TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin van Buuren @ The Matrixx, wie gaat...
Pages (2): « 1 [2]

Posted by franzelare on Nov-23-2002 14:05:

Ik ben er dus ook NIET ik heb volgende week tentamens dus zit ik het hele weekend te leren (behavle af en toe wat internetten)

maar volgende week ga ik het dubbel zo hard inhalen op nexus

Posted by magrec on Nov-23-2002 14:28:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ze komen volgende week logeren in t Hotel waar ik werk met 70 man!

Ff wat shirtjes ritselen!

Gouden tulpje in Epe?
zo lief daarbij die hertjes

Posted by SanduTje on Nov-23-2002 20:19:

Hmmm interesant.. zal wel weer f*cking druk worden denk ik..

en met jochem is het elke keer de vraag hoe die de stemming er in wil brengen..

Posted by eieregooie on Nov-24-2002 05:05:

En en en? Hoe was het?

Posted by Dj Lex on Nov-24-2002 13:48:

Was super gaaf. Heb me super vermaakt met Tijso8, 3o3 en ze neef. Later leuk verslagje, nu ff bijkomen

Posted by Ding Chavez on Nov-24-2002 14:45:

Ik zal een poging wagen

Mijn broer ging rond 23:30 ernaartoe, en stuurde een sms dat er nog errug weinig te doen was. Ben toen dus nog maar even thuis gebleven en rond 0:30 gingen wij richting de Matrixx. Stond een klein rijtje voor de deur, en binnen was het aangenaam druk. Niet te en niet te leeg. Jochen verraste mij op sommige momenten positief, hij had zich duidelijk voorbereid op een opwarmertje voor Armin. Veel oude trace platen met af en toe natuurlijk de standaard jochen platen erdoorheen, simpel goedkoop melodietje en een flinke bass.
Iets eerder dan verwacht, rond 2:15, maakte Armin zijn opwachting. Ik was Tango inmiddels al wat eerder tegengekomen op weg naar de plee en samen wachtten we de eerste plaat af. Zou het viframa - cristalle (katana's intro mix) zijn???? jawel blijft toch een goede opener. Hij ging niet gelijk stevig door, maar ging over op de karakteristieke Armin trance. platen die ik me nu nog zo herinner van de hele set waren: marco v - milla, solar factor - no return, airwave - above the sky 2002, push - strange world 2002, nightvision - believin' (j&r remix), dj tomcraft - loneliness (klub mix volgens tango, ik weet het nog steeds nie ). Hij wisselde stevige stukken af met zweef momenten, al met al weer een degelijke Armin set. Aan het eind van de set kwam tijs08 mij nog tegen en ff gebabbeld met dj lex (Y). Als afsluiter kon het natuurlijk niet anders dan speedy j - krekc vs umek - gatex (avb rework). Stampend ten einde
Heerlijk nachtje weer gehad, beetje brak om 12:00 aan het werk gegaan, maar het was vol te houden.

GreetZ, DC

Posted by moogwai on Nov-24-2002 15:22:

Armin was zeker weer vet... maar dat weet je vantevoren

Jochen draaide redelijk als opwarmer... net als Ding Chaves al opmerkte... hij had zich duidelijk voorbereid als opwarmertje voor Armin, dus gewoon lekkere "wat oudere" trance, Yahel - Voyage, Coast 2 Coast - Home, etc.

Vond alleen de sfeer niet top in de Matrixx... was ook niet echt druk en om 5.00 was volgens mij iedereen al naar huis

Jammer dat Armin Sunspot & Third Dimension niet heeft gedraaid.. maar daartegenover stond weer Airwave - Escape From Nowhere

Verder draaide hij ook nog oa Prime Mover - The Weapon (Grinder Remix), 4x4 - Indigo, Adain - Summer Calling (Airwave Club/Progressive Mix) en Exposure - Magic Impuls

Posted by Beckham on Nov-24-2002 20:29:

Ben gisteravond ook geweest, en heb echt een topavond gehad.
Jochen draaide erg lekker, en de oudere trance nummers in zijn set vielen bij mij en bij vele anderen bijzonder in de smaak.

Ook Armin vond ik super draaien, dan weer zweven, dan weer lekker gaan..

Het was niet erg druk, maar dat vond ik niet vervelend. Wel jammer was dat alleen het publiek helemaal vooraan los ging.. De rest stond maar een beetje te kijken..

Maar 't was weer gezellig in The Matrixx!

Posted by tijs08 on Nov-24-2002 21:10:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Jochen verraste mij op sommige momenten positief, hij had zich duidelijk voorbereid op een opwarmertje voor Armin. Veel oude trace platen met af en toe natuurlijk de standaard jochen platen erdoorheen, simpel goedkoop melodietje en een flinke bass.

vond ik dus ook, had moeite om stil te boivjen staan.. wat wel moest met het idee dat er nog 2,5 uur los moest worden gegaan op armn

quote:

Iets eerder dan verwacht, rond 2:15, maakte Armin zijn opwachting. Zou het viframa - cristalle (katana's intro mix) zijn???? jawel blijft toch een goede opener.

en dat is ZACHT uitgedrukt!! helemaal los die tent gelijk!! was echt mooiste moment wel van de avond! onwijsss mooie strings

quote:

Hij ging niet gelijk stevig door, maar ging over op de karakteristieke Armin trance. platen die ik me nu nog zo herinner van de hele set waren: marco v - milla, solar factor - no return, airwave - above the sky 2002, push - strange world 2002, nightvision - believin' (j&r remix), dj tomcraft - loneliness (klub mix. Hij wisselde stevige stukken af met zweef momenten, al met al weer een degelijke Armin set. Aan het eind van de set kwam tijs08 mij nog tegen

Jep toch nog gevonden.. hoewel ik niet moeilijk te vinden was dacht ik zo.. 2 uur vooraan bovenop het podium staan zwaaien naar armin (en hij heeft ook meedere malen terug gezwaaid )

quote:

Als afsluiter kon het natuurlijk niet anders dan speedy j - krekc vs umek - gatex (avb rework). Stampend ten einde
Heerlijk nachtje weer gehad.

Dat was idd bruut stampen aant einde... eerst zweven op 7 cities en daarna door op gatex AvB LONG rework!!
helemaal mee eens! en ook zeker voor herhaling vatbaar! Echt een hele goeie 1e indruk van The Matrixx! ga er zeker meer komen..

bij deze nog ff mijn passagiers bedanken voor een
avond! Dave, Lexxie en Roger (onthoud deze naam ).. stuk voor stuk>

Posted by tijs08 on Nov-24-2002 21:56:

Roger - Three o` Three - Randy - Tijs08 - Dj Lex

Posted by Three 'O Three on Nov-25-2002 12:40:

Kort verslagje, want heb over een paar minuten coolege

Superavond gehad! 1e Keer in de Matrixx ook, heel mooi aangekleed en zeker wel een goede sfeer! (vond ik dan...)

Armin maakte er weer een superset van. Het was de verre reis dubbel en dwars waard Maar natuurlijk ook weer een topavond met Tijssie, Lex, m'n neef en Randy

Posted by total woot on Nov-26-2002 10:51:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Kort verslagje, want heb over een paar minuten coolege

Superavond gehad! 1e Keer in de Matrixx ook, heel mooi aangekleed en zeker wel een goede sfeer! (vond ik dan...)

Armin maakte er weer een superset van. Het was de verre reis dubbel en dwars waard Maar natuurlijk ook weer een topavond met Tijssie, Lex, m'n neef en Randy

Beter! heb weer dus wat gemist....
kon roger deze keer de verleiding niet weerstaan?

grtzz
WooT

Posted by Three 'O Three on Nov-26-2002 16:38:

Hij is deze keer onder lichte dwang de auto in geholpen

Posted by Cadmium on Dec-06-2002 13:20:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Hij is deze keer onder lichte dwang de auto in geholpen

Hey, ik ben uit vrije wil meegegaan. Dat ik al tien bier achter m'n kiezen had voordat we weggingen, heeft er niets mee te maken .

Het was in ieder geval een super avond. Als jullie nog een keer naar de Matrixx gaan (of ergens anders heen ), ben ik zeker van de partij.

Posted by Three 'O Three on Dec-06-2002 13:32:

He kijk nah, tis mn neef

Ennuh, je kan altijd mee jongen

Posted by tijs08 on Dec-06-2002 13:46:

quote:
Originally posted by Cadmium
Hey, ik ben uit vrije wil meegegaan. Dat ik al tien bier achter m'n kiezen had voordat we weggingen, heeft er niets mee te maken .

Het was in ieder geval een super avond. Als jullie nog een keer naar de Matrixx gaan (of ergens anders heen ), ben ik zeker van de partij.

joh!!!

Weer een lid erbij! Zoals hierboven al vermeld.. er is altijd wel een plekkie vrij voor je

heee en wat ziet mijn oog! Kom jij uit Oud-Beijerland... daar komen aardig wat goeie en bekende producers vandaan is het niet.. oww produceer je zelf ook?!!

Posted by Dj Lex on Dec-06-2002 15:12:

Producer? Laat is wat horen dan!

Posted by Cadmium on Dec-06-2002 15:42:

Ik zal es kijken of ik nog wat kan vinden van vroeger. Het meeste ben ik kwijtgeraakt maar ik heb vast nog wel ergens een paar MP3'tjes staan.

Maar ik ga binnenkort weer wat klooien met m'n synth. Dat is wat beter dan die samples die ik vroeger gebruikte .

Pages (2): « 1 [2]