TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- IS dit forum dood???
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Nee, er zitten maar 13.000 members op dit forum!
Hint, er zijn nog genoeg andere forums mocht deze voor sommige te rustig zijn.
![]()
| quote: |
| Originally posted by New Wave WHIEEEHOEEEHOOOEEEE Trance? das voor sukkels.....HARDHOUSE, DAT IS PAS KNALLEN..!!! Iedereen die van trance houd kan van mij betreft zo in aanmerking komen van Sukkel of the year, daarbij passende "TMF award" replica. Gesigneerd door Tiesto. |
| Originally posted by magrec idd ik kan die muziek echt niet horen. Ik doe ook niet mee met die top 3 verkiezing van het jaar. Ik bedoel hardstyle wat is dat voor duffe muziek dan tsja en dan trens ik kan geen ��n leuk nummer bedenken. Goed techno en progressive all the way! |
, mag allemaal
wat dacht je dan van techno
pfff, dat is pas hersenloze muziek!! je kan beter een plaat die blijft hangen opzetten.. das nog minder monotoon! 
| Originally posted by AlFerox wat dacht je dan van techno pfff, dat is pas hersenloze muziek!! je kan beter een plaat die blijft hangen opzetten.. das nog minder monotoon! |
| Originally posted by magrec SCHLAGER �BER ALLES: Hansi Hinterseer Steffani Hertl Heino Freddy Breck |
| Originally posted by basd Nee dan de vaderlandse toppers: Hepie & Hepie Circus Custers De Deurzakkers en ga zo maar door Ik word GEK ! |
Weeeer zo'n zinloze thread

Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar ik denk dat dit soort dingen met ups en downs gaat...
Dus ik ben vol goede moed 
| Originally posted by AlFerox hoho, je vergeet de allerbelangrijkste!! |
| Originally posted by AlFerox hoho, je vergeet de allerbelangrijkste!! |
ON TOPIC PLZ
Ja, peter heeft gelijk, nee tis niet dood!!
| Originally posted by AlFerox wat dacht je dan van techno pfff, dat is pas hersenloze muziek!! je kan beter een plaat die blijft hangen opzetten.. das nog minder monotoon! |
| Originally posted by Teknikol ach het kan altijd hersenlozer... kdenk dat de gemiddelde techoplaat technisch toch stukken beter in elkaar zit dan een gemiddelde hardhouse plaat |
| Originally posted by Teknikol ach het kan altijd hersenlozer... kdenk dat de gemiddelde techoplaat technisch toch stukken beter in elkaar zit dan een gemiddelde hardhouse plaat |

Zal ik ook weer gaan posten dan????

| Originally posted by Dj Lex Zal ik ook weer gaan posten dan???? |
| Originally posted by AlFerox jaaaa, weer net zoveel als vroeger Lex! |
| Originally posted by AlFerox jaaaa, weer net zoveel als vroeger Lex! |
38 replies in 7 uur tijd..... valt nog mee dus
| Originally posted by AlFerox nou dat betwijfel ik hoor.. ik bedoel, elke boer kan toch techno maken. gewoon een beat en een paar geluidjes. das alles! ![]() bij hardhouse zitten ook nog riedeltjes enzo |
Ik hou ook enorm van dat rellen....geweldig het maakt mij geen fuck uit of we nou elkaar kennen of niet...Die tijd met henkie henk,lexie,REMY D,M5,new wave,gladekanis etc...geweldig die flame wars...hahaha.
Ze gingen soms ook echt nergens over zoals of er een set van TOM harding wel of niet was opgenomen hahaha (of niet dan roael??)
| Originally posted by Dj Lex Zal ik ook weer gaan posten dan???? |
Ja lex ga je gang en ga als een beest te keer...ik kon je nooit bijhouden haha
Sja sorry hoor hey maar we mochten niet meer rellen en flamen,terwijl dat naar mijn id gewoon het uiten van een mening was,en gewoon op directe manier neergetikt.
Nu zie je inderdaad dat een stel kids t forum heeft overgenomen omdat niemand meer ergens iets van zegt want dan "flame" je.
Nouh,veel voordeel heeft t forum hier niet van gekregen.
En dat heeft niks met lamer henkie te maken maar meer met het recht van het uiten van je mening hiero,DAT is wat aan banden gelegt is,en je ziet t,1 grote puberale rotzooi