TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- rave kläder
Pages (2): « 1 [2]

Posted by dj_hysterix on Nov-18-2002 18:55:

JO !
Jag har ett rave-plagg
Jag fick det från min kusin som var i Mexico. Det är en vit tröja o sen en aztetisk kalender eller nåt..lyser skitgrymt i uv!

Posted by Nyx on Nov-18-2002 19:47:

quote:
Originally posted by robstar
Haha! Typ!

Nä...Men de ser bättre ut om brallorna inte hänger som gardiner!

Jag tycker att det ser coolt ut med vida brallor. Det är ju det som är utmärkade för rave!

<---------

Dem hade uppe ett par helfeta amokbrallor med flame på benen @ undergroundfashion
..men dem är borta nu..hade tänkt beställa dem annars

Posted by reveal on Nov-18-2002 21:48:

jag tycker att "ravekläder" kan vara rätt coola
klart att vissa är alldeles för överdrivna, men normalt sätt är det helt ok tycker jag
fast inte att gå runt på stan i värsta utstyrseln på vanliga dagar så att säga

Posted by dbl on Nov-19-2002 01:28:

kan säga att dem senaste gångerna jag har varit ute har jag kört med jeans och skjorta
saknar bara det bakåtslickade håret som jag tyvärr inte kan ha pga att lumpen har fått mig att korta ner mitt hår något för mycket för det... typ så att jag inte kan göra någonting alls med det, men det håller på att växa ut.. frågan e bara om jag skall raka det någorlunda kort igen eller om jag skall låta det växa....
försöker få reda på vad alla tjejer jag känner tycker.
dem flesta har la tyckt att jag skall låta det vara kort, men alla kill kompisar tycker att jag skall låta det växa ut.

hmm.. svårt beslut.. hjälp mig glorie

Posted by SWE_TRANCE on Nov-19-2002 07:29:

Använder inga "ravekläder", men för dom som gör det så Kör hårt bara!

Gillar bättre att softa i en lite tightare T-shirt och lite "småpösiga" brallor

Posted by Glorie on Nov-19-2002 10:02:

Confused

dbl, hihihi... har du postat nån bild på forumet? neee det har du ju inte.. kan inte hjälpa dåjuh

Posted by lonne on Nov-19-2002 13:26:

Nej, ravekläder är inte min pryl heller. Jag tycker att de flesta är

rätt fula speciellt utsvängda brallor. Persononligen blir det ofta

ett par vindbrallor och ett linne.

Posted by dbl on Nov-19-2002 14:35:

quote:
Originally posted by Glorie
dbl, hihihi... har du postat nån bild på forumet? neee det har du ju inte.. kan inte hjälpa dåjuh

ehmm.. just det.
här e jag med kortklippt hår (och min lilla syrra).. tagen nån gång i sommras.

och här e ett gammalt foto därj ag e något oklippt..

och.. .ehm.. här e jag närj jag var på rhodos i sommras
ungefär som jag har håret nu, bara att det e lite kortare

Posted by Glorie on Nov-19-2002 19:25:

dbl åh va fint.. kortet me din syrra måste va det finaste ja sett under hela dagen

ja ska fundera på hur ja ska skriva nu men kortet i mitten måste va gammalt eller?? ser ut som d skiljer flera år.

återkommer

Posted by dbl on Nov-19-2002 20:28:

quote:
dbl åh va fint.. kortet me din syrra måste va det finaste ja sett under hela dagen

ja ska fundera på hur ja ska skriva nu men kortet i mitten måste va gammalt eller?? ser ut som d skiljer flera år.

återkommer

jodå, det e la ganska så gammalt ja.. eller nja.
typ ett tag innan sommaren, så sså himmla gammalt e det ju inte.

men skall jag låta håret växa ut så blir det ju nån annan friss.

EDIT: HÄR har du förresten min foto sida.. finns en massa bilder på min syrra där

Posted by Glorie on Nov-19-2002 21:34:

Thumbs up

dbl, WOW, nu har du fått ett "fan" iaf (läs engelskt)
jäklaranamma vilken snygg sida... vad duktig du e me kameran asså! grymt snygga bilder.....varför har du inte sagt nåt fööör?

söt syster asså. oj oj

asså det med håret... jättesvårt ju hmm....tycker d e fint på bild 1 juh.... fast ja kan tänka mig att d skulle va skitsnyggt om du sparade ut ju...*tykka

ja gillar överlag mer om killar har mer hår än inte... det lät inte konstigt va? eller så funkar de om de inte har nåt hår alls.. döläckert kan d va faktiskt..

Posted by dbl on Nov-19-2002 21:55:

quote:
dbl, WOW, nu har du fått ett "fan" iaf (läs engelskt)
jäklaranamma vilken snygg sida... vad duktig du e me kameran asså! grymt snygga bilder.....varför har du inte sagt nåt fööör?

söt syster asså. oj oj

asså det med håret... jättesvårt ju hmm....tycker d e fint på bild 1 juh.... fast ja kan tänka mig att d skulle va skitsnyggt om du sparade ut ju...*tykka

ja gillar överlag mer om killar har mer hår än inte... det lät inte konstigt va? eller så funkar de om de inte har nåt hår alls.. döläckert kan d va faktiskt..

ojdå.. tack så mycket Glorie... får tyvärr änsålänge nöja mig med min syster som "modell".. eller tyvärr e det ju inte riktigt eftersom hon e väldigt gullig.... fast jobba för typ slitz hadde ju itne varit fel

låta det växa... vad tycker du jag skulle ha för friss då då?
vad tror du jag skulle passa i?

Posted by Glorie on Nov-20-2002 10:16:

Cool

quote:
Originally posted by dbl
fast jobba för typ slitz hadde ju itne varit fel
bah!!!!
quote:

låta det växa... vad tycker du jag skulle ha för friss då då?
vad tror du jag skulle passa i?

hmm...jag vet två frisyer ja tycker e snygga....men ja kan inte förklara dem asså men ja kom på att en av dem e ju typ kort hår ändå.. hehe, fast lite mer fram, typ.. uhm..*värdelös på att förklara
(han som var i fängelse på kos hade ju sånt tror ja, den killen på nyheterna) den andra e typ ganska mycket busigt hår...fast inte på längden alltså.. så att man kan rufsa till det...fint

äh, ja lägger ner.. ja tror det blir bra hur du än gör. ta det du trivs i

Posted by dbl on Nov-20-2002 13:35:

quote:
hmm...jag vet två frisyer ja tycker e snygga....men ja kan inte förklara dem asså men ja kom på att en av dem e ju typ kort hår ändå.. hehe, fast lite mer fram, typ.. uhm..*värdelös på att förklara
(han som var i fängelse på kos hade ju sånt tror ja, den killen på nyheterna) den andra e typ ganska mycket busigt hår...fast inte på längden alltså.. så att man kan rufsa till det...fint

äh, ja lägger ner.. ja tror det blir bra hur du än gör. ta det du trivs i

hehehehe e ockås kass på att förklara saker.. lättare att typ leta upp bilder eller nått liknande.

nån kille i ått fängelse på kos.. tror jag inte jag hört talas om...
men man missar en hel del när man gör lumpen :/

Posted by Glorie on Nov-24-2002 11:22:

Drunk

när jag var på Åhlens härom dan sålde de ut gamla halloween-dräkter...

de hade en aaaascooool aliendräkt fast till barn....var typ en lila kappa med självlysande detaljer...å masken till var oxå självlysande.

till de vuxna hade de en inte så cool mörkblå/lila dräkt me ful alienmask... men iaf.. de vore fasen coolt å se nån på fest sådär, värsta utspökade..

frågan e hur man ska kunna leka alienfamilj, när d e 18 på Docklands och man inte lär få in småkids där

Posted by Amnezia on Nov-24-2002 13:38:

hm..tycker det kan va helt ok med klubbkläder...skulle nog inte kunna spöka ut mig till en riktig candykid som man kan se värsting ex på ibland...visst e kul att dom finns på partyna...bidrar ju till ite stämmning men personligen skulle jag nog välja ltie mer diskreta saker fast ändå så d syns att det e klubbstuff....nått sånt..men bäst vore ju om man vore designer å typ designa ett par byxor alldeles själv......grymt lr vad.,

Posted by SteveTranz4ever on Nov-24-2002 14:26:

quote:
Originally posted by Amnezia
hm..tycker det kan va helt ok med klubbkläder...skulle nog inte kunna spöka ut mig till en riktig candykid som man kan se värsting ex på ibland...visst e kul att dom finns på partyna...bidrar ju till ite stämmning men personligen skulle jag nog välja ltie mer diskreta saker fast ändå så d syns att det e klubbstuff....nått sånt..men bäst vore ju om man vore designer å typ designa ett par byxor alldeles själv......grymt lr vad.,
Du menar som dessa typ

Posted by AC. on Nov-24-2002 15:10:

Får mig att tänka på denna tråd:
http://tester.tranceaddict.com/foru...highlight=b%F6g

Posted by SteveTranz4ever on Nov-24-2002 15:33:

quote:
Originally posted by AC.
Får mig att tänka på denna tråd:
http://tester.tranceaddict.com/foru...highlight=b%F6g
Ja , den tänkte jag också på men kunde inte hitta.. inte min stil det där precis...

Posted by dbl on Nov-24-2002 19:03:

vad gör du med bilder på mig och mina kompisar Steve??

Posted by SteveTranz4ever on Nov-24-2002 19:07:

quote:
Originally posted by dbl
vad gör du med bilder på mig och mina kompisar Steve??
Yeah right

Posted by AnD on Nov-24-2002 20:10:

har egentligen inte med det här att göra.. småkul ändå

Pages (2): « 1 [2]