TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hardbass @ Statenhal Den Haag 08-02-03
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Heb verhalen gehoord over: Super Marco May (IT)....op XClusive scheen die nogal snoeihard te draaien toch?? |
Wowz!!!!
Das wel een vette line-up zeg, denk dat ik dan Trance Energy die week erna maar skip ofzo 
Dit ziet er echt heerlijk uit! 
En Super Marco May draaide op X-Qlusive echt werelds!!! 
Alle vette platen van nu in het laatste uurtje 
| Originally posted by Dr. Kuipers Wowz!!!! Denk dat ik dan Trance Energy die week erna maar skip ofzo ![]() |

| Originally posted by New Wave Dit heeft een zeer hoog flame gehalte ![]() Kijk, we gaan er nu even van uit dat ik harstyle heel goed vind. Wat Magrec ongeveer heeft gezegt is een heel duidelijke voorbeeld wat mensen niet onder ogen durven zien EN in het slechtste geval gewoon NIET zien. De reactie van een willerkeurig persoon die zijn mening uit over de style van dit feest mag en kan hier gewoon geplaatst worden. Dat dit kan uitlopen tot een dicussie is een van de spelregels van een forum. laten we in korte zin zeggen: Het hoort er bij. Ik wil de personen die een interesse hebben naar hardstyle niet veroordelen dat zij naar deze style luisteren maar je moet toegeven.......een bass + 1 sampeltje = gewoon goedkope nutteloze zooi..no doubt about it |
| Originally posted by Dr. Kuipers Wowz!!!! Das wel een vette line-up zeg, denk dat ik dan Trance Energy die week erna maar skip ofzo ![]() |

| Originally posted by magrec Alle redenen waarom het zo triest is: Het grote partypubliek--->stelletje nono's bij elkaar die dana aanbidden. Als het maar hard is is het goed. Al is het nog het aller simpelste melodietje zit er een harde bass is dan is het goed. Party organisaties melken Hardstyle uit ja, het trieste is dat niemand het door heeft want elke keer weer is elk feest uitverkocht terwijl er dezelfde dj's staan die dezelfde standaard liedjes draaien (zalwel door een slecht korte termijn geheugen komen wat weer te koppelen is aan een hoog % drugsgebruikers op HS feesten.) |
| Originally posted by New Wave Wat Magrec ongeveer heeft gezegt is een heel duidelijke voorbeeld wat mensen niet onder ogen durven zien EN in het slechtste geval gewoon NIET zien. Ik wil de personen die een interesse hebben naar hardstyle niet veroordelen dat zij naar deze style luisteren maar je moet toegeven.......een bass + 1 sampeltje = gewoon goedkope nutteloze zooi..no doubt about it |

Die link kan ik ook niet echt leggen conf:
| Originally posted by total woot a) het is exQlusive |
| Originally posted by TranceFool Zou bijna willen zeggen dat jij andere muziekstylen niet repecteert |
| op progressie feessies is het drugsgebruik zeker niet hoog |
| Op zaterdag 8 februari 2003 organiseert b2s events Hard Bass -Extreme-. Dit evenement, dat eerst gepland stond in het Autotron van Rosmalen, is verplaatst naar de Statenhal in Den Haag. De line up die al eerder was aangekondigd blijft ongewijzigd. |
Wat een naaierij
Moet ik echt een heel stuk verder reizen.... 
ah, het is verplaatst naar de kutste locatie van nederland, de Statenhal 
hopelijk regelen ze de entree en de wc's beter deze keer 
grtz,
TNG
Godverdomme !!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk eens een vette party in de buurt van Eindhoven, verplaatsen ze het feestje naar een andere locatie.

| Originally posted by tango ah, het is verplaatst naar de kutste locatie van nederland, de Statenhal ![]() hopelijk regelen ze de entree en de wc's beter deze keer ![]() grtz, TNG |
thnx for the info!
Vette line-up, ga ik zeker langs, nog even wachten inderdaad!
Alleen nog nooit in de statenhal geweest, is het echt kut daar of valt het wel mee...??
Wc's zijn btw op de meeste grote feesten klote! (met IC als absolute jaarlijkse dieptepunt, in de RAI heb je gewoon een bootje nodig of kaplaarzen, rubberen wel te verstaan, om te pissen)
Och ja kga het gewoon eens checken daar in o o den haag...
| Op zaterdag 8 februari 2003 organiseert b2s events Hard Bass -Extreme-. Dit evenement, dat eerst gepland stond in het Autotron van Rosmalen, is verplaatst naar de Statenhal in Den Haag. De line up die al eerder was aangekondigd blijft ongewijzigd. |
ik vermoed dat het komt door:
punt 1: klachten van omwonenden
punt 2: lastig OV van/naar Rosmalen.
zou dan met bussen van station 's-Hertogenbosch moeten. allemaal lastige shit.
ps kan de topic titel eens worden aangepast ? 
| Originally posted by ScuL ik vermoed dat het komt door: punt 1: klachten van omwonenden punt 2: lastig OV van/naar Rosmalen. zou dan met bussen van station 's-Hertogenbosch moeten. allemaal lastige shit. ps kan de topic titel eens worden aangepast ? |
topic title is ook ff aangepast
| Originally posted by Optimus |
alle outdoor-feesten zijn ook niet met het openbaar vervoer te bereiken...
en daar gaan nog wel meer mensen heen.
dus slecht bereikbaar zal wel niet het punt zijn.
bovendien erg stom als je daar als organisatie nu pas achter zou komen.
| Originally posted by MaGiK54 Stampuh in Den Haag, maar dan zonder mij want ik deel de mening van een paar mensen hier op het forum. Ik vind hard-style maar kleruhherrie. Maar ieder zijn eigen muziek, dus veel plezier in de Statenhallen met hopelijk wat meer wc's. |
FF deze topic ophalen
Hoe staat het met de kaartverkoop?
Bijna uitverkocht? of gaat er bijna niemand heen
Misschien dat ik met een maat van me ga, maar we horen zo weinig over dit feest.
Welke TA-ers gaan er?
Waarschijnlijk gaat ik er weer samen met ScuL heen 
Moet alleen nog ff m'n financiele positie gaan bekijken...
is hier nog iemand heen geweest??
Wil wel weten hoe dit stamp feest in 'Den Haag in de Statenhal'
is verlopen 
Ik ben er geweest!
Ik had er niet zulke hoge verwachtingen van, gezien de locatie, de achtergrond van de stad waar het gegeven werd, de (wat mindere) organisatie en het feit dat het al om 5u afgelopen was ipv 7u.
B2S Events heeft het tegendeel bewezen!!
Wat een bruut feest 
De zaal was goed ingericht (� la Sensation met het podium in het midden). 'Thundercages' aan het plafond, alhoewel deze niet naar beneden kwamen. Goeie lasers, qua decoratie niet zo mooi als een ID&T of Q-Dance feest maar ze hebben zeker hun best gedaan met vier grote videoschermen e.d.
Ook hadden ze voldoende (grote) bars en veeeel toiletten, plus een tribune die groot genoeg was om op te zitten en te kunnen stampen 
De line-up was op zich wel ok. Op het laatste moment zijn er een paar namen afgelast. (Ivm de 5u ipv 7u). Ik heb maar 3 platen meerdere keren gehoord. Voor de rest was het vanaf het begin tot het eind goed. Daniele Mondello draaide overigens ook heerlijk, eerste keer dat ik hem heb zien draaien.
Maargoed, er hing een topsfeer wat ik dus absoluut niet verwacht had en uiteindelijk is het allemaal vlekkeloos verlopen.
Toen de klok uiteindelijk 5 uur sloeg vertrok Super Marco May van het podium maar opeens komt Isaac daar met z'n koffertje aanlopen en gaat nog even door!! Afgewisseld met Balistic en nog 2 gasten hebben ze het nog tot half zes weten te rekken. Toen werd de politie opgetrommeld en B2S gesommeerd de muziek uit te zetten.
Onder luid gejoel ging Isaac van het podium en het publiek begon te klappen en 'Don't touch that stereo' te zingen.
Isaac sneakt het podium op, pakt TAQ 9 - Slaves uit z'n koffer, legt de plaat erop en loopt 't podium weer af 
Met de lichten aan nog 1x voluit wat een feest haha 
Ik heb me grandioos vermaakt.. jammer dat je er niet bij was Kuipers.
| Originally posted by ScuL 1. Maargoed, er hing een topsfeer wat ik dus absoluut niet verwacht had en uiteindelijk is het allemaal vlekkeloos verlopen. 2. Onder luid gejoel ging Isaac van het podium en het publiek begon te klappen en 'Don't touch that stereo' te zingen. 3.Isaac sneakt het podium op, pakt TAQ 9 - Slaves uit z'n koffer, legt de plaat erop en loopt 't podium weer af ![]() |