TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nominaties voor de TA nerd van 2002
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Fantastisch ![]() Eerlijkheid waardeer ik wel ** User Suspended ** |

| Originally posted by Glaniskanis Massive dan maar op 1 omdat hij minderjarig is |
~GEWELDIGE DRAAD!
1 Ruben_dubbink, omdat ie NOOIT te porren is voor al die vette feestjes
2 Kuipers, omdat ie nooit meer voor relaxte trancefeesten te porren is 
3 Glaniskanis, omdat ie net met 2 medestudenten in hetzelfde lokaal waar ik zit over de grond rolde

1 Kolkie Wolkie omdat hij loopt te zeuren dat ik vrijdag mee moet naar index!
2 Kolkie Wolkie omdat hij weet dat ik volgende week tentamens heb dus dit weekend niet kan stappen 
3 Kolkie Wolkie gewoon omdat hij zichzelf kolkie wolkie noemt!
| Originally posted by franzelare 1 Kolkie Wolkie omdat hij loopt te zeuren dat ik vrijdag mee moet naar index! 2 Kolkie Wolkie omdat hij weet dat ik volgende week tentamens heb dus dit weekend niet kan stappen ![]() 3 Kolkie Wolkie gewoon omdat hij zichzelf kolkie wolkie noemt! |

Iedereen bedankt voor het stemmen op mij
Ik nomineer:
1. Mr 'met vriendelijke groet' Marcello (ik word gek van dat vriendelijke gegroet elke keer..)
2. Donna
3. Otte (waar ben je?)
PS: Wanneer mag ik mn Award ophalen?
| Originally posted by Cosmic Guy PS: Wanneer mag ik mn Award ophalen? |
Ik nomineer Eieregooie omdat hij zo graag eens genomineerd wordt...
Funk Einsatz op 2 (wie??.........precies..)
En om maar even kuddedierderig over te komen, op drie Cosmic Guy...kweet niemand anders, en om Jappio nou te gaan nomineren, daar komtie vast niet meer overheen...

Optimus, bij deze nomineer ik jouw tot ubernerd van de 3de klasse
Als je een voldoende hebt voor je volgende inburgeringscursus dan maak ik de nominatie ongeldig
WHOEEHOEE UBERNERD!!!
uuhmmm Glaniskanis
als je met naam op je shirt naar feesten gaat dan ben je wel de ubernerd die in aanmerking komt voor de tweede klasse nerd
En de persoon met het meest nerd gehalte iz.....Ik flame niet meer dus de nummer 1 hou ik voor my self, Mwhoee, zie je Iris 
| Originally posted by New Wave Optimus, bij deze nomioneer ik jouw tot ubernerd van TA.com Als je een voldoende hebt voor je volgende inburgeringscursus dan maak ik de nominatie ongeldig WHOEEHOEE UBERNERD!!! |

| Originally posted by New Wave uuhmmm Glaniskanis als je met naam op je shirt naar feesten gaat dan ben je wel de ubernerd die in aanmerking komt voor de tweede klasse nerd![]() |
Originally posted by kolkiewolkie ~GEWELDIGE DRAAD!1 Ruben_dubbink, omdat ie NOOIT te porren is voor al die vette feestjes 2 Kuipers, omdat ie nooit meer voor relaxte trancefeesten te porren is ![]() 3 Glaniskanis, omdat ie net met 2 medestudenten in hetzelfde lokaal waar ik zit over de grond rolde |
dat totaaaaaaaaaal niet weet wat feesten is
en the nominees are:
1) Optimus
2) TimeportE
3) Cosmic Guy
uitleg lijkt me overbodig
Grtz
WooT
Sja,tijd voor mijn speech dus,nouw,allereerst wil ik LT bedanken

Dan uhm sjah de top 3
1:Cosmicdude (sja aan de tussenstand te zien zonder mijn inmenging sta je dus toch al aardig aan kop,excuses moi
)
2:Afterdingetje
3:The Yarnies
Oja en ik doe dan nog maar ff een 4e plaats,ssort van poedelprijs omdat er toch hard aan gewerkt is,en deze is voor Eyeriz
Naja en verder zit t hier tulijk bomvol nerds en nerdinnen anders werd er hier niet zoveel gepost
Nouh een edit is hier wel op zn plaats wanttttt ik moet ook zeggen dat ik t eens ben met de cosmische dude over die vriendelijke groet van marcello,dies echt gruwelijk goor irritant,maar zo weet cosmic dan ook gelijk weer hoe hij vaak overkomt,dus das 2 vliegen in 1 mepper
| Originally posted by New Wave Optimus, bij deze nomineer ik jouw tot ubernerd van de 3de klasse Als je een voldoende hebt voor je volgende inburgeringscursus dan maak ik de nominatie ongeldig WHOEEHOEE UBERNERD!!! |
| Originally posted by Jappio Wie had het over een award? Moest de winnaar niet op innercity elke ta-er minstens 3 biertjes geven? |
hey hey in deze tret kan nog geen winnaar bekend worden gemaakt.
Ik had eerst de intentie om een poll te maken met 40 namen maar dat vond ik een beetje te overdreven
(ik wil niet met iedereen ruzie
)
dusse ik wil nog meer nominaties zien en dan tel ik op wie er het meest zijn genomineerd en dan maak ik ff een nieuw tret.
Heb ik nog wat te doen 
Re: en the nominees are:
| Originally posted by total woot 1) Optimus 2) TimeportE 3) Cosmic Guy |

)
GRMBLHMPF!!
Maar k ben heus wel een klein beetje lief!

| Originally posted by Donna GRMBLHMPF!! Maar k ben heus wel een klein beetje lief! |
)
| Originally posted by TimeportE dan moet jappio ook op de nummer 2! |
degene die op Massive durft te stemmen krijgt van mij een biertje (tegen de tijd dat ik ook op zo'n groot feesie kom
)
wiew!
| Originally posted by DjSuez Ik nomineer Eieregooie omdat hij zo graag eens genomineerd wordt... |
| Originally posted by New Wave Der kan de maar 1 de eerste zijn |
| Originally posted by Jappio idd.. geen nominatie voor mij dus TIMEPORTE! whehe |