken met Jean.

Posted by AlFerox on Nov-17-2002 16:09:

quote:
Tin, wat wist jij ook alweer van techno ?

hij kan anders wel ben sims - manipulated herkennen als die hem hoort hoor!!

Posted by magrec on Nov-17-2002 16:20:

quote:
De IT is een begrip geworden, de roxy minder.
Als je het gemaakt heb in de IT dan ben je in Nederland een van grondleggers van house muziek.
Sander Kleineberg is maar een nalopertje...weleenswaar een talent...maar wel in de schaduw vergeleken met Jean.

OE nu zit je er Flink naast, dit zullen de oude bezoekers van de roxy niet leuk vinden. Ik dacht dat je wel beter wist new_wave.

Ik bedoel daar is het toch echt begonnen hoor, in de roxy
de grote 3 remy, marcello en dimitri

Ik bedoel op welke plaats stond cari lekebusch in de djmag top 100 en dan zullen we het al helemaal maar niet hebben over jean ;p

Posted by New Wave on Nov-17-2002 16:20:

quote:
Originally posted by AlFerox
hij kan anders wel ben sims - manipulated herkennen als die hem hoort hoor!!

jaahaa, inderdaad, toen hij op Awakenings gedraaid werdt toen herkende hij hem inderdaad!!!....na wat stille harde hints wist hij het

Posted by New Wave on Nov-17-2002 16:23:

quote:
OE nu zit je er Flink naast, dit zullen de oude bezoekers van de roxy niet leuk vinden. Ik dacht dat je wel beter wist new_wave.

Ik bedoel daar is het toch echt begonnen hoor, in de roxy
de grote 3 remy, marcello en dimitri

Ik bedoel op welke plaats stond cari lekebusch in de djmag top 100 en dan zullen we het al helemaal maar niet hebben over jean ;p

It uber alles....roxy zuigt....

Maar goed dat geen enkele techno DJ (behalve Richie Hawtin) in de mag stond..zou wel heel fout zijn.....

Posted by magrec on Nov-17-2002 16:32:

quote:
It uber alles....roxy zuigt....

Maar goed dat geen enkele techno DJ (behalve Richie Hawtin) in de mag stond..zou wel heel fout zijn.....

hehe mooi toch die roxy, de tent waar duncan stutterheim niet naar binnen mocht hehe uber elite tent de roxy waar voor het eerst house in nederland werd gedraaid.

maar ik vind je niet meer zo lief hoor tim?
Likje?

Posted by New Wave on Nov-17-2002 16:42:

quote:

maar ik vind je niet meer zo lief hoor tim?
Likje?

LIKJE!!!!

Posted by Opti on Nov-17-2002 17:01:

quote:
jaahaa, inderdaad, toen hij op Awakenings gedraaid werdt toen herkende hij hem inderdaad!!!....na wat stille harde hints wist hij het

man, na 6 uur lang BOEM BOEM BOEM hoorde ik nix anders meer, vandaar dat ik t niet doorhad

Posted by New Wave on Nov-17-2002 17:11:

quote:
Originally posted by Optimus
man, na 6 uur lang BOEM BOEM BOEM hoorde ik nix anders meer, vandaar dat ik t niet doorhad

Ja vast , 15 minuten voordat hij gedraaid werdt zei je dat je hem zou herkennen

Pages (2): « 1 [2]